Gå til innhold

Flate ta!


BMS!

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg inn å lese på sida di, måtte bare svare først :)

Synes du er kjempesprek som setter igang, og ikke minst...tenk at du har fått tekst på skjermen allerede første dagen. Du kan tro det er flere som har rotet, rivd seg i håret og ikke skjønt opp ned på noen ting, men så blafrer det til små lys innimellom da, heldigvis :) Jeg tror de fleste av oss "normale" har startet akkurat _der_!

Selv gidder jeg ikke skrive koder, da må jeg nemlig konsentrere meg noe voldsomt, så jeg bruker FrontPage Express enn så lenge. Den er meget enkel.

Lykke til BMS! Øvelse gjør mester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal jeg inn å lese på sida di, måtte bare svare først :)

Synes du er kjempesprek som setter igang, og ikke minst...tenk at du har fått tekst på skjermen allerede første dagen. Du kan tro det er flere som har rotet, rivd seg i håret og ikke skjønt opp ned på noen ting, men så blafrer det til små lys innimellom da, heldigvis :) Jeg tror de fleste av oss "normale" har startet akkurat _der_!

Selv gidder jeg ikke skrive koder, da må jeg nemlig konsentrere meg noe voldsomt, så jeg bruker FrontPage Express enn så lenge. Den er meget enkel.

Lykke til BMS! Øvelse gjør mester!

anbefaler jeg å ta imot hjelp fra Mamta. Hun er mye flinkere til å forklare enn jeg ihvertfal. (Den dama bruker "fagspråk", mens jeg har en tendens til å lage mitt eget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve og lære av dette.

Neste gang er jeg nok ikke så heldig og få det tilbake igjen nei;-)

MVH

Enkel huskeregel:

Klikk på lagre hver gang du har skrevet noe du ikke har lyst til å skrive en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med skriveriene dine. Helt typisk BMS - lett og glad som alltid! Gleder meg til fortsettelsen!!!

Når du har bestemt endelig plass til sida skal jeg legge deg inn på "adopsjonslenker". Det blir et hyggelig tilskudd, og en flittig brukt link tenker jeg ;-)

God fortsettelse!

Klems,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

med skriveriene dine. Helt typisk BMS - lett og glad som alltid! Gleder meg til fortsettelsen!!!

Når du har bestemt endelig plass til sida skal jeg legge deg inn på "adopsjonslenker". Det blir et hyggelig tilskudd, og en flittig brukt link tenker jeg ;-)

God fortsettelse!

Klems,

Kan jeg spørre om hvor du finner de fine bakgrunnene til hjemmesiden din? Jeg holder på å "øve" meg på å lage hjemmeside. Kommet ganske langt. Har klart å legge link og bilde (har bare prøvd noen timer). Ligger fortsatt bare på hard-disken altså.

Om noen uker så kan jeg kanskje legge ut min første hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre om hvor du finner de fine bakgrunnene til hjemmesiden din? Jeg holder på å "øve" meg på å lage hjemmeside. Kommet ganske langt. Har klart å legge link og bilde (har bare prøvd noen timer). Ligger fortsatt bare på hard-disken altså.

Om noen uker så kan jeg kanskje legge ut min første hjemmeside.

Å, så spennende fei! Jeg gleder meg til publiseringen! Synes dere er flinke som får til så mye på bare noen timer, det må jeg virkelig si.

Ang. hjemmesida mi så er alt hjemmesnekret. Jeg liker det best slik jeg, litt enkelt. Er det noe spesielt du er ute etter kan jeg prøve å hjelpe deg, enten ved å lete og gi deg linker, eller lage noe (har dessverre ganske så redusert hjelpemiddel for tiden, dvs. bare Paint)

Mail meg om du vil [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Jeg føler meg så dum, jeg vil lage en fin hjemmeside a la Mamta og de andre her inne som har vist fram hjemmesidene sine.

Neida, jeg skyter ikke langt over mål (-: *kremt*

Det gjelder å ha et mål, om enn et stykke frem. Husk, vi har alle vært nybegynnere;-) Jeg er forresten imponert over at du rekker å snekre hjemmeside med fire barn i huset...!

Gleder meg til du vil vise frem det du pusler med!

Hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...