Gå til innhold

Kul i brystet på 9-åring


coer

Anbefalte innlegg

Veldig imponert over at dere husker egen vekt fra da dere fikk menstruasjonen. Vi to er jo like gamle også, så det er jo en stund siden:o), og jeg husker jeg var 13 og gikk på ungdomsskolen. Det var på høsten, og jeg hadde heimkunnskap. Men hva jeg veide, det hadde jeg aldri visst.

Ble mye prat om vekta når vi ble "tvangsveid" på helsestasjonen ;)

Jeg har helsekortet mitt fra den tiden og der står både høyde og vekt oppført :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke nødvendigvis...Hvis du var veldig tynn? Jeg var 170 cm høy og 40 kg når jeg fikk mensen. Heldigvis la jeg på meg litt mer de neste årene ;)

Jo, jeg var nok tynn og skranglete på den tiden (det har gått over etterhvert........), så kanskje det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er begynnende bryster, som de andre sier. Veldig lite sannsynlig at det er noe "farlig". Det jeg husker i tillegg til det de andre sier her nå, er at det klødde! Det klødde grusomt, og når jeg klødde ble det veldig sårt og vondt. Dette hadde ingen fortalt til meg, så jeg trodde jo det var noe galt - så det er i hvert fall noe jeg skal fortelle barnet mitt (som er 10 nå) - sånn at hun ikke blir engstelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...