Gå til innhold

Jeg har en kjæreste som..


Muskelberget

Anbefalte innlegg

Muskelberget

Jeg har en kjæreste som tilbringer mye tid til guttevennen sin. I forrige uke var de med hverandre, torsdag,fredag,lørdag og søndag. Jeg var med henne bare på onsdagen og overnattet en liten tur på natt til lørdagen. Hun er 110% til å stole på, det er ikke det som er saken her. Hun sier at guttevennen sin (selvsagt han har et navn men velger bare å si guttevennen nå) er som en bror for henne. Greit nok det. Men er dette normalt? Vi traff hverandre i går. I dag kom guttevennen hjem fra nyttårsfeiring og var med henne tidligere idag, og det ringte på igjen nå da jeg snakket med henne på MSN og det var guttevennen igjen. Har jeg i det hele tatt noen grunn til å sitte her å skrive dette? Er det bare jeg som tenker for mye eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm! Du og Kåre Knall er visst i samme båt. Hva med å danne en egen klubb for gutter med kjærester som foretrekker andres selskap.

Ta det opp med henne at du gjerne vil tilbringe mer tid sammen med henne.

Beklager å måtte si det, men hun kan ikke være _dritforelsket_ i deg i alle fall, men hun liker deg sikkert.

Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, om hva da egentlig? Hva skal jeg spørre om? Hmm.

Neeei, bare at du er litt nyskjerrig på han kompisen hennes. Hvor lenge de har kjent hverandre, hvor de ble kjent og sånn.

Og om hun synes det er greit at han "er der bestandig".

Hvis hun hisser seg opp er det jo bare å si atte jøsses jeg bare lurte jeg!

Eller noe sånt. Greit for deg og å bli kjent med fyren da :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest trøndergutt22

Neeei, bare at du er litt nyskjerrig på han kompisen hennes. Hvor lenge de har kjent hverandre, hvor de ble kjent og sånn.

Og om hun synes det er greit at han "er der bestandig".

Hvis hun hisser seg opp er det jo bare å si atte jøsses jeg bare lurte jeg!

Eller noe sånt. Greit for deg og å bli kjent med fyren da :0)

Eventuelt kan du finne ut om hun liker at du er like mye til dine venninder. Vil ikke at du skal bli bekymret unødvendig, men jeg hadde følt meg litt tilsidesatt hvis dama mi hadde begynt sånn, noe annet er jo om d var sånn før dere ble sammen da, da er d kanskje ikke noe problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...