Gå til innhold

Trude Mostue - 2 el. 3 barn?


Gjest Persille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest majorica

Jeg har ikke skjønt spalten hennes i det hele tatt. Trodde i utgangspunktet at hun skulle ha en veterinærspalte. At hun uttaler seg i det vide og brede og blottlegger privatlivet sitt er totalt uinteresant synes jeg. Skjønner ikke hvorfor hun skulle være interessant???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lista over familien i margen, med navn og alder på ungene, er ikke oppdatert i det hele tatt. Vet ikke hvorfor. Det er helt teit, når det står i artikkelen om f.eks. hva den eldste gjør og sier, og det virker helt feil i forhold til alderen som står under bildet.

Såvidt jeg vet har hun tre barn, det er vel ca. 9 mnd og tre kvarter mellom hver (mener ikke noe galt med det). Tror det stemmer at det er to jenter og en gutt.

9 mnd og tre kvarter. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...