Gå til innhold

Trude Mostue - 2 el. 3 barn?


Gjest Persille

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Jeg leser Trude Mosues artikkel i VG på lørdag om jeg kjøper avis - og synes den er veldig bra :)

Men; for en tid tilbake var hun høygravid, med enkelte problemer, med 3. "mann". Og nå er verken graviditeten eller barnet nevnt noen gang?

Har hun et barn hun ikke snakker om, eller gikk noe forferdelig galt?

Hvis noen vet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Persille

Tror hun har tre, ja. Heter de ikke Freya, Erik og Hilda?

Vel, hele familien hennes er ramset opp på venstre side av artikkelen - og der er ikke noen Hilda nevnt...

Det står også at Erik og Frøya er på ferie med sin far på... Men ikke noen nr. 3.

Snodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Trodde vitterlig at hun bare hadde to barn jeg da, men...

Ja, jeg også - men hun var jo skikkelig gravid før sommeren - inn og ut på sykeshuet med diverse plager. Hun skrev det i artikkelen og var avbildet med den største magen jeg har sett noen gang også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også - men hun var jo skikkelig gravid før sommeren - inn og ut på sykeshuet med diverse plager. Hun skrev det i artikkelen og var avbildet med den største magen jeg har sett noen gang også :)

Ok, det har ikke jeg fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, hele familien hennes er ramset opp på venstre side av artikkelen - og der er ikke noen Hilda nevnt...

Det står også at Erik og Frøya er på ferie med sin far på... Men ikke noen nr. 3.

Snodig.

Hm, det var rart.... Jeg husker da godt at minsten var oppkalt etter søsteren hennes som heter Hilde (tror jeg..). Dessuten stod det et sted at det lett ble kaos i hjemmet med tre barn på under tre år i tillegg til en drøss av husdyr...

Merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har 3 barn.

Siste barnet måtte tas med keisersnitt noe før termin. Husker ikke helt hvorfor. Husker heller ikke kjønnet, men noen her nevner Hilda - da er det kanskje ei jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste barnet måtte tas med keisersnitt noe før termin. Husker ikke helt hvorfor. Husker heller ikke kjønnet, men noen her nevner Hilda - da er det kanskje ei jente?

Ja, Hilda Nellie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lista over familien i margen, med navn og alder på ungene, er ikke oppdatert i det hele tatt. Vet ikke hvorfor. Det er helt teit, når det står i artikkelen om f.eks. hva den eldste gjør og sier, og det virker helt feil i forhold til alderen som står under bildet.

Såvidt jeg vet har hun tre barn, det er vel ca. 9 mnd og tre kvarter mellom hver (mener ikke noe galt med det). Tror det stemmer at det er to jenter og en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke skjønt vitsen med hennes spalte. Trodde hun skulle ha en veterinærspalte, jeg. Det er jo det hun har kompetanse i. Er ikke filla interessert i hennes mann, barn eller foreldre, og jeg synes det er teit at hun beskriver deres private sfære i det vide og det brede. Hvem i hul..... er interesserte i det, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lista over familien i margen, med navn og alder på ungene, er ikke oppdatert i det hele tatt. Vet ikke hvorfor. Det er helt teit, når det står i artikkelen om f.eks. hva den eldste gjør og sier, og det virker helt feil i forhold til alderen som står under bildet.

Såvidt jeg vet har hun tre barn, det er vel ca. 9 mnd og tre kvarter mellom hver (mener ikke noe galt med det). Tror det stemmer at det er to jenter og en gutt.

9 mnd og 3 kvarter?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dama virker litt dum jeg. Kjenner en som studerte på samme skole som henne og der ble det et vanlig begrep å "ta en Trude", det var sånne ting som å stikke sprøytespissen gjennom huden på katten og ut igjen på andre siden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Following a string of failed romances, she became engaged to personal fitness trainer and former rugby player Howard Thomas in 2001. They have three children: Frøya Molly (born July 2002), Erik Delme (born November 2003) and Hilda Nellie (born March 2005).

Due to the unwanted attentions of a number of stalkers, Trude has opted to bow out of the media spotlight to a certain degree but remains active in other areas."

hentet fra

http://university.imdb.com/name/nm0609242/bio

Det er altså med fullt overlegg at det ikke står så mye om henne og barna på nettet eller i media for øvrig, for å unngå "stalkers" som kan være til fare for henne selv og familien.

Det står mer på den linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dama virker litt dum jeg. Kjenner en som studerte på samme skole som henne og der ble det et vanlig begrep å "ta en Trude", det var sånne ting som å stikke sprøytespissen gjennom huden på katten og ut igjen på andre siden....

Med tanke på at hun skal ta en doktorgrad, så er det vel mulig at hun ikke er direkte dum, selv om hun gjorde tabber under utdannelsen.

En annen ting er jo hvilken teft hun har hatt og har for å bygge opp en karriere. Tror ikke man er direkte tungnem da.

At man kan like eller mislike personligheten er vel en helt annen sak enn om vedkommende faktisk er dum... hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at hun skal ta en doktorgrad, så er det vel mulig at hun ikke er direkte dum, selv om hun gjorde tabber under utdannelsen.

En annen ting er jo hvilken teft hun har hatt og har for å bygge opp en karriere. Tror ikke man er direkte tungnem da.

At man kan like eller mislike personligheten er vel en helt annen sak enn om vedkommende faktisk er dum... hehe :-)

Næhæhæi! Her i huset er alle vi ikke liker dumme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...