Gå til innhold

Ekskjæresten hennes


Gjest mann1976

Anbefalte innlegg

Hvorfor er forresten "barnehage - utbrudd" noe dårligere enn andre utbrudd?

Du kritiserer trådstarter for å presentere seg med tittel, og fane seg selv bedre enn andre, på grunn av det.

Du bør i det minste være logisk i dine ressonnement. Du snakker da mot deg selv, mann!

Hva er forskjell på en databehandlers utbrudd og et barnehage - utbrudd? Noe forklaring på det?

"Hvorfor er forresten "barnehage - utbrudd" noe dårligere enn andre utbrudd?"

Det er litt tragisk at du er nødt til å spørre om det, synes jeg. tragisk for deg, ikke for meg.

"Du kritiserer trådstarter for å presentere seg med tittel, og fane seg selv bedre enn andre, på grunn av det."

Vis meg hvor jeg har _kritisert_ trådstarter, er du snill. Dette er siste gangen jeg gidder å gjenta det: Jeg spurte om relevansen og sammenhengen i opplysningene. Hvis du er så komplett tett mellom ørene at du ikke ser forskjell på det og et "angrep", så orker jeg ikke leke barnehageonkel med deg. Enkelt og greit.

"Du bør i det minste være logisk i dine ressonnement. Du snakker da mot deg selv, mann!"

Hvor? Vet du hvor idiot du fremstår når du kommer med slike utsagn, uten et eneste argument eller eksempel? Glem det - selvfølgelig vet du ikke det.

"Hva er forskjell på en databehandlers utbrudd og et barnehage - utbrudd? Noe forklaring på det?"

Ehh..? Heh? Beklager, men jeg gjør et poeng å ikke forsøke å diskutere med folk som fremstår som tilbakestående eller korte. God helg :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    66

  • Glimtipper

    43

  • Maggi

    26

  • fei1365380229

    14

Mest aktive i denne tråden

PS: Mitt nick skrives med stor M.

Jeg skrev det med liten m for moroskyld :o).

Jeg skrev også det om nicket fordi det var en annen som kommenterte det et annet sted i tråden.

Mye rart i denne tråden forresten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spurte om dette i utgangspunktet, og har fulgt det opp ved å harselere over temaet gjentatte ganger derpå. Hadde du nevnt det kun èn gang i denne tråden, hadde det vært en annen sak.

Mvh

"Du spurte om dette i utgangspunktet, og har fulgt det opp ved å harselere over temaet gjentatte ganger derpå"

Dette har Glimtipper forklart gjentatte ganger, og jeg gidder ikke kaste bort tid på å gjenta ting for folk som ikke vil høre. God helg :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå refererer jeg til hele tråden og ikke bare førsteinnlegget. Dette har jeg sagt flere ganger.

Og det har blitt gjentatt om og om igjen. Når folk rett og slett ikke er interessert i å høre annet enn seg selv, så er det meningsløst. Du gjør ikke annet enn å gjenta det samme om og om igjen, og det blir ikke mer overbevisende.

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvorfor er forresten "barnehage - utbrudd" noe dårligere enn andre utbrudd?"

Det er litt tragisk at du er nødt til å spørre om det, synes jeg. tragisk for deg, ikke for meg.

"Du kritiserer trådstarter for å presentere seg med tittel, og fane seg selv bedre enn andre, på grunn av det."

Vis meg hvor jeg har _kritisert_ trådstarter, er du snill. Dette er siste gangen jeg gidder å gjenta det: Jeg spurte om relevansen og sammenhengen i opplysningene. Hvis du er så komplett tett mellom ørene at du ikke ser forskjell på det og et "angrep", så orker jeg ikke leke barnehageonkel med deg. Enkelt og greit.

"Du bør i det minste være logisk i dine ressonnement. Du snakker da mot deg selv, mann!"

Hvor? Vet du hvor idiot du fremstår når du kommer med slike utsagn, uten et eneste argument eller eksempel? Glem det - selvfølgelig vet du ikke det.

"Hva er forskjell på en databehandlers utbrudd og et barnehage - utbrudd? Noe forklaring på det?"

Ehh..? Heh? Beklager, men jeg gjør et poeng å ikke forsøke å diskutere med folk som fremstår som tilbakestående eller korte. God helg :-)

"............................................"

*ler*

Du har en tendens til å miste tråden, og bli aggressiv og usaklig vittig ;-)

God Elg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev det med liten m for moroskyld :o).

Jeg skrev også det om nicket fordi det var en annen som kommenterte det et annet sted i tråden.

Mye rart i denne tråden forresten :o)

He he, det skjønte jeg ikke... og jeg så det ikke før etter at jeg hadde sendt første svar heller. :o)

Og det har vært mange ulike innlegg her, ja. Jeg er vel ikke den som har klart å holde meg helt i skinnet selv heller, så jeg skal ikke stille meg til ytterligere hugg. :o)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er like greit, for jeg opplyser ikke på dol hverken utdannelsen eller yrket mitt.

Klart at jo mer jeg får vite om deg, til mer nyansert inntrykk gir det meg.

Det er bl.a. derfor kjente nick får flere svar enn ukjente.

Du er dermed mindre interessert i objektive variabler, og mener at subjektive oppfatninger er viktigere. Greit nok - sånn er i utg.punktet ikke jeg :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Du har en tendens til å miste tråden, og bli aggressiv og usaklig vittig ;-)

God Elg.......

Javisst. Jeg er steike aggressiv :-)

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du spurte om dette i utgangspunktet, og har fulgt det opp ved å harselere over temaet gjentatte ganger derpå"

Dette har Glimtipper forklart gjentatte ganger, og jeg gidder ikke kaste bort tid på å gjenta ting for folk som ikke vil høre. God helg :-)

"............................................"

Jeg har leste de fleste innleggene dine, så du trenger ikke å kaste bort tiden på å gjenta det. Jeg er simpelthen ikke enig med deg, og jeg tror (sannsynlig inntil grensen visshet) ikke nye innlegg hadde endret dette.

God helg til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hundrede gang; Jeg mente ikke det om trådstarter. Svaret var til Prozac og var sarkastisk/ironisk ment. Hvis du ikke vet hva det betyr, så foreslår jeg du slår det opp i en ordbok.

Videre så synes jeg det er uhøflig av deg å ta del i en diskusjon om meg, når du har gitt beskjed om at du ikke vil diskutere det _med_ meg.

Glem det. Maggi er vår nye papegøye - helt utrolig hvor lite substans h*n har i innleggene sine :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det. Maggi er vår nye papegøye - helt utrolig hvor lite substans h*n har i innleggene sine :-)

"............................................"

Bare en glede å være en papegøye her inne. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glem det. Maggi er vår nye papegøye - helt utrolig hvor lite substans h*n har i innleggene sine :-)

"............................................"

Hun sier seg veldig enig, ja. Men hun ville ikke diskutere med meg direkte :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har leste de fleste innleggene dine, så du trenger ikke å kaste bort tiden på å gjenta det. Jeg er simpelthen ikke enig med deg, og jeg tror (sannsynlig inntil grensen visshet) ikke nye innlegg hadde endret dette.

God helg til deg også.

Hvordan kan du være enig eller uenig ang. hva _vi_ mente med det vi sa? Det vet vi vel aller best selv, du har ingen forutsetning for å vite det bedre oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste kan jeg gi deg medhold i. Sorry.

Beklager, havnet feil. Sa takk fordi du ga meg medhold i at det ikke var greit å diskutere om meg, når du ikke ville diskutere med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du være enig eller uenig ang. hva _vi_ mente med det vi sa? Det vet vi vel aller best selv, du har ingen forutsetning for å vite det bedre oss.

Problemet er at mange her har oppfattet det annerledes enn det dere skriver at dere mente, og da kan vi altså mene noe om det vi oppfatter. Jeg har ingen formening om hva dere faktisk mente.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det har blitt gjentatt om og om igjen. Når folk rett og slett ikke er interessert i å høre annet enn seg selv, så er det meningsløst. Du gjør ikke annet enn å gjenta det samme om og om igjen, og det blir ikke mer overbevisende.

".............................................."

Tror du har mistet tråden her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at mange her har oppfattet det annerledes enn det dere skriver at dere mente, og da kan vi altså mene noe om det vi oppfatter. Jeg har ingen formening om hva dere faktisk mente.

Mvh

"Jeg har ingen formening om hva dere faktisk mente."

Og sannsynligvis ingen interesse, heller. Det er viktigere å få noe å lage en stor sak ut av, ikke sant? :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har mistet tråden her...

Nope, det har jeg ikke. Men jeg orker ikke å forsøke å diskutere med en som bare gjentar de samme tingene om og om igjen, uten å være i stand til å faktisk diskutere det.

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...