Gå til innhold

.......Ser her.......


Muskelberget

Anbefalte innlegg

Jeg trodde dere kanskje ikke skulle få høre fra meg igjen, men den gang ei. (Har også brukt Kåre Knall nicket.....)

Nå har det seg slik at meg og dama møttes på torsdag, og sa at hun skulle på ski på et skisenter med familien til hælja, og sa ikke at vi møtes ikke før te tirsdag (eller onsdag torsdag). Jeg snakka med henne på nettet nå, og hun sa at hun ikke kunne te tirsdag fordi hun skulle møte "Per".... Jeg har aldri sett eller møtt "Per" før , men han går på skolen henners. Jeg spurte henne hvorfor hun skulle møte han i steden for meg. Da svarte hun, "fordi det passet da."

Er dette egentlig normalt da?

Jeg spurte også hva de skulle gjøre for noe. Og da tok hun pokker meg denne: "Vi skal ligge på sofaen og kline......Herregud". "ØØØH? sa jeg... Den reaksjonen, det må da gå an spørre...." Oxo kom hun med "tøysa da" etter på. Hun sa videre at det bare virker som om jeg tror det er noe på gang siden jeg spør så mye...

Men jeg må vel nesten begynne å lure litt når hun velger å møte "Per" i steden for meg til tross for at det er lenge siden hun har sett meg....... Hun ser sikkert "Per" hver dag på skolen oxo, både på kanskje mandag og tirsdag (er ikke 100% sikkert da), men alikevel skal hun på besøk te han....

Hva synes dere da? *snufse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rebecha

Jeg tror du vet svaret best selv... For meg er det ganske obvious. Ikke sikkert hun med vilje gjør dette, men jeg tror ikke at hun "liker"/elsker deg nok til å ha et forhold til deg. Kanskje hun ikke ser det selv?

Jeg har lest noen av dine innlegg om dette her, men jeg vet jo kanskje likevel ikke nok til å si noe om det, men siden du spør så prøver jeg så godt jeg kan.

Jeg hadde i allfall aldri tolerert det. Interessen bør være gjensidig i et forhold. Husk, den som har størst interesse har minst makt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

herregud da gutt! Denne jenta er lei deg! Hun prøver å være så lite sammen med deg som mulig så du bare skal gelmme henne, slutte å ringe la henen være i fred..

Du har skrevet minst 100 innlegg om det samma - dama di unngår deg! Hvis du ikke skjønner det enda bør du ta en scanning av hjernen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...