Gå til innhold

Er dette normalt egentlig?


Gjest OnkelSkrue!

Anbefalte innlegg

Gjest OnkelSkrue!

Kjæresten min på 18 fikk et fint armbånd fra bestekameraten hennes. Hvordan skal jeg stille meg til dette? Er det normalt å få slike gaver fra kamerater? Får dere det? Jeg gav henne jo ikke smykke, men en fin sexy silke nattkjole. Men jeg gav henne et fint halskjede på henners bursdag i sommer/høst. Kanskje jeg burde kjøpe henne et smykke (armbånd, øreringer, ring e.l.) som en bare liten overraskelse nå en gang på nyåret? :-) Men vil ha svar på førstenevnte spørsmål da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sandra1365380284

Om du er sikker på at de bare er venner, skal du ikke føle deg truet. Smykker og slikt er vel det letteste å finne på til jentevenner. Det ser kanskje litt dumt ut om du springer å kjøper henne et smykke bare fordi hun fikk et armbånd av en kammerat. Kanskje du kan kjøpe henne noe på 1 årsdagen (eller 2,3,4)da dere ble i lag? Det er jo også Valentinesday i bynnelsen av februar..Gjør noe skikkelig romantisk da!.Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...Hvis det er bestekameraten hennes så er det vel greit. Da er det jo naturlig. Eller? Bestevenner gir jo hverandre betydningsfulle og fine presanger, og hun ble nok sikkert glad for det hun fikk av deg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Hva med å glede deg på hennes vegne?

Dersom hun ikke vil ta det ille opp at du fikk et kjede av en venninne av deg, bør ikke du ta det ille opp at hun får et kjede av en venn av seg.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ønsker å kjøpe et smykke til henne for å tilfredsstille deg selv, ikke sant? Du ønsker å overgå kameraten til din kjæreste.

Sexy nattkjole er en mye mer personlig gave enn et smykke. Kjøp heller et lite smykke til henne ved en annen anledning. Ikke nå - det vil se litt dumt ut. Mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...