Gå til innhold

Fotballdrakter


grot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har fått et utmerket svar fra Katt-ja. Her er et alternativ, slik at du kan sammenlikne priser:

http://www.torshovklubb.no/Design05/krysssok.asp?mfr_id=0&niva2=1&niva3=19

Vær klar over at akkurat Liverpool kommer til å forandre ganske mye på draktene fra neste sesong av, fordi de har fått ny hovedsponsor. Men den røde med Carlsberg-logoen gjelder ut våren 2010 (hjemmedrakt) - og det er uansett ikke sånn at de ellers har samme drakta i årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått et utmerket svar fra Katt-ja. Her er et alternativ, slik at du kan sammenlikne priser:

http://www.torshovklubb.no/Design05/krysssok.asp?mfr_id=0&niva2=1&niva3=19

Vær klar over at akkurat Liverpool kommer til å forandre ganske mye på draktene fra neste sesong av, fordi de har fått ny hovedsponsor. Men den røde med Carlsberg-logoen gjelder ut våren 2010 (hjemmedrakt) - og det er uansett ikke sånn at de ellers har samme drakta i årevis.

Der kom ekspertsvaret - med fokus på Liverpool :-)

De har vel hatt Carlsberg-logo en årrekke, har de ikke? Så det er nok veldig greit å få den siste av dem...

Selvsagt, for viderekomne fotballnerder må man jo ha hvert års drakt. Og bortedrakt. Og av og til tredjedrakt også.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom ekspertsvaret - med fokus på Liverpool :-)

De har vel hatt Carlsberg-logo en årrekke, har de ikke? Så det er nok veldig greit å få den siste av dem...

Selvsagt, for viderekomne fotballnerder må man jo ha hvert års drakt. Og bortedrakt. Og av og til tredjedrakt også.... :)

Nå var det faktisk grot som spurte spesielt etter Liverpool :-)

Jeg har svidd av en god del penger på greier med Liverpool-logo de siste årene, og liker det egentlig slett ikke. Men hva gjør man ikke for å se lyset i små, griske barneøyne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det faktisk grot som spurte spesielt etter Liverpool :-)

Jeg har svidd av en god del penger på greier med Liverpool-logo de siste årene, og liker det egentlig slett ikke. Men hva gjør man ikke for å se lyset i små, griske barneøyne...

Har dere vært på Anfield?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var det faktisk grot som spurte spesielt etter Liverpool :-)

Jeg har svidd av en god del penger på greier med Liverpool-logo de siste årene, og liker det egentlig slett ikke. Men hva gjør man ikke for å se lyset i små, griske barneøyne...

Jaja,- jeg vet at det var det hun spurte om - svaret mitt var ikke ironisk eller syrlig i det hele tatt :)

Mine spesielle kunnskaper dreier seg mer om den blå fargen, nemlig...

Enig ang. prioriteringer (kjøpepress kontra barneglede) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere vært på Anfield?

Nei. Men hvis du spør omigjen om etpar år, regner jeg med at vi har det.

Jeg sa egentlig at vi skulle vente til de hadde åpnet nytt stadion, men så kom finanskrisen og stoppet planene - så nå tror jeg det blir på det eksisterende, og det er greit nok.

Selv har jeg vært på kamp på White Hart Lane og på omvisning på gamle Wembley (i 1978), men det var ikke det du spurte om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja,- jeg vet at det var det hun spurte om - svaret mitt var ikke ironisk eller syrlig i det hele tatt :)

Mine spesielle kunnskaper dreier seg mer om den blå fargen, nemlig...

Enig ang. prioriteringer (kjøpepress kontra barneglede) :-)

Jeg oppfattet det ikke som spydig :-))

Chelsea, Everton eller Man C?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men hvis du spør omigjen om etpar år, regner jeg med at vi har det.

Jeg sa egentlig at vi skulle vente til de hadde åpnet nytt stadion, men så kom finanskrisen og stoppet planene - så nå tror jeg det blir på det eksisterende, og det er greit nok.

Selv har jeg vært på kamp på White Hart Lane og på omvisning på gamle Wembley (i 1978), men det var ikke det du spurte om.

Det er nemlig det eneste fotballaktige jeg kan skilte med, i Storbritannia, vel og merke, og kun for å være snill...

Kan du sende meg en mail? [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfattet det ikke som spydig :-))

Chelsea, Everton eller Man C?

Godt ;-)

Chelsea, it is...

Ojoj - det er vel forresten triste dager nå for tiden, for en Liverpool-supporter? Hvordan tar poden det?

Min blir dessverre helt ute av seg når det (en sjelden gang) går dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt ;-)

Chelsea, it is...

Ojoj - det er vel forresten triste dager nå for tiden, for en Liverpool-supporter? Hvordan tar poden det?

Min blir dessverre helt ute av seg når det (en sjelden gang) går dårlig...

Det er litt forskjelllig hvordan han tar det. Sånn der og da, spesielt hvis det er en kamp han ser på direkten, er det ganske ille.

F.eks. i påsken. Går ikke nærmere inn på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der kom ekspertsvaret - med fokus på Liverpool :-)

De har vel hatt Carlsberg-logo en årrekke, har de ikke? Så det er nok veldig greit å få den siste av dem...

Selvsagt, for viderekomne fotballnerder må man jo ha hvert års drakt. Og bortedrakt. Og av og til tredjedrakt også.... :)

''Der kom ekspertsvaret - med fokus på Liverpool :-)''

Ikke uventet at moren/manageren til selveste Torres har full oversikt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom ekspertsvaret - med fokus på Liverpool :-)

De har vel hatt Carlsberg-logo en årrekke, har de ikke? Så det er nok veldig greit å få den siste av dem...

Selvsagt, for viderekomne fotballnerder må man jo ha hvert års drakt. Og bortedrakt. Og av og til tredjedrakt også.... :)

Ikke visste jeg at det var Carlsberg-logo på dem og ikke visste jeg at det var noe som het bortedrakt...

Ja der har du meg... men hva _dere_ vet damer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen. Ingen sak når man kan spørre her inne. Men _for_noen priser da!! For en shorts og ei trøye liksom. Ok, sikkert ikke bare en shorts og en trøye for de som liker fotball da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Der kom ekspertsvaret - med fokus på Liverpool :-)''

Ikke uventet at moren/manageren til selveste Torres har full oversikt! :-)

Nei, ikke sant ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen. Ingen sak når man kan spørre her inne. Men _for_noen priser da!! For en shorts og ei trøye liksom. Ok, sikkert ikke bare en shorts og en trøye for de som liker fotball da..

Øvelse i riktig tenkning ved synet av prislappen:

De "ekte" draktene er dyre. Klubbene tjener litt på dem, så man støtter en (for noen) god sak. Våre draktkjøp finansierer antakelig lønnen til den gamle mannen som vanner gresset på banen og som har hatt klubben i sitt hjerte hele livet.

Uekte drakter man kjøper i souvenirboder, er billige. Fortjenesten på dem går til kyniske, griske bakmenn uten hjerte.

Ryktene sier at det også finnes kyniske, griske forretningsfolk internt i de store klubbene. Men det får man tenke på en annen gang.

Min erfaring er at originaltrøyer er relativt små i størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvelse i riktig tenkning ved synet av prislappen:

De "ekte" draktene er dyre. Klubbene tjener litt på dem, så man støtter en (for noen) god sak. Våre draktkjøp finansierer antakelig lønnen til den gamle mannen som vanner gresset på banen og som har hatt klubben i sitt hjerte hele livet.

Uekte drakter man kjøper i souvenirboder, er billige. Fortjenesten på dem går til kyniske, griske bakmenn uten hjerte.

Ryktene sier at det også finnes kyniske, griske forretningsfolk internt i de store klubbene. Men det får man tenke på en annen gang.

Min erfaring er at originaltrøyer er relativt små i størrelsen.

Hehe,- god øvelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...