Gå til innhold

Må ut av Norge fordi faren døde


Sør

Anbefalte innlegg

For ørt'ne gang: De er i landet utelukkende pga den avdøde. Nå når grunnlaget er borte, og reglene for opphold ikke lenger oppfylt har de ikke lenger noe her å bestille.

Hva er det du egentlig ikke forstår og maser så forbasket om?

Hva så?

De bor her, har hjem, venner og familie her, og bør selvsagt få fortsette å bo her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 222
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    94

  • Goliath

    26

  • cecily

    7

  • Ade|ina

    5

Mest aktive i denne tråden

LOL.

Den brune berme i UDI inkludert de brunhudede der, har alttså gjort knefall for norske lover og regler.

Disse rabiate og desperate utbruddene dine i denne tråden er svært vittige!

Og hvor har jeg skrevet det?

Ikke det?

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor har jeg skrevet det?

Ikke det?

Takk.

Du skriver at dete r den brune berme som vil kaste disse ut av landet, på tross av at du mer enn godt VET at det er UDI alene som bestemmer dette i Norge på grunnlag av hva de folkevalgte i regjering og storting til enhver tid bestemmer.

Du begynner etterhvert å likne mer og mer på Stein Lilevolden i din fanatisme og vulgære språkbruk mot de bestemmende myndigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at dete r den brune berme som vil kaste disse ut av landet, på tross av at du mer enn godt VET at det er UDI alene som bestemmer dette i Norge på grunnlag av hva de folkevalgte i regjering og storting til enhver tid bestemmer.

Du begynner etterhvert å likne mer og mer på Stein Lilevolden i din fanatisme og vulgære språkbruk mot de bestemmende myndigheter.

Jaha - hvor skrev jeg at Den Brune Berme jobbet i UDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha - hvor skrev jeg at Den Brune Berme jobbet i UDI?

Les hva du selv skriver da mann!

Feilen med UDI er vel snarere den stikk motsatte av hva du hevder. Hadde de gitt etter for den reelle folkeviljen ville de ha stanset den nærmest ukontrollerte strømmen av fremmedkulturelle for lengst. så der dessverre helt upåvirket av alt press fra den menige mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hva du selv skriver da mann!

Feilen med UDI er vel snarere den stikk motsatte av hva du hevder. Hadde de gitt etter for den reelle folkeviljen ville de ha stanset den nærmest ukontrollerte strømmen av fremmedkulturelle for lengst. så der dessverre helt upåvirket av alt press fra den menige mann.

Hvor skrev jeg at Den Brune Berme jobbet i UDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor skrev jeg at Den Brune Berme jobbet i UDI?

Du har utrykkelig skrevet at det er den brune berme som har gjort at disse folka er utvist. Når du så VET at de som bestemmer dette er UDI er det liten vitsa at du gjør deg dum, selv om du har latt galskapen ta overhånd hos deg, og innser det i ettertid.

Forøvrig virker det som du ligger på barnhagenivå når det gjelder kunnskap om samfunnet, dets organer, og hvoordan beslutningsprossesser fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har utrykkelig skrevet at det er den brune berme som har gjort at disse folka er utvist. Når du så VET at de som bestemmer dette er UDI er det liten vitsa at du gjør deg dum, selv om du har latt galskapen ta overhånd hos deg, og innser det i ettertid.

Forøvrig virker det som du ligger på barnhagenivå når det gjelder kunnskap om samfunnet, dets organer, og hvoordan beslutningsprossesser fungerer.

Hvor skrev jeg at Den Brune Berme jobbet i UDI?

Eller kan vi konkludere med at du ikke kan vise til noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skrev jeg at Den Brune Berme jobbet i UDI?

Eller kan vi konkludere med at du ikke kan vise til noe slikt?

Du har da for pokker om og om igjen terpet på at det er den brune berme (et annet ord for nazister) som står bak dette vedtaket!

f.eks her: http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2422479

Du er jo mer konspiratorisk paraniod enn den verste religiøse fanatiker, og jeg er overbevist om at ikke engang Lillevolden mener at Norge er styrt av nazister.

Ta pillene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har da for pokker om og om igjen terpet på at det er den brune berme (et annet ord for nazister) som står bak dette vedtaket!

f.eks her: http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2422479

Du er jo mer konspiratorisk paraniod enn den verste religiøse fanatiker, og jeg er overbevist om at ikke engang Lillevolden mener at Norge er styrt av nazister.

Ta pillene dine!

Her er innlegget du siterte: "Nei, det er de vanlige medarbeiderene i UDI som påvirkes av hysteriske innvandrer-fientlige avisoppslag og Den Brune Berme (som du vet meget godt henviser til politiske organisasjoner som hadde for vane å bruke brune skjorter)."

Hvor står det at Den Brune Berme jobbet i UDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er innlegget du siterte: "Nei, det er de vanlige medarbeiderene i UDI som påvirkes av hysteriske innvandrer-fientlige avisoppslag og Den Brune Berme (som du vet meget godt henviser til politiske organisasjoner som hadde for vane å bruke brune skjorter)."

Hvor står det at Den Brune Berme jobbet i UDI?

Det sier seg selv at ingen gir etter for press fra nazister med mindre de er det selv.

Kutt ut forssroinga di, du imponerer inegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv at ingen gir etter for press fra nazister med mindre de er det selv.

Kutt ut forssroinga di, du imponerer inegn!

*lol*

Jeg tar det som at du har innsett at jeg selvsagt ikke skrev det du tilla meg.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*lol*

Jeg tar det som at du har innsett at jeg selvsagt ikke skrev det du tilla meg.

Takk.

Jeg haqr ikke tillagt deg en tøddel. Du skriver galskap nok i bøtter og spann, synlig for alt og alle, til at noen trenger gjøre det for å stille deg i ditt rette lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg haqr ikke tillagt deg en tøddel. Du skriver galskap nok i bøtter og spann, synlig for alt og alle, til at noen trenger gjøre det for å stille deg i ditt rette lys.

Hvor skrev jeg at Den Brune Berme jobbet i UDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skrev jeg at Den Brune Berme jobbet i UDI?

Du har uttrykkelig skrevet at det er nazister (brune berme) som styrer over UDI's avgjøreslser!

Allikevel er du frekk og dum nok til å stille et slik spørsmål...

Du har nok engang driti på draget og kaver vilt for å ro deg vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har uttrykkelig skrevet at det er nazister (brune berme) som styrer over UDI's avgjøreslser!

Allikevel er du frekk og dum nok til å stille et slik spørsmål...

Du har nok engang driti på draget og kaver vilt for å ro deg vekk.

Altså, har ikke jeg skrevet det, men du skrevet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Hmmmm, kjempet de ikke de fra Namsos også med å få jentene tilbake til Norge da faren drepte moren deres i utlandet?

husker ikke navn og land lenger. Men da var det i alle fall til Norge alle syns jentene skulle....

Ikke sant...

Det er det som er poenget mitt, når det gjelder motsatt vei - da er det ingen som reagerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Hva er relevansen av hva ANDRE mennesker evt. har gjort?

"Hva er relevansen av hva ANDRE mennesker evt. har gjort?"

Du bruker konsekvent dette som argument - disse guttene har faktisk ikke gjort seg fortjent til å være her i landet. Faren deres fortjente muligens oppholdet pga omstendigheter i hjemlandet, ikke sønnene. Ergo skal ikke sønnene nyde godt av det faren har gjort.

Eller gjelder dette argumentet bare når noen har gjort noe negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...