Gå til innhold

Fikk generisk bytte av ap..nhd?

Anbefalte innlegg

Gjest Mohikaneren

Da jeg skulle hente seroquel fikk jeg generisk bytte, ellers måtte jeg betalt 1300 kroner i mellomlegg. Legen hadde ikke skrevet godtas ikke. Jeg fikk noe rart som heter; quetapin copyfarm av legemiddelindustrifirma som heter copyfarm.....hvis jeg skal overlappe med zyprexa må jeg starte i kveld.

Skal jeg bare starte på denne medisinen med det rare navnet, eller skal jeg ringe psykiateren i morgen og få den ordentlige seroquelen?

Er så innmari lei nå, ble helt på gråten. Tåler ingenting lenger. Orker ikke et rart merke med fæle bivirkninger, men skal jeg bare starte?

Hva tror du nhd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298114-fikk-generisk-bytte-av-apnhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest litihum

Det skal være nøyaktig det samme. Jeg har også byttet og det har gått kjempefint, merker absolutt ingen forskjell.

Quetiapin copyfarm er rett og slett en nøyaktig kopi av seroquel som de kunne lage fordi patentet på seroquel gikk ut. Billigere for staten og billigere for oss.

Gjest Mohikaneren

Det skal være nøyaktig det samme. Jeg har også byttet og det har gått kjempefint, merker absolutt ingen forskjell.

Quetiapin copyfarm er rett og slett en nøyaktig kopi av seroquel som de kunne lage fordi patentet på seroquel gikk ut. Billigere for staten og billigere for oss.

Ja, jeg prøver dem ut, og ser hva som skjer:-)

Håper du får en fin kveld.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...