Gå til innhold

Mesterenes mester, så herlige de er;)


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Jeg syntes Ove Aunly ar så søt. Men guri så gammel han var blitt, selv om noen sa han bare var 52.

Der var han blitt! Men på tide at noen menn blir gamle før tiden, synes du ikke? Personligheten forblir der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    63

  • hidi, the scorpion

    41

  • AneM1365380603

    33

  • morsan

    22

Mest aktive i denne tråden

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234559726' post='4091947]

Tom Nordlie var fin for 20 år siden.

Nei, det synes jeg ikke. Og da snakker jeg ikke om vekt/mage og alt det der. Jeg bryr meg ikke om kroppen. Jeg bryr meg om ansiktet og den personen de utstråler at de er. Ellers så synes jeg at han har et flott/uttrykksfullt ansikt - med vakre øyne. Og fine tenner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker veldig sjarmerende :o)

Han er utrolig sjarmerende:-) "Karismatisk" er vel kanskje det rette ordet. Jeg blir i hvert fall skjelven av han :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg kan glemme en slik synd mot sørlandet....

*er i tenkeboksen, hrmp*

Er det mannen/broren din, eller? ;-)

Eller reagerer du like negativt uansett hvem det er fra Sørlandet man snakker om, som f eks Mette-Marit?

Hva om du heller vinkler det slik i tankeboksen: Det jeg sa var et kompliment av Esben Esther!!

(Eller er det ikke slik at Esben Esther "tells" når det gjelder pen/stygg omtale av sørlendinger?*S*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Jeg har jo skrevet det minst 2 ganger før deg da...:-) Han har ikke noen pen stemme, og det ødelegger hele inntrykket av han -som mann:-(

Jeg tenkte mer på sammenligningen med Benestad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Han er utrolig sjarmerende:-) "Karismatisk" er vel kanskje det rette ordet. Jeg blir i hvert fall skjelven av han :-)

Skjelven blir jeg ikke da, men det blir jeg ikke av noen andre jeg ser på tv heller :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synes jeg ikke. Og da snakker jeg ikke om vekt/mage og alt det der. Jeg bryr meg ikke om kroppen. Jeg bryr meg om ansiktet og den personen de utstråler at de er. Ellers så synes jeg at han har et flott/uttrykksfullt ansikt - med vakre øyne. Og fine tenner :-)

Ja, han har pene øyne og tenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234560619' post='4091969]

Hehe, så du ikke bildet han viste fram av seg selv på Torsdagsklubben? *s*

Nei, men mine innvendinger mot han går ikke på magamålet, men hele typen/fremtoningen. Han kan jo være en artig skrue, for all del, men jeg synes han er uapetittelig og harry. En brølape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Er det mannen/broren din, eller? ;-)

Eller reagerer du like negativt uansett hvem det er fra Sørlandet man snakker om, som f eks Mette-Marit?

Hva om du heller vinkler det slik i tankeboksen: Det jeg sa var et kompliment av Esben Esther!!

(Eller er det ikke slik at Esben Esther "tells" når det gjelder pen/stygg omtale av sørlendinger?*S*)

Benestad er fantastisk som lege og menneske, jeg kjenner han/ho.

Det var mest på tull;)) Men jeg tror mange sørlendinger er såre pga Esben/Esther.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte mer på sammenligningen med Benestad.

Ja, de har lik stemme:-) Det er jo bare sånn det er :-) Og det har ikke bare med Grimstad-dialekten å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok ikke noe for en gammel gamp som deg, he, he *bøyer glatt unna for ørefikene*

Men veltrente "gamlinger" skal du passe deg for....;))

Men jeg er en veltrent gamling:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benestad er fantastisk som lege og menneske, jeg kjenner han/ho.

Det var mest på tull;)) Men jeg tror mange sørlendinger er såre pga Esben/Esther.

Man må slutte å ta det så personlig hvem som komme rfra samme landsdel som en sjøl:-) Tenk om alle trøndere skulle skjjemmes over ymse trøndere vi ser på ruta, da, da hadde vi fått det travelt!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men mine innvendinger mot han går ikke på magamålet, men hele typen/fremtoningen. Han kan jo være en artig skrue, for all del, men jeg synes han er uapetittelig og harry. En brølape.

Synes han er litt kul jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...