Gå til innhold

Feite unger - Feite foreldre


Gjest En som har tenkt til å leve lenge

Anbefalte innlegg

Mary Poppins

Det ER faktisk den "magiske" formelen, MP! Og det er faktisk lettere sagt enn gjort, men man må bare bestemme seg for det. Det har jeg gjort, og det funker fint! :)

Så flott at du har bestemt deg for å gjøre noe med livstilen din:) Flink er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 383
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    51

  • flisa

    30

  • Goliath

    28

  • ShitDiddelyDo

    24

Mest aktive i denne tråden

jeg kjenner også en som fikk stoffskiftesykdom etter fødselen. Hun var veldig tynn før fødselen og har blitt veldig stor i årene etter.

Ja, en føler seg ikke akkurat sexy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg har holdt opp i 9 dager, og abstinensene har forsvunnet. Før drakk jeg like mye som deg, noen ganger mer.

Men nå er det isvann, melk, juice og lightsaft som gjelder, og det føles _deilig_!

Prozak sparket meg bak, sammen med ei god venninne av meg, og det hjalp. Og et veddemål med en klassekamerat.

Ja, man føler seg liksom så deilig i kroppen når man ikke har alt det sukkeret innabords. :)

Med litt trening i tillegg så blir det jo helt fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg har også kuttet ut cola/pepsi. Så nå drikker jeg av og til pepsi max eller sitronbrus uten sukker. :)

Hva skulle en stakkars eks-cocacoliker gjort uten Pepsi Max, sier jeg bare! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Det ville den garantert! :o)

En fyr i filmen var smellfeit, dødelig feit faktisk, hadde diabetes og holdt på å stryke med. Han drakk 8 LITER bruk om DAGEN! 4 sånne svære 2-liters kanner hver eneste dag! Det er mer enn jeg drikker på et år omtrent...! Kona var flink da, hun drakk "bare" 2 liter om dagen...

ÅTTE LITER!?? Oh my God. Jeg klarer ikke å begripe det, nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke så veldig seriøst ment.

Men røykere (når de røyker) opplever ganske mye utrivelig fra tid til annen de også.

Og det er egentlig positivt......

Du, Goliath, når jeg kommer på bussholdeplassen og får ei lita hostekule og må stille meg slik at vinden går fra meg og mot røykeren for å få puste - blir røykeren støtt da? Eller merker de det rett og slett ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Hehe, sant? Men nå har det seg vel ganske objektivt sånn at jeg ikke har vært særlig flink med NOE i det siste, bortsett fra å feste og dille og nyte sommeren, så det skulle egentlig bare mangle at jeg ikke ryddet liligheten..Men det ER for varmt..! ,-) (later jeg som)

:-)

Nyte sommeren? Den har ikke jeg sett noe til. *sur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Så flott at du har bestemt deg for å gjøre noe med livstilen din:) Flink er du!

Jaaaa! Og det sier jeg til meg selv hver dag, hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mom33

Du, Goliath, når jeg kommer på bussholdeplassen og får ei lita hostekule og må stille meg slik at vinden går fra meg og mot røykeren for å få puste - blir røykeren støtt da? Eller merker de det rett og slett ikke?

Jeg er riktignok ikke Goliat, da, men jeg svarer læll.

Jeg hadde garantert merket det. Men i mitt nærvær ville du aldri kommet opp i den situasjonen.

Som røyker er jeg blitt ekstremt oppmerksom på dette med vindretning og slikt, ting man aldri skjenket en tanke tidligere. Jeg liker ikke at andre får min gift på seg, verken store eller små. Synes det er vanskelig å røyke sammen med andre, nettopp på grunn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅTTE LITER!?? Oh my God. Jeg klarer ikke å begripe det, nesten.

Jeg drikker knapt nok 8 liter brus i løpet av et helt år jeg. Han var da også så feit at han var innlagt på sykehuset for en magesekkoperasjon (såvidt jeg husker), han var døden nær og kom til å stryke med i nær fremtid om han ikke ble operert.

Helt utrolig at det går an å bli så bevisstløs i forhold til sin egen helse som han der. Diabetes og så bøtte innpå med 8 liter brus i døgnet!? Tror ikke det var lettbrus heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg drikker knapt nok 8 liter brus i løpet av et helt år jeg. Han var da også så feit at han var innlagt på sykehuset for en magesekkoperasjon (såvidt jeg husker), han var døden nær og kom til å stryke med i nær fremtid om han ikke ble operert.

Helt utrolig at det går an å bli så bevisstløs i forhold til sin egen helse som han der. Diabetes og så bøtte innpå med 8 liter brus i døgnet!? Tror ikke det var lettbrus heller.

Nei, det er helt hårreisende at det er mulig. Kanskje han bare hadde latt det skure og gå så lenge at han til slutt ikke orket å gjøre noe med det? Det er mange som ikke greier å snu før det er for sent, og da er målet så uoverkommelig at det er lettere å gi opp før man har begynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Nyte sommeren? Den har ikke jeg sett noe til. *sur*

Her er det varmt og nydelig!:-)

Det var litt skya i sted, men nå er det knallblått igjen..Må løpe en tur ut i været. tror jeg!

Dette er Oslo, hvor er du, og hvor dårlig er været da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er riktignok ikke Goliat, da, men jeg svarer læll.

Jeg hadde garantert merket det. Men i mitt nærvær ville du aldri kommet opp i den situasjonen.

Som røyker er jeg blitt ekstremt oppmerksom på dette med vindretning og slikt, ting man aldri skjenket en tanke tidligere. Jeg liker ikke at andre får min gift på seg, verken store eller små. Synes det er vanskelig å røyke sammen med andre, nettopp på grunn av det.

Noen få røykere ser faktisk ut til å gjøre som deg, stille seg i riktig vindretning, men du aner ikke hvor mange som ikke skjønner det med vinden og røyken... *Sukk*

Jeg gjør ikke noe nummer ut av det, men stiller meg på den andre siden av røykeren. Blir vedkommende ille berørt av det så bryr jeg meg ikke om det, jeg vil gjerne puste frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er helt hårreisende at det er mulig. Kanskje han bare hadde latt det skure og gå så lenge at han til slutt ikke orket å gjøre noe med det? Det er mange som ikke greier å snu før det er for sent, og da er målet så uoverkommelig at det er lettere å gi opp før man har begynt.

Han måtte vært minst 200 kg og da har man hatt gooood tid til å finne ut at det kanskje ikke er så lurt for diabetesen og kroppen å kjøre i seg alt det sukkeret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Hva skulle en stakkars eks-cocacoliker gjort uten Pepsi Max, sier jeg bare! ;)

Vanlig cola og pepsi er altså det beste! Men jeg har ikke godt av sukkeret, og pepsi max er også godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Her er det varmt og nydelig!:-)

Det var litt skya i sted, men nå er det knallblått igjen..Må løpe en tur ut i været. tror jeg!

Dette er Oslo, hvor er du, og hvor dårlig er været da?

Hyyyl, jeg vil også ha sol og sommer!

Her, det vil si Midt-Norge, er det grått og overskyet, rundt 13 grader. Har vært kaldt og regn i noen uker nå, jeg er LEI!

Det skulle visst bli varmebølge fra lørdag av, håper det slår til. :) Ironien er jo at jeg skal sitte inni en mørk teatersal hver kveld i tre uker framover, så finværet kan egentlig bare vente litt til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Vanlig cola og pepsi er altså det beste! Men jeg har ikke godt av sukkeret, og pepsi max er også godt. :)

Har drukket vanlig cola en eneste gang i år, og ærlig talt så kunne jeg ikke kjenne stor forskjell fra Pepsi Max! Litt mer kunstig smak er det jo, men ikke som cola light. DET er fælt, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Han måtte vært minst 200 kg og da har man hatt gooood tid til å finne ut at det kanskje ikke er så lurt for diabetesen og kroppen å kjøre i seg alt det sukkeret...

Ja, det er for ille. Noen skjønner ikke sitt eget beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...