Gå til innhold

Ja, bare slipp innvandrere inn i Norge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inbiller du deg at alle jøder er medlem av DMT, eller hva i huslete har ders mening med saken til de bortviste å gjøre?

Er er det bare slik at medlemmer av den norske kirke skal ha lov til å demonstrere i Norge hvis man er norsk?

I så fall har du eksludert deg selv antagelig, (noe som i å for seg hadde vært greit nok).

*lol*

Beklager, Morsk, beklager!

• Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

93

• pimson

21

• Goliath

9

• Mr Kahn

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mens du i to dager har støttet bortvisningen av de gamle damene også.

Du burde skamme deg, og slutte skrive mer galskap!

*ler*

Det er så morsomt når du lyver slikt. Da blir det lett å se din støtte for nazistene.

Skrevet

HVorfor?

Jeg har sitert ent pressemelding fra Det Mosaiske Trosamfunn som beviser at du lyver. Så enkelt er det.

LOL.

Omtrendt like relevant for de bortviste jødene, som en pressemelding fra Jehovas Vitner på at du er et rabiat antireligiøs slask, som folk må ta avstand fra.

Skrevet

LOL.

Omtrendt like relevant for de bortviste jødene, som en pressemelding fra Jehovas Vitner på at du er et rabiat antireligiøs slask, som folk må ta avstand fra.

Nei, fordi det viser jo nettopp at politiet gjorde helt rett i å bortvise dette paret.

Skrevet

Nei, fordi det viser jo nettopp at politiet gjorde helt rett i å bortvise dette paret.

Javisst. For deg som tilhenger av de mest totalitære regimer er det sikkert en selvfølge at folk bør nektes å demonstrere for sitt eget folk.

Enda godt at Simon Wiesentalsenteret ikke er enig med deg.

Men som den dobbelmoralske jødehater du har vist deg å være, kunne man vel ikke forvente noe annet.

Skrevet

Nå er det jo ikke meg, men deg, som er ekstremistisk og rabiat her.

Jeg har en meget klar linje: jeg behandler folk som individer, og lar folk være uskyldige inntil det motsatte er bevist.

Du vrøvler om berettiget, og forståelse for kriminelle, som rasister og nazister.

Og det er ikke spørsmålene mine som er tåpelige, men svarene dine.

Har lest de andre innleggene dine i tråden og ser at du er verken villig eller istand til å føre en normal diskusjon uten å ty til personangrep og usakligheter (ikke at du er alene om det), noe jeg prøver å holde meg for god til selv om det ofte er vanskelig.

Og ikke narr meg til å le;

"Jeg har en meget klar linje: jeg behandler folk som individer..."

Du liker sikkert å tro at du gjør det, men faktum er at du er den som er mest ivrig etter å sette folk i bås eller stemple dem som det ene eller det andre.

Du sier at du ikke vil snakke om "innvandrere" siden det skaper en oss/dem -holdning, men samtidig snakker du villig vekk om svensker, portugisere, somaliere, mørkhudede, og til og med jøder drister du deg frampå med.

Og dette skaper liksom ikke en oss/dem -holdning?

Akkurat.

Jeg mener det er bedre å behandle alle innvandrere likt, og ikke etter etnisitet og hudfarge.

Og kan du være så vennlig å omformulere eller endre syntaksen på denne steningen;

"Du vrøvler om berettiget, og forståelse for kriminelle, som rasister og nazister."

Vanskelig å tolke hva du egentlig mener her...

Er det forresten ulovlig å være rasist? Siden du omtaler rasister (som jeg ikke forsvarer her, men skjønner at du kommer til å beskylde meg for det) som kriminelle, går jeg ut ifra at du har en paragraf å vise til. Det er tross alt alvorlige anklager du kommer med.

Skrevet

*lol*

Beklager, Morsk, beklager!

Ja, du har all grunn til å beklage at du nok engang har skamfert en tråd om et viktig og alvorlig tema.

Nå bør du beklage ovenfor alle de andre du har trakkassert i denne tråden også.

Skrevet

Har lest de andre innleggene dine i tråden og ser at du er verken villig eller istand til å føre en normal diskusjon uten å ty til personangrep og usakligheter (ikke at du er alene om det), noe jeg prøver å holde meg for god til selv om det ofte er vanskelig.

Og ikke narr meg til å le;

"Jeg har en meget klar linje: jeg behandler folk som individer..."

Du liker sikkert å tro at du gjør det, men faktum er at du er den som er mest ivrig etter å sette folk i bås eller stemple dem som det ene eller det andre.

Du sier at du ikke vil snakke om "innvandrere" siden det skaper en oss/dem -holdning, men samtidig snakker du villig vekk om svensker, portugisere, somaliere, mørkhudede, og til og med jøder drister du deg frampå med.

Og dette skaper liksom ikke en oss/dem -holdning?

Akkurat.

Jeg mener det er bedre å behandle alle innvandrere likt, og ikke etter etnisitet og hudfarge.

Og kan du være så vennlig å omformulere eller endre syntaksen på denne steningen;

"Du vrøvler om berettiget, og forståelse for kriminelle, som rasister og nazister."

Vanskelig å tolke hva du egentlig mener her...

Er det forresten ulovlig å være rasist? Siden du omtaler rasister (som jeg ikke forsvarer her, men skjønner at du kommer til å beskylde meg for det) som kriminelle, går jeg ut ifra at du har en paragraf å vise til. Det er tross alt alvorlige anklager du kommer med.

Det er en fordel hvis du forholder deg til hva jeg faktisk skriver, istedet for alt annet.

La oss ta det på nytt - og forsøk uten bortforklaringer denne gangen:

Spørsmålet var:

"Så hvis noen var blitt ranet av en jøde, så er det "OK" at de er nazist?"

Hvis du ikke mener at dette er en "OK" unnskyldning for å være nazist, så er selvsagt ikke ran en "OK" unnskyldning for å være rasistisk mot somaliere heller.

Eller mener du somaliere er kollektivt ansvarlige for hverandres handlinger?

Skrevet

Ja, du har all grunn til å beklage at du nok engang har skamfert en tråd om et viktig og alvorlig tema.

Nå bør du beklage ovenfor alle de andre du har trakkassert i denne tråden også.

Det eneste du er lei deg for er at du ble avslørt i løgn, og at din hat-kampanje mot jøder nok engang ble stoppet.

Skrevet

Javisst. For deg som tilhenger av de mest totalitære regimer er det sikkert en selvfølge at folk bør nektes å demonstrere for sitt eget folk.

Enda godt at Simon Wiesentalsenteret ikke er enig med deg.

Men som den dobbelmoralske jødehater du har vist deg å være, kunne man vel ikke forvente noe annet.

Så du mener at AKP(m-l) da også har rett til å storme Høyre sine demonstrasjoner?

Skrevet

*ler*

Det er så morsomt når du lyver slikt. Da blir det lett å se din støtte for nazistene.

Jeg tror ærlig talt at nazistene frydet seg omtrent like mye som deg over at jøder ikke fikk lov å markere krystallnatten.

Du og de har nok mer til felles enn som så.

Skrevet

Så du mener at AKP(m-l) da også har rett til å storme Høyre sine demonstrasjoner?

Det får du spørre noen av de AKP'erne du gikk i tog sammen med om.

Jeg menger meg ikke med slik pakk.

Skrevet

Hei,

Men mye av det du skriver er jo egentlig akkurat det jeg påstår: man skal behandle folk som individer. Det jeg fordømmer er jo nettopp de som vil "sende hjem alle somaliere" eller jøder, på tross av at de fleste aldri har gjort noe galt.

Du ser jo selv hvordan folk som fremstiller seg om "jødenes venner" er akkurat det motsatte når det kommer til stykket - det var JEG som gikk i tog på tirsdag. Ikke Kahn, ikke Morsk, ikke Goliath og ikke Grip.

For hva gjør de?

I innlegg etter innlegg, dag etter dag, bekjemper de nettopp de av oss som bekjemper rasisme og nazisme.

Så kan man spørre seg hvorfor...

Med vennlig hilsen

...at du gagner jødenes sak ved å marsjere sammen med de som står utenfor den israelske ambassaden og skriker slagord og bedriver hærverk?

Tror du at de bekjemper rasisme ved å rope slagord mot en ideologi som vi knuste for seksti år siden? Det er jo gjennom slike som deg at dette fanskapet får sin renesanse, som hamrer løs på demokratiske stater og hyller «frigjøringshærer» og deres ledere.

Og en annen ting, jeg har aldri - ALDRI - sett deg skrive en eneste fordømmende setning om den arabiske terroren, selv da de skrapte jødiske skolebarn opp fra fortauet etter at en av Hamas' «fridomfighters» hadde fullført sitt skitne ærend.

Du er like mye verd i kampen mot rasisme som Ottar er for kvinnesaken. Med begge beina solid forankret i forsteinet marxistisk diskurs forfekter du en gammelmannstenkning som gikk ut på dato i 1989.

Når du ikke sjikanerer eller trakasserer dine meningsmotstandere, vel å merke.

Skrevet

...at du gagner jødenes sak ved å marsjere sammen med de som står utenfor den israelske ambassaden og skriker slagord og bedriver hærverk?

Tror du at de bekjemper rasisme ved å rope slagord mot en ideologi som vi knuste for seksti år siden? Det er jo gjennom slike som deg at dette fanskapet får sin renesanse, som hamrer løs på demokratiske stater og hyller «frigjøringshærer» og deres ledere.

Og en annen ting, jeg har aldri - ALDRI - sett deg skrive en eneste fordømmende setning om den arabiske terroren, selv da de skrapte jødiske skolebarn opp fra fortauet etter at en av Hamas' «fridomfighters» hadde fullført sitt skitne ærend.

Du er like mye verd i kampen mot rasisme som Ottar er for kvinnesaken. Med begge beina solid forankret i forsteinet marxistisk diskurs forfekter du en gammelmannstenkning som gikk ut på dato i 1989.

Når du ikke sjikanerer eller trakasserer dine meningsmotstandere, vel å merke.

*gjesp*

I rak motsetning til deg, som flere ganger har både oppfordret og støttet terrorisme, har jeg gjentatte ganger fordømt all terrorisme, også palestinsk.

I motsetning til deg evner jeg også å ta avstand både fra nazister, og fra Sharons terrorisering av sivilbefolkningen i de ulovlig okkuperte områdene.

Skrevet

Jeg tror ærlig talt at nazistene frydet seg omtrent like mye som deg over at jøder ikke fikk lov å markere krystallnatten.

Du og de har nok mer til felles enn som så.

Men så viste det seg jo at det var en løgn at "jøder" ikke fikk lov.

Skrevet

Det får du spørre noen av de AKP'erne du gikk i tog sammen med om.

Jeg menger meg ikke med slik pakk.

Jeg gikk i tog med jøder. Jeg tviler på at det var medlemmer i AKP(m-l).

Igjen tar du feil.

Skrevet

Men så viste det seg jo at det var en løgn at "jøder" ikke fikk lov.

Nei, det viste seg at det var blank løgn når du hevdet at det dreide seg om en enkeltsående rabiat jøde.

Slutt og fantaser frem ting, så slipper du gå i baret så ofte.

Skrevet

Jeg gikk i tog med jøder. Jeg tviler på at det var medlemmer i AKP(m-l).

Igjen tar du feil.

LOL

Nei.jeg tviler heller ikke ett sekund på at du ikke vet helt hvem du gikk sammen med.

Det kan ofte virke som du ikke helt vet hva du skriver også.

Skrevet

Det er en fordel hvis du forholder deg til hva jeg faktisk skriver, istedet for alt annet.

La oss ta det på nytt - og forsøk uten bortforklaringer denne gangen:

Spørsmålet var:

"Så hvis noen var blitt ranet av en jøde, så er det "OK" at de er nazist?"

Hvis du ikke mener at dette er en "OK" unnskyldning for å være nazist, så er selvsagt ikke ran en "OK" unnskyldning for å være rasistisk mot somaliere heller.

Eller mener du somaliere er kollektivt ansvarlige for hverandres handlinger?

"Det er en fordel hvis du forholder deg til hva jeg faktisk skriver, istedet for alt annet."

Look who's talking...

"La oss ta det på nytt - og forsøk uten bortforklaringer denne gangen:"

Siden du sier oss, går jeg ut ifra at dette også gjelder deg (eller vent... nå var jeg nok litt naiv...)

""Så hvis noen var blitt ranet av en jøde, så er det "OK" at de er nazist?"

Hvis du ikke mener at dette er en "OK" unnskyldning for å være nazist, så er selvsagt ikke ran en "OK" unnskyldning for å være rasistisk mot somaliere heller."

Dette spørsmålet svarte jeg på i sted (har du demens?), og jeg har ikke endret standpunkt siden da.

"Eller mener du somaliere er kollektivt ansvarlige for hverandres handlinger?"

Siden du faktisk viser slikt storsinn at du gidder å spørre meg før du tillegger meg en mening, går jeg ut fra at du denne gangen tar svaret til etteretning (eller er jeg naiv igjen nå?):

Nei, jeg mener somaliere er like lite ansvarlige for hverandres handlinger som jeg er for andre nordmenn.

Når det er sagt, ser jeg at det er en større prosentandel kriminelle somaliere enn kriminelle etniske norske.

Litt morsomt at du fortvilet blånekter å innse denne statistikken, og legger skylden på hvem som helst andre enn de som har begått lovbruddene (bortsett fra om det er en etnisk nordmann som har gjort noe galt, for da er det jo viktig å poengtere det)

Skrevet

"Det er en fordel hvis du forholder deg til hva jeg faktisk skriver, istedet for alt annet."

Look who's talking...

"La oss ta det på nytt - og forsøk uten bortforklaringer denne gangen:"

Siden du sier oss, går jeg ut ifra at dette også gjelder deg (eller vent... nå var jeg nok litt naiv...)

""Så hvis noen var blitt ranet av en jøde, så er det "OK" at de er nazist?"

Hvis du ikke mener at dette er en "OK" unnskyldning for å være nazist, så er selvsagt ikke ran en "OK" unnskyldning for å være rasistisk mot somaliere heller."

Dette spørsmålet svarte jeg på i sted (har du demens?), og jeg har ikke endret standpunkt siden da.

"Eller mener du somaliere er kollektivt ansvarlige for hverandres handlinger?"

Siden du faktisk viser slikt storsinn at du gidder å spørre meg før du tillegger meg en mening, går jeg ut fra at du denne gangen tar svaret til etteretning (eller er jeg naiv igjen nå?):

Nei, jeg mener somaliere er like lite ansvarlige for hverandres handlinger som jeg er for andre nordmenn.

Når det er sagt, ser jeg at det er en større prosentandel kriminelle somaliere enn kriminelle etniske norske.

Litt morsomt at du fortvilet blånekter å innse denne statistikken, og legger skylden på hvem som helst andre enn de som har begått lovbruddene (bortsett fra om det er en etnisk nordmann som har gjort noe galt, for da er det jo viktig å poengtere det)

Du skriver: "Nei, jeg mener somaliere er like lite ansvarlige for hverandres handlinger som jeg er for andre nordmenn.

Når det er sagt, ser jeg at det er en større prosentandel kriminelle somaliere enn kriminelle etniske norske."

Og relevansen er, hvis de ikke er kollektivt ansvarlige?

===

Du skriver: "Litt morsomt at du fortvilet blånekter å innse denne statistikken,"

Kan du konkret vise til hvilket innlegg jeg gjør dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...