Gå til innhold

Bin-Laden hyller feige svenskelus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare minner deg om dine egne moralske anfektelser når jeg pirker borti husguden din, den egyptiske «frihetskjemperen» Rahman Abdul Rauf al-Qudwa al-Husseini, alias Yassir Arafat.

Da skriker du opp om rasisme, muslimhat og all den fanskapen du kan komme på i farten. Du må slutte og hive ut pissebøttene dine lovart. Du drukner jo snart i ditt eget piss.

Nei, i den grad du kritiserer Arafat for noe relevant (fremfor pisspreik om husguder og at han er egypter (hva så?)) så er det selvsagt greit. Dog har jeg enda til gode å se noe fornuftig fra deg, men det kommer kanskje en dag?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

79

• Mr Kahn

43

• Prozak

10

• Grip

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den påstanden klarer du ikke underbygge, og det vet du. Du prøver heller ikke.

Så lenge ikke alle i området har samme rettigheter, blir det som Sør Afrika under apartheid.

Skrevet

Hvilke rettigheter jøder har i arabiske land har null relevans i en diskusjon om Israel er et demokrati - det bør til og med du få med deg.

Videre, du påstår at de palestinske områdene er israelske. Vel, isåfall må jo alle palestinerne som bor der nå kunne stemme ved israelske valg?

Eller?

Igjsn møter du deg selv i døren!

Ja, selvsagt, det er bare å legge fra seg Kalashnikov'en mens de signerer stemmeseddelen, så er det ut og drepe jøder igjen. Er'u fullstending forrykt, mann? *himler*

Demokratiske rettigheter tilfaller ikke en krigførende gruppe, som til overmål står uten ansvarlig politisk eller militær ledelse. For du vet vel hva en kaller slike?

Videre, disse såkalte palestinske områdene er overstrødd med jødisk kultur og arkeologiske spor som strekker seg tilbake til en tid da ingen visste hva en araber var, langt mindre Islam. Selve landet bærer navnet etter jødene; Judea, og er overstrødd med jødiske landsbyer og tettsteder som er mer enn 3000 år gamle.

På den tiden satt Arafats «opphav» på Kreta og bygget flåter.

Skrevet

Så lenge ikke alle i området har samme rettigheter, blir det som Sør Afrika under apartheid.

...ville være en betingelsesløs kapitulasjon fra arabisk side, og at Israel annekterte Vestbredden i sin helhet.

Stemmerett er betinget av gyldig stasborgerskap, så vær så vennlig, slutt med dette tøvet. En voksen mann bør kunne utvise bedre skjønn.

Skrevet

...ville være en betingelsesløs kapitulasjon fra arabisk side, og at Israel annekterte Vestbredden i sin helhet.

Stemmerett er betinget av gyldig stasborgerskap, så vær så vennlig, slutt med dette tøvet. En voksen mann bør kunne utvise bedre skjønn.

Så hvis områdene er israelske, hvorfor gir ikke Israel ut statsborgerskap til ALLE som er født der?

Fordi Israel nettopp ikke er noe demokrati.

Skrevet

Ja, selvsagt, det er bare å legge fra seg Kalashnikov'en mens de signerer stemmeseddelen, så er det ut og drepe jøder igjen. Er'u fullstending forrykt, mann? *himler*

Demokratiske rettigheter tilfaller ikke en krigførende gruppe, som til overmål står uten ansvarlig politisk eller militær ledelse. For du vet vel hva en kaller slike?

Videre, disse såkalte palestinske områdene er overstrødd med jødisk kultur og arkeologiske spor som strekker seg tilbake til en tid da ingen visste hva en araber var, langt mindre Islam. Selve landet bærer navnet etter jødene; Judea, og er overstrødd med jødiske landsbyer og tettsteder som er mer enn 3000 år gamle.

På den tiden satt Arafats «opphav» på Kreta og bygget flåter.

Så ettersom du nå har innrømmet at de ikke får stemme (akkurat som de svarte i Sør Afrika), bør du også innse at det selvsagt ikke er snakk om noe demokrati.

Skrevet

Så hvis områdene er israelske, hvorfor gir ikke Israel ut statsborgerskap til ALLE som er født der?

Hvis demokratiet innebærer å gi styringen av samfunnet over til muslimer, tror jeg de fleste ville gitt demokratiet en time-out for å få kontroll over sakene.

Skrevet

Hvis demokratiet innebærer å gi styringen av samfunnet over til muslimer, tror jeg de fleste ville gitt demokratiet en time-out for å få kontroll over sakene.

Det er isåfall en annen debatt, men da har du allerede innrømmet at det ikke er noe demokrati i Israel. Akkurat som jeg påpekte.

Takk.

Skrevet

Selvsagt gjør avisene det. På samme måte som de gjerne kan skrive at svenskene har oppført seg feigt i en gitt situasjon.

Det er da for pokker DU og ingen andre som skriver, Sitat: Intet blir gjort av en nasjon, men av enkeltindivider.: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2318482

Nå får du snart bestemme deg for hva du mener, og intill videre forventes det at du heretter omtaller hvert enkelt individ i USA og andre steder (istedenfor USA).

Hvis ikke er du pr. egen definisjon en jævla rasist.

Jeg legger merke til at Sør ble deg svar skyldig her:-)

Ikke rart - for det er skjelden jeg har sett han så "på hæla" som i denne tråden....he-he.

Underholdende lesing er det i hvert fall.....

Skrevet

Jeg legger merke til at Sør ble deg svar skyldig her:-)

Ikke rart - for det er skjelden jeg har sett han så "på hæla" som i denne tråden....he-he.

Underholdende lesing er det i hvert fall.....

Og enda et innlegg, til en tredje person, om "SØr" istedet for om sak.

Som vanlig.

Skrevet

Og enda et innlegg, til en tredje person, om "SØr" istedet for om sak.

Som vanlig.

Handler disse trådene egentlig om noe annet?

Og er ikke du en av de sterkeste uttrykkshaverne for slike personlige meldinger her?

Så hva syter du for?

Skrevet

Handler disse trådene egentlig om noe annet?

Og er ikke du en av de sterkeste uttrykkshaverne for slike personlige meldinger her?

Så hva syter du for?

Mer "Sør" og ingen sak.

Skrevet

Mer "Sør" og ingen sak.

Og det sier du - i denne tråden....ha-ha-ha

Skrevet

Og det sier du - i denne tråden....ha-ha-ha

Enda mer "Sør" fra deg. Som vanlig, ingen sak.

Skrevet

Enda mer "Sør" fra deg. Som vanlig, ingen sak.

he-he-he-he-he-he-he-he-he-he *ROFL*

Skrevet

...selv om det neppe bringer DEG noe nærmere lyset:

«-Så hvis områdene er israelske, hvorfor gir ikke Israel ut statsborgerskap til ALLE som er født der?-»

Som VI skulle gitt norsk statsborgerskap til tyskerne som kom veltende inn her 9. april 1940? Har du glemt hvem som har startet hver jævla krig der nede? Jo, den Arabiske Liga, som snaue tyve år etter Israel ble grunnlagt, lot seg «avløse» og kjørte frem en egypter som de ga «palestina»-status og blanco-fullmakt til å drepe jøder en masse.

La oss tenke oss følgende scenario; hvis samene gikk opp på «tinget» sitt og vedtok et charter med 33 paragrafer som forfektet Norges utslettelse, ville vi sittet rolig og jattet med dem? Etter den første bomben ville landet vår vært seksti år tibake i tid, med unntakstilstand og utegangsforbud.

Det er merkelig at du, som har så lett for å finne «paralleller» og metaforer, ikke er i stand til å komme seg forbi Marcuse-utopien og disse venstresosialistiske dogmene.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: araberne hadde sin sjanse i 1948, da kunne ALLE fått et legitimt statsborgerskap i hver sine respektive stater. Jødene takket ja, araberne gikk heller til krig, som de også tapte. Toget er gått for en palestinsk stat.

Nå er det imidlertid slik at arabiske nasjoner har fått innpass i FN, og konsolidert sine posisjoner i verdenssamfunnet med oljen som brekkstang, og dermed er det bare moralen som kan redde Israel fra et arabisk ragnarokk, og den moralen finner vi i USA, som har nedlagt veto mot svært mange av FNs fiendtlige resolusjoner.

Demokratiske stater har rett og plikt til å ta vare på og forsvare hverandre.

Det er ikke for ingenting at SV og resten av rødingene hater NATO. Og nå skal det arbeides på spreng for å holde disse tyrannene ute av regjeringsbygget.

Skrevet

...selv om det neppe bringer DEG noe nærmere lyset:

«-Så hvis områdene er israelske, hvorfor gir ikke Israel ut statsborgerskap til ALLE som er født der?-»

Som VI skulle gitt norsk statsborgerskap til tyskerne som kom veltende inn her 9. april 1940? Har du glemt hvem som har startet hver jævla krig der nede? Jo, den Arabiske Liga, som snaue tyve år etter Israel ble grunnlagt, lot seg «avløse» og kjørte frem en egypter som de ga «palestina»-status og blanco-fullmakt til å drepe jøder en masse.

La oss tenke oss følgende scenario; hvis samene gikk opp på «tinget» sitt og vedtok et charter med 33 paragrafer som forfektet Norges utslettelse, ville vi sittet rolig og jattet med dem? Etter den første bomben ville landet vår vært seksti år tibake i tid, med unntakstilstand og utegangsforbud.

Det er merkelig at du, som har så lett for å finne «paralleller» og metaforer, ikke er i stand til å komme seg forbi Marcuse-utopien og disse venstresosialistiske dogmene.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: araberne hadde sin sjanse i 1948, da kunne ALLE fått et legitimt statsborgerskap i hver sine respektive stater. Jødene takket ja, araberne gikk heller til krig, som de også tapte. Toget er gått for en palestinsk stat.

Nå er det imidlertid slik at arabiske nasjoner har fått innpass i FN, og konsolidert sine posisjoner i verdenssamfunnet med oljen som brekkstang, og dermed er det bare moralen som kan redde Israel fra et arabisk ragnarokk, og den moralen finner vi i USA, som har nedlagt veto mot svært mange av FNs fiendtlige resolusjoner.

Demokratiske stater har rett og plikt til å ta vare på og forsvare hverandre.

Det er ikke for ingenting at SV og resten av rødingene hater NATO. Og nå skal det arbeides på spreng for å holde disse tyrannene ute av regjeringsbygget.

Så konklusjonen er altså at Israel IKKE er noe demokrati likevel.

Takk.

Skrevet

Så konklusjonen er altså at Israel IKKE er noe demokrati likevel.

Takk.

Israel er omgitt av ikke-demokratier - punktum.

Skrevet

Israel er omgitt av ikke-demokratier - punktum.

Javel? Og så?

Det gjør ikke Israel verken mer eller mindre demokratisk.

Diskusjonen var om *Israel* var en demokratisk stat, og ikke om andre land var det. Det kan forsåvidt være at Israel har en påstått "god grunn" til ikke å være demokratisk, men da er Israel fremdeles ikke demokratisk.

Skrevet

...for å besvare mitt spørsmål ang. mine kunnskaper om demokrati. Men det er vel intet nytt - på nytt?

Ukens vinnere er Morsk og Mr Kahn (undertegnede, om det er noen tvil), og premien er to ganger to gratis terapi-timer hos DOLs psykolog...

...som vi selvsagt donerer til ukens tapere, sør og favn, som i tillegg må skrive hundre ganger på tavla: Demokrati er bedre enn diktatur.

Ha en fortreffelig søndag, alle sammen, og på gjensyn.

Hvis passordet mitt fortsatt virker, dah.

Å, har jeg konkurrert i noe?

Hvordan er det mulig å være så ekkel i kjeften som deg når jeg faktisk prøver å være hyggelig og dele ut en lenke med en definisjon på et begrep?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...