Gå til innhold

Psykiatri

Vi minner om at dette forumet ikke har noe autorisert helsepersonell og all diskusjon rundt medisiner er kun egne erfaringer og egen kunnskap. Diskusjon rundt spesifikke doseringer er ikke lov!


91 571 emner i kategorien

  1. hvor mange ganger har du vært innlagt?

    • 14 svar
    • 1k visninger
    • 5 svar
    • 579 visninger
  2. Har jeg rett i å bli irritert over dette?

    • 5 svar
    • 826 visninger
  3. Skal man ikke behandle hypomani?

    • 7 svar
    • 739 visninger
    • 0 svar
    • 454 visninger
  4. Angst og medisiner

    • 3 svar
    • 868 visninger
    • 2 svar
    • 486 visninger
  5. Utredning del 2

    • 11 svar
    • 674 visninger
  6. Medisinering angst vs deprsjon/ bipolar (NHD)

    • 5 svar
    • 683 visninger
  7. Lamictal, svært viktig

    • 9 svar
    • 1,2k visninger
  8. Xeplion GRR

    • 1 svar
    • 410 visninger
  9. Uvirkelighetsfølelse

    • 7 svar
    • 976 visninger
  10. Medisinering bipolar lidelse - HJELP

    • 6 svar
    • 1,3k visninger
  11. Depresjonsbehandling

    • 14 svar
    • 693 visninger
  12. Skal jeg bry meg?

    • 6 svar
    • 651 visninger
  13. Holder jeg på å gå inn i hypomani nå?

    • 9 svar
    • 862 visninger
  14. Er det mulig å gå inn og ut av hypomani?

    • 8 svar
    • 683 visninger
  15. Innlagt

    • 16 svar
    • 1,1k visninger
  16. Rister og rister beinet

    • 9 svar
    • 892 visninger
  17. Lite verdt

    • 17 svar
    • 1,1k visninger
  18. Vanskelig med sosial kontakt

    • 0 svar
    • 435 visninger
    • 11 svar
    • 1,2k visninger
  19. Deprimert til tross for medisiner

    • 1 svar
    • 478 visninger
  20. Tror ikke på diagnosen jeg har fått

    • 11 svar
    • 846 visninger
    • 6 svar
    • 1,5k visninger
×
×
  • Opprett ny...