Gå til innhold

Brus


KinderEie

Anbefalte innlegg

Drakk endel brus her en dag, og lurer på om det kan være derfor babyen gulpet så mye??

Er enormt tørst for tiden, og drikker mye vann, men hva annet er ok å drikke så lenge man ammer? Appelsinjuice skulle man visst ikke drikke så mye av heller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drakk endel brus her en dag, og lurer på om det kan være derfor babyen gulpet så mye??

Er enormt tørst for tiden, og drikker mye vann, men hva annet er ok å drikke så lenge man ammer? Appelsinjuice skulle man visst ikke drikke så mye av heller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det var det som fikk babyen din til å gulpe.

Men jeg drikker ihvert fall mye appelsinjuice, har hørt at det er eplejuicen som ikke er så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det var det som fikk babyen din til å gulpe.

Men jeg drikker ihvert fall mye appelsinjuice, har hørt at det er eplejuicen som ikke er så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det var det som fikk babyen din til å gulpe.

Men jeg drikker ihvert fall mye appelsinjuice, har hørt at det er eplejuicen som ikke er så bra.

Jammen er det ikke sånn at man skal unngå for mye sitrus når man ammer - det er så lett å bli allergisk av! Jeg trodde faktisk at eplejuice var bedre dersom magen til den lille tåler det.

Kanskje helsesøster kan svare orn' tli på dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det var det som fikk babyen din til å gulpe.

Men jeg drikker ihvert fall mye appelsinjuice, har hørt at det er eplejuicen som ikke er så bra.

Jammen er det ikke sånn at man skal unngå for mye sitrus når man ammer - det er så lett å bli allergisk av! Jeg trodde faktisk at eplejuice var bedre dersom magen til den lille tåler det.

Kanskje helsesøster kan svare orn' tli på dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære KinderEie.

Jeg tror ikke brus er årsaken til at barnet ditt gulper. Kullsyre kan ikke gå til barnet via morsmelk. Det er lurt å variere drikke og kost. Ved store mengder av en ting kan barnet reagere med mageknipe som feks ved koffein holdig drikke. Vedrørende allergi så er det kun i helt spesielle tilfeller at mor skal holde sg unna visse matsorter. Det er når barnet selv skal begynne å få denne maten at dere bør være litt forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære KinderEie.

Jeg tror ikke brus er årsaken til at barnet ditt gulper. Kullsyre kan ikke gå til barnet via morsmelk. Det er lurt å variere drikke og kost. Ved store mengder av en ting kan barnet reagere med mageknipe som feks ved koffein holdig drikke. Vedrørende allergi så er det kun i helt spesielle tilfeller at mor skal holde sg unna visse matsorter. Det er når barnet selv skal begynne å få denne maten at dere bør være litt forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...