Gå til innhold

Blir matt...


Gjest ...disse muslimene...

Anbefalte innlegg

Jopp, i grunn enig i at de kunne tatt med en egen grill.

hehe jøss nå forventet jeg et langt innlegg tilbake.

Men så fint at jeg ikke fikk det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 417
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • petter smart

    58

  • Goliath

    29

  • Dorthe

    24

  • Sør

    21

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror jeg hadde forlangt egen grill gitt.

De har blitt surnet i melkesyre sammen med annen mat. Og på bordet var også hai som har ligget nedgravd i fem måneder for så å bli gravd opp igjen. Uhm en delitkatesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde forlangt egen grill gitt.

LOL, jeg likte det ikke men tror det har noe med konsistensen å gjøre og at jeg visste hva det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, jeg likte det ikke men tror det har noe med konsistensen å gjøre og at jeg visste hva det var.

Kunne godt tenkt meg å smake grillete sauballer. Hvor fikk du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da umulig å gått utover de andre barna at de måtte dele en grill som det hele tiden var meningen. Hva tapte de her?

altså når kanskje 30 små barn skal dele en engangsgrill blir det lite plass på den grillen, mange barn måtte sikkert vente lenge på varm pølse. Og hvorfor sier du at det var meningen med en? det var det vel ikke.. de hadde kjøpt to å fordele alle pølsene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne godt tenkt meg å smake grillete sauballer. Hvor fikk du det?

På Kreta sammen med fyllte squashblomster og løvetannblader.

Bebba, det er det verste måltidet jeg har spist. Squashblomstene var til og med seige. Og løvetannblader var pyton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Kreta sammen med fyllte squashblomster og løvetannblader.

Bebba, det er det verste måltidet jeg har spist. Squashblomstene var til og med seige. Og løvetannblader var pyton.

squashblomster og løvetann blader kan være godt altså. spiste det i italia en gang, sammen med en nyyydelig vin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

squashblomster og løvetann blader kan være godt altså. spiste det i italia en gang, sammen med en nyyydelig vin ;)

Det må ha hatt noe med vinen å gjøre ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha hatt noe med vinen å gjøre ;o)

mulig ;) men blomstene var heller ikke seige, men crispy. mulig jeg husker feil nå altså..

*Skål*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på det at jeg spiste sure saueballer i helgen. Smalahover, hai og tørrfisk også. Uhmm får vann i munnen, du hadde sikkert likt å være der.

Du din...din...islending!!! Du ville vel ha Svatadaudir i eget glass også, kan jeg tenke meg!

Prøver å huske gammelnorsken: Kvi er thu sa bleikr mathr...

Har jeg den pussige t-en på dette keyboardet, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig ;) men blomstene var heller ikke seige, men crispy. mulig jeg husker feil nå altså..

*Skål*

Det har tydeligvis vært forskjellig kokk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he - hva tror du?

Sauetestikler.

æsj!!! det hørtes ekkelt ut.. eneste gangen jeg så det ble spist var et av "gutta på tur" programmene, da de var til Island..

Tror ikke jeg hadde vært tøff nok til å prøve det nei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jøss nå forventet jeg et langt innlegg tilbake.

Men så fint at jeg ikke fikk det da :)

He he.... Neida, jeg er ikke i kranglehumør i dag;o)

Dessuten var det ikke noe å krangle om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Man betaler 100 kr pr halvår i matpenger pr barn. Vi har ett varmt måltid i uken. 18 barn på avdelingen = 1800 kr

1800 kr delt på 20 uker (omtrent) blir 90 kr uken. Det er IKKE rom for hverken store eller små utskeielser, nei. Desverre.

Skulle selvfølgelig ønske det var penger til mye gøy, men det er det bare ikke!

Uansett, med de pengene dere har til rådighet må dere legge inn de faktiske utgiftene og fordele pengene ut fra dette. Det er etter min mening ikke riktig at brukere av barnehager med egenbetaling skal være nødt til å ta ekstra kostnader i forbindelse med ting personalet legger opp til selv. Man har tvert imot rett til å forvente at personalet forvalter pengene slik at det er plass til alle barna og de spesielle behov disse har. Sier det gjerne igjen: På meg virker det som om det er personalets holdning til likeverd for alle og aksept for spesielle behov det er noe feil med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da vi f eks hadde Lucia-frokost spiste de jo rundstykker av fat hvor det lå rundstykker med skinke på?

Skjønner ikke hvorfor det går an, mens å grille pølser på samme grill IKKE går an. Rundstykkene med ost kan da ha kommet borti de med skinke???

Nei, seriøst, synes fremdeles det er latterlig.

Unnskyld at jeg sier det, men du har ingenting å gjøre som ansatt i en barnehage. (Håper ikke du er styrer?)

Du kan ikke tenke deg, at din holdning går ut over den muslimske ungen, som ikke kan noe som helst for hva foreldrene mener, eller ER.

Unger tenker vel ikke over at den grillen kanskje er "uren", men du setter søkelys på det. Håper du hadde vett nok til å holde kjeft i barnehagen, slik at ingen andre hørte det du tenkte.

En grill til 10 kr. Er det noe å lage sånt spetakkel av. Og et smørbrødfat? Sitter du virkelig å ser på hva folk tar til seg eller ikke.

Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...