Gå til innhold

2 spm - artisten In-Grid? Og hvilken sang er dette?


Cavatina

Anbefalte innlegg

La dette inn på åpent, men tenkte kanskje det rette stedet er ungdomsforumet.

Jeg har _ikke_ greie på techno og annen moderne musikk, så ha meg tilgitt om jeg ikke bruker riktige betegnelser her.

Spørsmål nr 1:

Noen som har hørt om en artist som kaller seg In Grid? Eller In-Grid, eller Ingrid, jeg er litt usikker på stavemåten...

Har fått tak en mp3 med vedkommende og skulle så gjerne vite mer om henne. Men alle sider jeg finner på nettet om henne er på fransk(?) og det språket behersker ikke jeg. Kan noen også fortelle meg hva sangen hennes handler om (tekst):

http://home.tiscali.be/Lyricsheaven/ survey_d_k_bestanden/In_Grid.htm

Spørsmål 2:

For et år eller to siden var den en låt som var veldig mye spilt i radioen, jeg tror det var en technolåt som handlet om regn. Ganske mørk og dyster, ikke så veldig kjapp låt. Var omtrent på samme tid som "Sandstorm" med Darude ble spilt en del. Noen som vet hvilken låt det er jeg tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, vet ikke om dette hjelper så kjempemye men etter det jeg forstår så handler sangen om noen som har lovet mye. Kort oversatt You promised blablablabla, det som synges etter You promised varierer hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...