Gjest Morsk Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg har ikke problemer med å forstå at webmaster sletter 80% av innleggene dine. Selvsagt er du ikke det. Som venstrevridd kommunist er jo knebling av ytringer den største selvfølge. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Stilen til hva da. Jeg blir rasende nå. At du beskylder for å plage folk her er ille. Tror du virkelig at jeg har vært alvorlig her i denne tråden. Ja jeg nekter for at jeg driver og skriver under forskjellige nick og diskuterer med meg selv i diverse tråder. Jeg har blitt beskyldt før for å skrive noe underlig og NÅ ER DET NOK. Pass på hjertet nå! 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg lever i harmoni med de fleste naboene mine jeg altså, uansett hvor de kommer ifra. Den verste er kjerringa under og hun er ei skikkelig torvkjerring fra Oslo. Alt går bra hittil som man sier. Vi kan bare se litt ut av døra, så ser vi hvordan det blir her også. Men det er jo bare å flytte hvis man ikke liker seg. Og det gjør vi. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Stilen til hva da. Jeg blir rasende nå. At du beskylder for å plage folk her er ille. Tror du virkelig at jeg har vært alvorlig her i denne tråden. Ja jeg nekter for at jeg driver og skriver under forskjellige nick og diskuterer med meg selv i diverse tråder. Jeg har blitt beskyldt før for å skrive noe underlig og NÅ ER DET NOK. Du skal være glad for å bli tatt for et troll. Hadde du virkelig ment alt du har skrevet her, vilel du jo måtte være gal. Er det noe bedre? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Alt går bra hittil som man sier. Vi kan bare se litt ut av døra, så ser vi hvordan det blir her også. Men det er jo bare å flytte hvis man ikke liker seg. Og det gjør vi. Jeg vil nå helst tro det beste om folk jeg da. Bortsett fra vestkantfolk og bergensere altså som jeg skrev i går/dag ;o) 0 Siter
Sofline Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Stilen til hva da. Jeg blir rasende nå. At du beskylder for å plage folk her er ille. Tror du virkelig at jeg har vært alvorlig her i denne tråden. Ja jeg nekter for at jeg driver og skriver under forskjellige nick og diskuterer med meg selv i diverse tråder. Jeg har blitt beskyldt før for å skrive noe underlig og NÅ ER DET NOK. "Tror du virkelig at jeg har vært alvorlig her i denne tråden." Det du har skrevet i denne tråden er altså ikke det du mener i virkeligheten...? 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Jeg vil nå helst tro det beste om folk jeg da. Bortsett fra vestkantfolk og bergensere altså som jeg skrev i går/dag ;o) Fordomsfrie mennesker finnes ikke. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 "Tror du virkelig at jeg har vært alvorlig her i denne tråden." Det du har skrevet i denne tråden er altså ikke det du mener i virkeligheten...? Stusset på den setningen jeg og.. Er det en form for ironi det hun har skrevet eller?!? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Fordomsfrie mennesker finnes ikke. Det er jeg klar over. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Stusset på den setningen jeg og.. Er det en form for ironi det hun har skrevet eller?!? Neppe. Slik jeg har skjønt det, er ironi noe hun ikke helt behersker. Sorry to say. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Kanskje det er derfor de ikke sier noe til deg også? Mulig, men de ville reagert på samme måte om jeg sa jeg skulle stemme FrP. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Fordomsfrie mennesker finnes ikke. Nei, men desverre mer enn nok som TROR de er det. Av en eller anen grunn er de også de mest fordomsfulle av alle, noe denne tråden også vitner om. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Neppe. Slik jeg har skjønt det, er ironi noe hun ikke helt behersker. Sorry to say. =) 0 Siter
amber sun Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Neppe. Slik jeg har skjønt det, er ironi noe hun ikke helt behersker. Sorry to say. Du har nok ganske rett i akkurat det, flyfly. Og da er det ikke akkurat enkelt å skjønne når det er alvorlig ment og når det bare er spøk eller ironi. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Hva hadde du gjort hvis en av vennene dine helt seriøst stemte Frp? Droppet vennskapet? Jeg kan faktisk ikke forestille meg situasjonen. Men når jeg tenker meg om har jeg en barndomskamerat som jeg treffer meg ujevne mellomrom, som kan tenkes å stemme FrP. Det samme gjelder en gammelonkel (men det var visst bare én gang og alle de andre gammelonklene mine var overgitt). 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Du har nok ganske rett i akkurat det, flyfly. Og da er det ikke akkurat enkelt å skjønne når det er alvorlig ment og når det bare er spøk eller ironi. My point exactely. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Neppe. Slik jeg har skjønt det, er ironi noe hun ikke helt behersker. Sorry to say. Dama er jo ikke norsk da så hun er vel egentlig unnskyldt fordi hun ikke behersker det norske språket helt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Dama er jo ikke norsk da så hun er vel egentlig unnskyldt fordi hun ikke behersker det norske språket helt. Mulig, det tenkte jeg ikke på. I så fall beklager jeg. 0 Siter
Gjest Pausefiskebolla Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Nei, men desverre mer enn nok som TROR de er det. Av en eller anen grunn er de også de mest fordomsfulle av alle, noe denne tråden også vitner om. Vi kvinnfolk er også mer interessert i følelser om allting, og hva kreti og pleti mener og tenker. Om de er ekle eller snille. Vi kan finne på å stemme på en vi syns er kjekk eller pen eller har pene øyne eller pen stemme. Om han er en god politiker er ikke så viktig. Kvinnene ser vi på som rivaler uansett. Politisk uenige kvinnfolk er en pest og en plage, mens menn klarer å diskutere saklig selv om de ikke liker hverandre. Menn vokter ikke på hvert ord og går ikke på do og griner når de får kritikk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Vi kvinnfolk er også mer interessert i følelser om allting, og hva kreti og pleti mener og tenker. Om de er ekle eller snille. Vi kan finne på å stemme på en vi syns er kjekk eller pen eller har pene øyne eller pen stemme. Om han er en god politiker er ikke så viktig. Kvinnene ser vi på som rivaler uansett. Politisk uenige kvinnfolk er en pest og en plage, mens menn klarer å diskutere saklig selv om de ikke liker hverandre. Menn vokter ikke på hvert ord og går ikke på do og griner når de får kritikk. Hold opp da. Du spøker nå ikke sant. Ingen oppegående kvinner stemmer på noen fordi de er kjekke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.