Gå til innhold

Noen som kan en vits?


Gjest veryfunny

Anbefalte innlegg

Gjest veryfunny

Kosetime på skolen i morgen og 6-åringen skal kunne fortelle en kort vits eller gåte. Kommer ikke på noen, jeg! :( Alle jeg kan er altfor lange eller "grisete" for en 1.klasse. :)

Noen som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er rundt som solen og svart som en katt med lang hale?

Svar: Stekepanna

"Damen til gutten: Hvis du banner kommer du ikke til Gud. Gutten svarer: Jeg skal ikke til Gud. Jeg skal på butikken å kjøpe sukker for mamma"

"Vil du høre en vits? Katta med slips. Vil du høre resten? Snakk med rompa til presten. Vil du høre en annen... fy f...".

Den siste der er ikke så pen, men barna morer seg like mye hver gang de kan si faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hva er rundt som solen og svart som en katt med lang hale?

Svar: Stekepanna

"Damen til gutten: Hvis du banner kommer du ikke til Gud. Gutten svarer: Jeg skal ikke til Gud. Jeg skal på butikken å kjøpe sukker for mamma"

"Vil du høre en vits? Katta med slips. Vil du høre resten? Snakk med rompa til presten. Vil du høre en annen... fy f...".

Den siste der er ikke så pen, men barna morer seg like mye hver gang de kan si faen.

''Den siste der er ikke så pen, men barna morer seg like mye hver gang de kan si faen.''

Ja, for det er noe vi ønsker at barna våre skal si:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Den siste der er ikke så pen, men barna morer seg like mye hver gang de kan si faen.''

Ja, for det er noe vi ønsker at barna våre skal si:(

avslutt da heller med den versjonen jeg lærte:

(3. del av katta med slips-vitsen)

vil du høre mer(e)?

Kan ikke fler(e)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

avslutt da heller med den versjonen jeg lærte:

(3. del av katta med slips-vitsen)

vil du høre mer(e)?

Kan ikke fler(e)...

Mye bedre;)

Tror ikke alle småunger "lengter" etter å si f...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vitsene om norsken dansken og svensken pleier å slå an blandt barn i den alderen. spesielt den om da de skulle konkurrere om hvem som greide å være lengst i grisefjøset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veryfunny

vitsene om norsken dansken og svensken pleier å slå an blandt barn i den alderen. spesielt den om da de skulle konkurrere om hvem som greide å være lengst i grisefjøset.

Hmmm... blei veldig nysgjerrig på den for den har jeg faktisk ikke hørt! :)

Men de vitsene der blir gjerne litt for lange for han å huske ordrett så vi valgte sammen her i sta den med Alaska som prust kom med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- I hvilket land har det brent mest?

- I Alaska, for der er all aska!

En til av samme type:

-Hvilket folkeslag er det kaldeste?

-Hindu. For det rimer på vindu. Og når det rimer på vindu, DA er det kaldt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til av samme type:

-Hvilket folkeslag er det kaldeste?

-Hindu. For det rimer på vindu. Og når det rimer på vindu, DA er det kaldt!

Ha - ha :-))))

Jeg liker sånne ordspill!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vitsene om norsken dansken og svensken pleier å slå an blandt barn i den alderen. spesielt den om da de skulle konkurrere om hvem som greide å være lengst i grisefjøset.

husker den ikke ordrett da og er lite flink til å gjenfortelle vitser, men men den handler iallfall om at norsken svensken og dansken skulle konkurrere om hvem som greide å være lengst inni grisefjøset. først gikk dansken inn, han kom ganske fort løpende ut igjen fordi grisen feis. så gikk svensken inn. han kom også løpende fort ut igjen fordi grisen feis. så gikk norsken inn. like etter kom grisen springende ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker den ikke ordrett da og er lite flink til å gjenfortelle vitser, men men den handler iallfall om at norsken svensken og dansken skulle konkurrere om hvem som greide å være lengst inni grisefjøset. først gikk dansken inn, han kom ganske fort løpende ut igjen fordi grisen feis. så gikk svensken inn. han kom også løpende fort ut igjen fordi grisen feis. så gikk norsken inn. like etter kom grisen springende ut...

og fiseprat pleier å være populært enda i seksårsalderen.;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til av samme type:

-Hvilket folkeslag er det kaldeste?

-Hindu. For det rimer på vindu. Og når det rimer på vindu, DA er det kaldt!

Sånne vitser var mine pedagogiske lærerforeldre veldig glade i.

Men den ble vanligvis tatt i bestemt form. "Hinduene - for det rimer på vinduene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juletreet

Mye bedre;)

Tror ikke alle småunger "lengter" etter å si f...:(

Minner meg på min gutt da han var liten. Han visste jo det var stygt å banne. Så slo han fineren sin med hammeren. Da startet han en diskusjon med seg selv: "F..nei, det er det ikke lov å si..men, jeg må si det likevel, det gjør så forb.. vondt. fa.... :-).

Jeg klarte virkelig ikke å "kjefte på gutten fordi han bannet i en sånn situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...