Gå til innhold

Nå har jeg snakket med henne....


Gjest Kåre Knall

Anbefalte innlegg

Gjest Kåre Knall

Når jeg kom så virket alt normalt. Pratet litt osv., og så spurte jeg henne hvorfor ikke jeg kunne være med til kameraten på nyttårsaften og på den festen. Siden jeg kommer til å sitte alene hjemem om hun drar. Da kunne jeg plutselig det, men hun sa fortsatt at det er drit kjipt å feste med kjæresten. Grunnen var vist at da kunne man ikke drekke seg dritings osv. siden man visste at kjæresten kunne tolke ting feil osv. Noe som høres helt absurd ut i mine øyne.Jeg vet jeg kan stole på henne, men hun visste ikke helt på meg igjen. Jeg er i hvertfall ikke den typen som danser med mange andre jenter, men det er visst hun, at hun danser med andre gutter osv. men det er helt greit for meg. En annen ting var at jeg sa det var respektløst av henne og tidligere si at hun ikke ønsket meg på den festen. Men hun bryr seg visst ikke om at jeg sannsynligvis må sitte alene hjemme om hun drar, finn deg en fest og få deg noen venner var for så vidt svaret. Akkurat som om venner henger på trær. Nå fikk jeg akkurat nattamld og det står at "Jeg har utrolig lyst å dra til Oslo, du får bare synes det er respektløst" OKey.... Hun ville nesten ikke kysse og kline i dag heller. Fyfaen og jeg hater mitt eget liv !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... Ikke for å være helt kritisk og ekkel, men jeg syns dette virker misstenksomt.

"Kjæresten" min begynte sånn. Han var bare spydig og ekkel hele tida. Jeg avslørte han faktisk ved at han bare sprang forbi meg i bygda å lata som han ikke så meg.. Han skreiv aldri mld, ringte ikke, svarte ikke når jeg skreiv mld osv osv osv.

To uker senere ringte han å sa han er intr i venninna mi.. Det var helt jævlig å høre...

Jeg kjenner så godt igjen det du forteller her, og det er ikke for å være ekkel, jeg sier det bare... Hold litt øye med henne, for ett eller annet plager henne, det er jeg sikker på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Leste at Klamydia (hvilket navn er dèt, forresten??:o) sa at du burde ha sett det for lenge siden, men jeg forstår godt at du ikke så/ser det. For oss som står "utenfor" er det lett å se, men ikke for den det faktisk gjelder.

"Kan ikke drikke seg driting, fordi da kan du misforstå"??? Du høres ut som en kjempe koselig og ordentlig fyr. Syn det utsagnet hennes var rimelig harry. Kanskje hun ikke mente det slik, men bare for å komme med unnskyldninger, men ekstremt harry likevel.

Hvor er gutter sånn som deg? Det lurer jeg på. Jeg leter og leter...

Skal ikke si at dama de er teit, selv om det kan virke sånn. Men hun oppfører seg ihvertfall ganske dårlig. Hun bør heller være ærlig. Jeg tror hun vil gjøre det slutt, men vil ikke være den som gjør det. Bare av prinsipp, siden det tross alt HUN som vil det (antageligvis), så hadde jeg IKKE gjort det slutt, hadde jeg vært deg. La henne få gjøre det vanskelige!! Hun vil vel ikke "ha på seg" det å ha gjort det slutt med deg.

Fortell hvordan det går da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre Knall

Heisann!

Leste at Klamydia (hvilket navn er dèt, forresten??:o) sa at du burde ha sett det for lenge siden, men jeg forstår godt at du ikke så/ser det. For oss som står "utenfor" er det lett å se, men ikke for den det faktisk gjelder.

"Kan ikke drikke seg driting, fordi da kan du misforstå"??? Du høres ut som en kjempe koselig og ordentlig fyr. Syn det utsagnet hennes var rimelig harry. Kanskje hun ikke mente det slik, men bare for å komme med unnskyldninger, men ekstremt harry likevel.

Hvor er gutter sånn som deg? Det lurer jeg på. Jeg leter og leter...

Skal ikke si at dama de er teit, selv om det kan virke sånn. Men hun oppfører seg ihvertfall ganske dårlig. Hun bør heller være ærlig. Jeg tror hun vil gjøre det slutt, men vil ikke være den som gjør det. Bare av prinsipp, siden det tross alt HUN som vil det (antageligvis), så hadde jeg IKKE gjort det slutt, hadde jeg vært deg. La henne få gjøre det vanskelige!! Hun vil vel ikke "ha på seg" det å ha gjort det slutt med deg.

Fortell hvordan det går da?

Jeg er helt enig med deg og innser nå at hun behandler meg som dritt. Jeg spurte faktisk om jeg var "luft" for henne når hun sa at hun ikke brydde seg noe om at jeg måtte sitte alene om hun drar på den festen. Fikk ikke noe svar. Hun er ei vanskelig og udiskuterbar jente. :P

Men jeg er også enig i det du skriver til slutt her, at hun vil gjøre det slutt men venter på at det er jeg som kommer til å gjøre det slutt og gjett hva, jeg gidder ikke gjøre det slutt... :-) Det er henne som får gjøre det! Det har vært slutt mellom oss tidligere, men vi angret og ble sammen igjen. Da var det for så vidt jeg som tok trekket og initivet fordi det var noe alà denne situasjonen som skjedde igjen. Slik oppførsel av henne altså.

Men jeg finner meg heller en annen jente som kan verdsette meg og som setter pris på meg for den jeg er. En som har respekt og ikke er en arrogant jævel!

Finner jeg en slik jente i nærmeste fremtid kan hun ryke og reise. Det går vel an å være litt på "sjekkern" når det er en slik situasjon mellom oss vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest røtta(",)

Det hørest ut som dama di er litt lei.. kansje hun bruker dei? ganske sikkert og ha ein type som venter hjemme, mens man kan ut å feste med alle andre og komme til bake til deg.

vare tenker eg alså, ikke sikkert det er sånn;) mn noe er det..;)

Hvor gamle er dere foresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Ikke for å være helt kritisk og ekkel, men jeg syns dette virker misstenksomt.

"Kjæresten" min begynte sånn. Han var bare spydig og ekkel hele tida. Jeg avslørte han faktisk ved at han bare sprang forbi meg i bygda å lata som han ikke så meg.. Han skreiv aldri mld, ringte ikke, svarte ikke når jeg skreiv mld osv osv osv.

To uker senere ringte han å sa han er intr i venninna mi.. Det var helt jævlig å høre...

Jeg kjenner så godt igjen det du forteller her, og det er ikke for å være ekkel, jeg sier det bare... Hold litt øye med henne, for ett eller annet plager henne, det er jeg sikker på...

Hei!

En sånn jente ville i allefall ikke jeg vært sammen med, hvis jeg var deg. Du fortjener mye bedre!

Hun fortjener deg ikke, men det har du forhåpentligvis allerede innsett.

Ha en fin kveld i allefall da, og gjør alt du kan for å hygge deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Mange jenter er sånn at de ikke vill ha typen der kun av en grunn, får å vise seg for gutter eller rote med gutter! Jeg har ofte vært på fest der damene parkerer guttene hjemme og omvendt, og tru meg eller ei de er de verste, vist jeg var deg så ville jeg dumpet henne. Man skal jo være sammen vist man er sammen jeg og dama har vært sammen i 4 år og vi gleder fortsatt like mye til å se hverandre som før, ikke bare sex`n men bare å ha partneren der. Vist det er noe jeg ikke liker, som foreksempel ditt problem så ville hun tatt meg med eller valgt å bli hjemme med meg. Man skal vise hensyn til partneren. Det virker som om hun vil at du skal dumpe hun vist ikke så vill hun prøve å få deg tilbake vist hun vill være sammen med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...