Gå til innhold

Trenger svar på ett lite spm.


klabb1365380057

Anbefalte innlegg

klabb1365380057

Hei, jeg har vært sammen med dama i ca 3. mnd nå. I det siste har hun begynnt å bryte avtaler.. F.eks.. denne fredagen skulle vi være sammen, men da valgte hun brått å gå hjem og legge seg istedet. I 17:00 tiden!!

Men vi avtalte at hun skulle komme en tur til meg på lørdag istedet.. Hun skulle egentlig ringe meg når hun våknet.. men hørte ikke noe fra henne, mens klokka ble mer og mer. Så, jeg ringte henne til slutt.. Og da mente hun på at hun var trøtt igjen, og måtte sove.. men skulle ringe tilbake hvis hun våknet om noen timer.. Så.. jeg setter meg og venter.. 3 timer senere ringer hun tilbake.. da sier hun at hun ikke hadde sovet noe, og ikke var så trøtt lenger likevel.. Da spør jeg selvfølgelig.. "Flott, da kan vel du komme til meg likevel?" .. Svaret jeg fikk, var at hun brått måtte til besteforeldrene sine for å male ferdig noen bilder?!? .. Da sa jeg.. "Du behøver ikke finne på dårlige unnskyldninger for å ikke møte meg.. hvis det er noe i veien, så bare si det rett ut." Hun sa da at det ikke var noe i veien, men at dette var noe hun måtte gjøre.. hmm.. godt hende det var riktig, men syns likevel det luktet litt mistenkelig.. Andre ting som har skjedd er f.eks. Nyttårsaften... da jeg sto og ventet på taxi'en hennes, og da hun kom.. (sammen med noen venner) gadd hun ikke si hei engang.. og bare trakk seg unna når jeg prøvde å kysse henne... Det har hun forresten også gjort mange ganger i det siste.. Alltid er det jeg som må ta initiativet til at vi skal møtes, og initiativet til at vi skal kysse.. og til ca. alt annet som eksisterer. Alle gangene jeg har prøvd å få henne med til venner av meg, eller på fester som venner av meg har.. så vil hun ikke.. Men forlanger likevel at jeg skal være med på hver eneste fest hun drar på. Nå om dagen er hun generelt sett bare avvisende.. Og det har jeg tatt opp med henne, men oftest bare ler hun det bort..

Dette har kommet til punktet at jeg nesten ikke ser noen grunn til å fortsette.. bortsett fra at jeg har følelser for henne... hva skal jeg gjøre? :/ ... Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg tror nok hun har gått lei.

Ikke gidd å bli tråkket på i det uendelige, det er ikke sunt.

Jeg hadde gjort det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nei, jeg tror nok hun har gått lei.

Ikke gidd å bli tråkket på i det uendelige, det er ikke sunt.

Jeg hadde gjort det slutt.

Ja enig med forrige svar. Forsøk kutte henne ut. Virker veldig barnslig som ikke kan si det rett ut hva som er "i veien". Du er for god til dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...