Gå til innhold

Ofte i dårlig humør / lei meg;((


Gjest Nine_maria

Anbefalte innlegg

Gjest Nine_maria

Jeg er ofte i dårlig humør / lei meg.....

Hei! Jeg er en jente på 16 år. jeg har mange venner og klarer meg bra på skolen. Jeg har ingen problemer hjemme heller, men likevel er jeg ofte lei meg og i dårlig humør. det er flere dager siden sist gang jeg smilte et ekte smil, og jeg føler at jeg går rundt og er sur hele tiden. det er ikke særlig morsomt... men jeg kan jo ikke klage heller akkurat, jeg har det jo veldig bra!! jeg vet ikke helt hva som er galt med meg, men jeg føler meg som den raringen som bare går rundt og sutrer for den minste lille filleting!! jeg blir så frustert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jippiii

Går du på p-piller?? Høres nesten litt sånn ut. Hvis du gjør det, så slutt eller prøv et annet merke så går det nok bedre etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nine_maria

Går du på p-piller?? Høres nesten litt sånn ut. Hvis du gjør det, så slutt eller prøv et annet merke så går det nok bedre etter hvert.

Nei, jeg går ikke på p-piller... (eller noen andre medisiner) så jeg tror ikke det har noe med det å gjøre.. jeg er liksom i dårlig humør hele tiden, og så har jeg ingen grunn heller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...