Gå til innhold

Da avslører jeg hva som skal skje...


jubalong70

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • jubalong70

    53

  • mariaflyfly

    4

  • morsan

    2

  • Speak

    2

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly

Tusen takk :)

Jeg er helt overveldet over at nesten ingen har vært negative til dette. Kanskje det bare er i mitt hode det er litt nederlag å ty til operasjon ;)

''Jeg er helt overveldet over at nesten ingen har vært negative til dette.''

Hvorfor skulle noen være det? Dette handler jo ikke om at operasjonen din er noen quick-fix-løsning - hadde det vært tilfelle skulle jeg og sikkert flere med meg vært skeptiske. ;) Dette handler om at du har forsøkt andre og enklere muligheter først, men at det nå må kraftigere skyts til for at du skal lykkes med målet ditt om en sunnere sjel i et sunnere legeme. :)

Jeg er spent på å følge med deg hvordan tida framover blir, og håper du vil oppdatere oss litt en gang i blant dersom du ikke synes det blir for personlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

''Jeg er helt overveldet over at nesten ingen har vært negative til dette.''

Hvorfor skulle noen være det? Dette handler jo ikke om at operasjonen din er noen quick-fix-løsning - hadde det vært tilfelle skulle jeg og sikkert flere med meg vært skeptiske. ;) Dette handler om at du har forsøkt andre og enklere muligheter først, men at det nå må kraftigere skyts til for at du skal lykkes med målet ditt om en sunnere sjel i et sunnere legeme. :)

Jeg er spent på å følge med deg hvordan tida framover blir, og håper du vil oppdatere oss litt en gang i blant dersom du ikke synes det blir for personlig. :)

Det er så utrolig lettende å lese reaksjonene deres her. Kjenner jeg blir både rørt og glad.

Det er jo helt rett, det er hverken førstevalget eller noen enkel løsning. Det er siste utvei - føler jeg i alle fall.

Jeg kan godt holde dere oppdaterte ja.

Er i gang med pulverkur nå og haaater intenst!!! Det er IKKE morsomt å sitte i bursdager, konfirmasjoner, etterpålag, restekakelunsj på jobb etc. og spise pulver og grønnsaker.

Men, jeg gjør det (bare surver litt og klager når jeg kan ;)), og vekta går nedover.

Nå er det bare 9 dager igjen med pulver, og 10 dager til operasjonen!

Sånn, så fikk jeg survet og klaget litt til deg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig lettende å lese reaksjonene deres her. Kjenner jeg blir både rørt og glad.

Det er jo helt rett, det er hverken førstevalget eller noen enkel løsning. Det er siste utvei - føler jeg i alle fall.

Jeg kan godt holde dere oppdaterte ja.

Er i gang med pulverkur nå og haaater intenst!!! Det er IKKE morsomt å sitte i bursdager, konfirmasjoner, etterpålag, restekakelunsj på jobb etc. og spise pulver og grønnsaker.

Men, jeg gjør det (bare surver litt og klager når jeg kan ;)), og vekta går nedover.

Nå er det bare 9 dager igjen med pulver, og 10 dager til operasjonen!

Sånn, så fikk jeg survet og klaget litt til deg også ;)

Forstår godt at det er kjedelig med pulver. Men dette har jo en ende som ikke er langt fram i tiden, og motivasjonen er sikkert stor på å gjøre dette på beste måte:-)

Og det er hyggelig om du holder oss oppdatert:-) Absolutt inget nederlag!!!!

Her er vi jo alle anonyme, og med så mange svar så er det nok litt representativt på hva "folk" mener om å foreta en slik operasjon:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Det er så utrolig lettende å lese reaksjonene deres her. Kjenner jeg blir både rørt og glad.

Det er jo helt rett, det er hverken førstevalget eller noen enkel løsning. Det er siste utvei - føler jeg i alle fall.

Jeg kan godt holde dere oppdaterte ja.

Er i gang med pulverkur nå og haaater intenst!!! Det er IKKE morsomt å sitte i bursdager, konfirmasjoner, etterpålag, restekakelunsj på jobb etc. og spise pulver og grønnsaker.

Men, jeg gjør det (bare surver litt og klager når jeg kan ;)), og vekta går nedover.

Nå er det bare 9 dager igjen med pulver, og 10 dager til operasjonen!

Sånn, så fikk jeg survet og klaget litt til deg også ;)

Huff, nei, det hørtes ikke særlig stas ut. :(

Hold ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Tusen takk for gode ord, og takk for at du fortalte om vennen din.

Det er vel for å få spisingen litt i system at vi blir sykemeldte i ganske lang tid etterpå. Det er ganske mye som skal vennes til og endres - men det skal gå kjempebra :)

Det skal gå kjempebra ja! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Flytte-lasset

Veldig landlig da, el?

I forhold til denne storbyen ja, så er det VEEELDI landlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest tidl. star

Så flott! Gratulerer med vlget ditt. Jeg ble selv operert 4.4. og har gått ned over 20 kg, inkludert det jeg gik ned i "pulverperioden". Herlig! Hvis du er interessert i å delta i lokalgruppe gå inn på "vektoperasjon.no" og se etter lokale treff. Vi er mange som møtes og har det veldig hyggelig sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg synes du er tøff som velger å ta et ganske drastisk valg for å bedre din helse og livskvalitet. Det er sikkert mange som tenker på å gjøre dette, men ikke tør.

Jeg ønsker deg lykke til, og håper alt går smertefritt!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Gratulerer med vlget ditt. Jeg ble selv operert 4.4. og har gått ned over 20 kg, inkludert det jeg gik ned i "pulverperioden". Herlig! Hvis du er interessert i å delta i lokalgruppe gå inn på "vektoperasjon.no" og se etter lokale treff. Vi er mange som møtes og har det veldig hyggelig sammen!

Hei, tusen takk for tips.

Jeg er aktiv på vektoperasjon.no, og synes det er en flott side :)

Skal følge med på om det blir noen treff i nærmiljøet, hvis ikke så arrangerer sykehuset treff for oss som har blitt operert i nogenlunde samme tid. Tror det første treffet er om ca 1 mnd eller noe.

Har du det greit?

Med meg går det kjempebra. Kom hjem fra sykehuset i dag, og koser meg med avsilt grønnsakssuppe og litt tynn FUN-saft :)

Har ikke veid meg etter operasjonen, men gikk ned nesten 5 kg på pulverkuren. Spennende å se i morgen tidlig hvor mye jeg veier nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg synes du er tøff som velger å ta et ganske drastisk valg for å bedre din helse og livskvalitet. Det er sikkert mange som tenker på å gjøre dette, men ikke tør.

Jeg ønsker deg lykke til, og håper alt går smertefritt!

klem

Tusen takk KaVa!

Det varmer med slike gode ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flytte-lasset

Hei, tusen takk for tips.

Jeg er aktiv på vektoperasjon.no, og synes det er en flott side :)

Skal følge med på om det blir noen treff i nærmiljøet, hvis ikke så arrangerer sykehuset treff for oss som har blitt operert i nogenlunde samme tid. Tror det første treffet er om ca 1 mnd eller noe.

Har du det greit?

Med meg går det kjempebra. Kom hjem fra sykehuset i dag, og koser meg med avsilt grønnsakssuppe og litt tynn FUN-saft :)

Har ikke veid meg etter operasjonen, men gikk ned nesten 5 kg på pulverkuren. Spennende å se i morgen tidlig hvor mye jeg veier nå.

Så godt å høre at det er bra med deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...