Gå til innhold

:(


PREETI

Anbefalte innlegg

Hei..

tusen takk til alle som har svart meg. antar dere har helt rett i det dere sier om at det beste er å ta det opp med han,personlig.

har tenkt til å gjøre det i morgen,så mest sannsynlig vil dere nok få vite mer om dette :)

noen av vennene mine vet om dette "ryktet" og en av venninnene mine bekreftet at det ikke var så sikkert at dette ikke bare var "løse ord" Foreldrene hennes er bekjente av hans foreldre og i følge henne er de ikke de mest tolereante personene som har eksistert.

Likevel,det er nok galt av meg å dømme slik på forhånd,uten å ha snakket med dem det gjelder,men... dette såret skikkelig. Jeg er veldig glad i kjæresten min & tanken på at foreldrene hans ikke skal like meg er ikke spesielt morsom:o(

Vet at det er HANS meninger og følelser som teller,men dette har fått meg til å lure litt på om dette gjør en konflikt mellom han og dem.

Har lovet meg selv å snakke med han i morgen & en venninne av meg har lovet at hun skal minne meg på det

Takk for den fine supporten her inne :-) Fint å få støtte=) Er glad for at jeg ikke trakk meg ut av forumet:)

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Lykke til med praten du skal ha med kjæresten din i dag. Jeg håper det ordner seg for deg og at hans foreldre ikke har slike fordommer som det, iflg. ryktene, kan se ut som de har. Opp med hodet og vær stolt av deg selv !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med praten du skal ha med kjæresten din i dag. Jeg håper det ordner seg for deg og at hans foreldre ikke har slike fordommer som det, iflg. ryktene, kan se ut som de har. Opp med hodet og vær stolt av deg selv !

Endte nok slik jeg hadde trodd & fryktet...

snakket litt med han på tomannshånd i et friminutt i dag. selv om han ikke sa så mye,var det tydelig at ryktene stemmer.Først sa han ingenting,så etter en liten stund sa han at jeg ikke måtte bry meg om hva ryktene sa. Han sa at alle foreldrene er irriterende & at de alltid har hatt vanskelig med å godta vennene hans.

I følge han skal jeg ikke bry meg,men.. enklere sagt enn gjort!

Det er IKKE HAN som blir mislikt av foreldrene til den han er sammen med & det er ingen god følelse.

Stolt av meg selv?:P Akkurat nå er jeg mest skuffa og sint.Og det verste er at jeg ikke rette på det de misliker ved meg heller:(

må nesten slutte av har et tonn med lekser som fortsatt venter på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beauty1365380442

Endte nok slik jeg hadde trodd & fryktet...

snakket litt med han på tomannshånd i et friminutt i dag. selv om han ikke sa så mye,var det tydelig at ryktene stemmer.Først sa han ingenting,så etter en liten stund sa han at jeg ikke måtte bry meg om hva ryktene sa. Han sa at alle foreldrene er irriterende & at de alltid har hatt vanskelig med å godta vennene hans.

I følge han skal jeg ikke bry meg,men.. enklere sagt enn gjort!

Det er IKKE HAN som blir mislikt av foreldrene til den han er sammen med & det er ingen god følelse.

Stolt av meg selv?:P Akkurat nå er jeg mest skuffa og sint.Og det verste er at jeg ikke rette på det de misliker ved meg heller:(

må nesten slutte av har et tonn med lekser som fortsatt venter på meg...

Heisann !!

veit ikke heilt ka eg skal si....eg e litt sint her eg sitt!! Folk me sånne fordomma ( som det høres ut til at de her foreldran har) veit ikke kor mange nydelige menneska dem aldri kommer til å bli kjent med. De stakkars folkan veit definitivt ikke ka dem går glipp av. Vær deg sjøl og vær stolt av den du e.....vis dem at du e sterk, og ikke bryr deg om sånne "barnsligheta" som dem driv me. Det e dem som har et problem, syns eg.

Huff....nei no blir eg bare mer og mer irritert her eg sitt.

Lykke til

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke svigermors favoritt

Endte nok slik jeg hadde trodd & fryktet...

snakket litt med han på tomannshånd i et friminutt i dag. selv om han ikke sa så mye,var det tydelig at ryktene stemmer.Først sa han ingenting,så etter en liten stund sa han at jeg ikke måtte bry meg om hva ryktene sa. Han sa at alle foreldrene er irriterende & at de alltid har hatt vanskelig med å godta vennene hans.

I følge han skal jeg ikke bry meg,men.. enklere sagt enn gjort!

Det er IKKE HAN som blir mislikt av foreldrene til den han er sammen med & det er ingen god følelse.

Stolt av meg selv?:P Akkurat nå er jeg mest skuffa og sint.Og det verste er at jeg ikke rette på det de misliker ved meg heller:(

må nesten slutte av har et tonn med lekser som fortsatt venter på meg...

'...de har alltid hatt problemer med å godta vennene hans',

Hvilket vil si at det egentlig ikke har noe med at du er adoptert?

Jeg rakk ikke å svare på ditt forrige innlegg, men tanken slo meg, mon tro om foreldrene hans har problemer med å godta hans venninne, uansett hvem hun måtte være?

Selv er jeg gift med verdens flotteste mann, men jeg må godta at verken jeg eller hans ex er favoritt. I noen tilfelle er det faktisk slik at mor eller far, eller begge, er så blinde for sønnens valg som kjæreste at det nesten ikke er verdt å tenke på.

Selv har jeg lært meg å akseptere svigermor som hun er, og i det daglige går det greit. Men verdens beste venner er vi ikke :-)

Sålenge kjæresten din støtter deg, vil jeg si at det er det aller vikitigste.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...