Gå til innhold

Hormonspiral- ble ikke informert om bivirkninger


Gjest mij

Anbefalte innlegg

Hun nevnte ingenting nei, bare at det var vanlig å blø en del når den var satt inn - og derfor fikk jeg et bind av henne. Dette tolket ikke jeg som at det er vanlig å blø i månedsvis.

Mulig bivirkningene gir seg om noen mnd, men kanskje de ikke gjør det.. og det er nå det er sommer og ferie, og i dag føler jeg meg verre enn i går. Svimmel og uvel i tillegg til kvalmebølger. Sur og gretten er jeg også. Skikkelig trivelig å være sammen med, altså... ;-)

Du burde jo absolutt blitt informert om det med blødningene på forhånd! Særlig nå som det er sommer og ikke den beste tiden å gå og blø i lange tider. :-( Håper det ikke blir så langvarig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var nok blant de ikke-heldige med hele lista av bivirkninger - gikk på privat legevakt i dag og fikk konstatert infeksjon. Livmorbetennelse. Så nå blir det antibiotika på toppen, ingen spiral, og hele moroa kostet meg 3500 totalt. Hurra! :-P

Uff, så uheldig du var! Men se på svaret til klklk om at du kan få tilbake pengene for hormonspiralen når du måtte ta den ut igjen før det var gått 6 mnd. Da blir vel kostnaden redusert fra 3.500 til ca. 2.500 - og det kan vel være et bitte lite lyspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...