Gå til innhold

Såååå forelska, men UMULIG!


Gjest Mari-H20

Anbefalte innlegg

Gjest Mari-H20

Off, nå har det skjedd da... Det som liksom IKKE skulle skje. Hvor skal jeg begynne... Joda, min beste kammerat av alle vennene mine fortalte meg for et år siden at han var forelska i meg. På den tida var jeg da utrolig forelska i min daværende kjæreste, så jeg kunne aldri forlatt han for kammeraten min.

Kammeraten min fikk senere veldig problemer med å se meg og kjæresten min sammen, og dette slet også på meg. Jeg ville jo ikke såre min beste venn, samtidig som jeg ville bevare forholdet til kjæresten min.

Noen mnder etterpå tok forholdet til meg og kjæresten min slutt. Noe pga av at kammeraten min var så sjalu, og noe pga andre ting. Men forde hadde jeg kjærlighetssorg i flere mnder etterpå. Kammeraten min var der for meg og trøstet meg. Etterhvert begynte jeg å komme over eksen min, og utviklet følelser for kammeraten min isteden. Jeg merket at kammeraten min fortsatt hadde følelser for meg også, men av en eller annen grunn var jeg redd for å vise at jeg følte det samme...

Tilslutt tror jeg at han på en måte gav opp meg, og han har nå fått seg dame. Ei skikkelig søt og pen jente. De har det bra sammen og alt... Men nå er situasjonen plutselig blitt motsatt. Nå er det JEG som er forelska i han, og sykelig sjalu på dama hans.

Jeg er sååå forelska, og angrer så på at jeg ikke gjorde noe med følelsene mine før.

Vil ikke ødelgge for han og dama. Det virker jo som at de har det så bra... men burde jeg fortelle han om følelsene mine? Så han i det minste vet det? Off er så fortvila... vil egentlig veldig gjerne fortelle han det. Vi er fortsatt gode venner, og snakker sammen daglig..

For noen dager siden sluttet jeg å svare på mldene hans, for det var så vondt å ha kontakt med han. Da ringte han til mamma og var helt hysterisk for han trodde det hadde skjedd meg noe. Så det å bryte kontakten med han sånn uten videre for å lettere komme over han er uaktuelt. Da kommer han til å KREVE en forklaring.

Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre? Å være forelska er egentlig den beste følelsen samtidig som at det er den verste! HJELP MEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste du kan gjøre for å bli kvitt alle disse tankene, er rett og slett å fortelle han akkurat det du nå skrev her. Det er kanskje ikke så lett, men det ville nok gjøre deg i allefall LITT lettere til sinns.. tror du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...