Gå til innhold

Har et problem


Gjest juto!

Anbefalte innlegg

Gjest juto!

Jeg har en sønn på 61/2 år.Han finner på veldig mye rart.Når han får kjeft,fordi han har gjort noe galt.Så står han bare å ler av meg,og da blir jeg mer irritert.Nå har søsteren hans begynt også.Er det noen som har noen råd.

ET spørsmål til:

Vi får hjelp av ppt og han har assistent på skolen.Syns liksom at vi ikke kommer noen vei.

Ppt er ikke så mye til hjelp.

Er det noen som har prøvd å teste barna sine får om de tåler vise mattyper.Jeg har hørt at noen har jo fått nye barn med å begynne med diett.

Er det noen som vet noe om det.

Takker får alle svar.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gunnar Oftedal, barnelege

Det høres ut som du trenger mer hjelp med gutten din enn det du får idag. Grensesetting er og blir vanskelig, og det høres ut som om du og gutten din har kommet inn i et feil spor.Mitt råd er at du blir hevist til Barne og ungdomspsykiatrisk poliklinikk.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...