Gå til innhold

Noen som kan en vits?


Gjest veryfunny

Anbefalte innlegg

husker den ikke ordrett da og er lite flink til å gjenfortelle vitser, men men den handler iallfall om at norsken svensken og dansken skulle konkurrere om hvem som greide å være lengst inni grisefjøset. først gikk dansken inn, han kom ganske fort løpende ut igjen fordi grisen feis. så gikk svensken inn. han kom også løpende fort ut igjen fordi grisen feis. så gikk norsken inn. like etter kom grisen springende ut...

Er du svensk, eller?;-) Det er svensken som går inn til slutt og grisen som kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest børre gibbson

Mye bedre;)

Tror ikke alle småunger "lengter" etter å si f...:(

Man kan jo bedrive alternativ banning. For ex:

"Saft suse"

"Søren snute"

"Fy f..ella"

"Hel...geroa"

"Sa..ffran"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du svensk, eller?;-) Det er svensken som går inn til slutt og grisen som kommer ut.

Vi haadde den også med nordmannen sist da jeg var barn. Jeg har lurt litt på hvorfor det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi haadde den også med nordmannen sist da jeg var barn. Jeg har lurt litt på hvorfor det.

bra vi er to ;-)

Og nei jeg er ikke svensk. Og jeg mener fortsatt helt bestemt at nordmannen går inn til slutt.

Jeg trodde poenget med disse norske-svenske- danskevitsene var at nordmannen alltid var den som vant over de andre fordi han var best/smartest osv.

Og i den om grisefjøset har jeg tolket dit at nordmannen altså vant konkurransen. det luktet ille i grisefjøset når grisen feis slik at de andre fort måtte rømme fjøset, men siden nordmannen var så glup at han feis slik at grisen stakk av, vant han dermed konkurransen fordi han greide å oppholde seg lengst i fjøset. Så det så. ;-)

Og i seksårsalderen har jeg inntrykk av at humoren enda tilsier at ting med promp, bæsj, fis , tiss ol fortsatt er innmari morsomt. derfor mente jeg denne kunne slå an i første klasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra vi er to ;-)

Og nei jeg er ikke svensk. Og jeg mener fortsatt helt bestemt at nordmannen går inn til slutt.

Jeg trodde poenget med disse norske-svenske- danskevitsene var at nordmannen alltid var den som vant over de andre fordi han var best/smartest osv.

Og i den om grisefjøset har jeg tolket dit at nordmannen altså vant konkurransen. det luktet ille i grisefjøset når grisen feis slik at de andre fort måtte rømme fjøset, men siden nordmannen var så glup at han feis slik at grisen stakk av, vant han dermed konkurransen fordi han greide å oppholde seg lengst i fjøset. Så det så. ;-)

Og i seksårsalderen har jeg inntrykk av at humoren enda tilsier at ting med promp, bæsj, fis , tiss ol fortsatt er innmari morsomt. derfor mente jeg denne kunne slå an i første klasse

''Jeg trodde poenget med disse norske-svenske- danskevitsene var at nordmannen alltid var den som vant over de andre fordi han var best/smartest osv.''

Nemlig:-I

Proom kan forrresten være fryjtelig morsomt leeenge etter 6-årsalderen... *erfaring* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...