Gå til innhold

.. og ein ting til..


veslo

Anbefalte innlegg

Brenner ein cd til han også (eller 3, ein julecd ein absolute relaxed - sammen med gavekort på massasje;), men skal ha ein "vanleg" også). Noen som har forslag til sangar? Gjerne noe som er bra for tida(følger ikkje heilt med heile tida..).

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.vg.no/rampelys/musikk/musikkextra/index_lista.hbs

http://www.p4.no/Hit40/

Dette er iallefall de mest populære... Om de er spesielt gode får du bedømme selv. (robbie williams - feel er en dødsbra sang!!! den må du ha med :)

Hvor mye har du brukt på denne julekalenderen? Og hvor mye bruker du på julegave etter at han har fått alt dette her?

Et lite forslag til ting du kan kjøpe: tegneserieblad (la ikke merke til om du hadde kjøpt det). Fyren min liker Pondus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/rampelys/musikk/musikkextra/index_lista.hbs

http://www.p4.no/Hit40/

Dette er iallefall de mest populære... Om de er spesielt gode får du bedømme selv. (robbie williams - feel er en dødsbra sang!!! den må du ha med :)

Hvor mye har du brukt på denne julekalenderen? Og hvor mye bruker du på julegave etter at han har fått alt dette her?

Et lite forslag til ting du kan kjøpe: tegneserieblad (la ikke merke til om du hadde kjøpt det). Fyren min liker Pondus...

Kor mykje eg har brukt..? Hmm.. -*tenke* Har ikkje kjøpt så mykje då, har lagd det meste, men lat meg rekne ut...

Fotballsokkar til 80kr, bokser til 100, lita bok til 30kr, vi menn og julemagasin tilsam 70kr, lag det selv-kalender til 20, snop til ca 100 trur eg..

Utanom dette har eg brukt ein del bilder på kalenderen då, og så har eg kjøpt julepapir, ein del klistremerker, pennar og glitter.

Så heile kalenderen blir vel ca på 500kr.. (gosj!!! det hadde eg aldri trudd!!!!)

Veit ikkje kva eg skal kjøpe til jul, tenkte litt på barbermaskin.. Gåva blir vel på noko mellom 500 og 1000 vi eg tru...

Det er kanskje litt i meste laget... Får høre litt med han.. Men eg har jo eigentleg råd då.. Tener 6000kr i mnd og bur heime..

Kva har du tenkt å gi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor mykje eg har brukt..? Hmm.. -*tenke* Har ikkje kjøpt så mykje då, har lagd det meste, men lat meg rekne ut...

Fotballsokkar til 80kr, bokser til 100, lita bok til 30kr, vi menn og julemagasin tilsam 70kr, lag det selv-kalender til 20, snop til ca 100 trur eg..

Utanom dette har eg brukt ein del bilder på kalenderen då, og så har eg kjøpt julepapir, ein del klistremerker, pennar og glitter.

Så heile kalenderen blir vel ca på 500kr.. (gosj!!! det hadde eg aldri trudd!!!!)

Veit ikkje kva eg skal kjøpe til jul, tenkte litt på barbermaskin.. Gåva blir vel på noko mellom 500 og 1000 vi eg tru...

Det er kanskje litt i meste laget... Får høre litt med han.. Men eg har jo eigentleg råd då.. Tener 6000kr i mnd og bur heime..

Kva har du tenkt å gi?

Vet ikke helt, har kanskje tenkt å kjøpe noe klær, for det er det han trenger. Barbermaskin, drill, parfyme og alt annet "standard"-gaver har han nok av liksom... Tar han med meg på byen jeg, så kan han velge selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt, har kanskje tenkt å kjøpe noe klær, for det er det han trenger. Barbermaskin, drill, parfyme og alt annet "standard"-gaver har han nok av liksom... Tar han med meg på byen jeg, så kan han velge selv.

Sikkert lurt.. Får sjå kva eg finn på.. Barbermaskin treng han jo då, sjølv om det kanskje er ei litt kjedeleg gåve...

Aller lyst har eg til å gi han billett til ekstremsportveko, men det er dyrt(4000), og så er det jo ikkje før til sommaren. Kanskje han får det til bursdagen?

Gledar meg til å gi han julekalenderen eg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...