Gå til innhold

Bruker barn i barneskole klokke`?


Gjest Miranda lull

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

De to eldste bruker faktisk samme størrelse i tøy nå. Vi skulle måle høyden på slalåmskiene hennes i dag, og hun har vokset enormt siden påsken! Hun får nye langrennski og slalåmstøvler, men hadde egentlig trengt nye slalåmski også, samme lengde som brorens... i stedet har hun nå samme størrelse som lillesøstera :-(

Hvor høy er gutten din? Tror min er ca 140, muligens et par cm til. Hun er vel 135 tror jeg.

Han blir 12 år i februar og er 146 cm. Veksten er gått i sngelefart de siste to åra. Han var 143 cm på 11 årsdagen.

Hvor gml er jenta di? Synes å huske at hun er 8,5? Hun er stor da? Jenta mi som blir 7 om en mnd er vel ca 124 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han blir 12 år i februar og er 146 cm. Veksten er gått i sngelefart de siste to åra. Han var 143 cm på 11 årsdagen.

Hvor gml er jenta di? Synes å huske at hun er 8,5? Hun er stor da? Jenta mi som blir 7 om en mnd er vel ca 124 cm.

Hun er 8,5 om får dager ja (nedtelling!) - men hun er ganske gjennomsnittlig i forhold til venninnene tror jeg. HUn har ei venninne som er mye høyere enn henne, og et par som er som henne.

Nå må jeg legge meg. Svigermor sovner ikke ordentlig før vi har lagt oss :-DDD I går kom hun tuslende halv to og lurte på om vi hadde sovnet i stua :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hun er 8,5 om får dager ja (nedtelling!) - men hun er ganske gjennomsnittlig i forhold til venninnene tror jeg. HUn har ei venninne som er mye høyere enn henne, og et par som er som henne.

Nå må jeg legge meg. Svigermor sovner ikke ordentlig før vi har lagt oss :-DDD I går kom hun tuslende halv to og lurte på om vi hadde sovnet i stua :-)

''Svigermor sovner ikke ordentlig før vi har lagt oss :-DDD I går kom hun tuslende halv to og lurte på om vi hadde sovnet i stua :-)''

*Haha* God natt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min bruker klokke. De han har hatt greier han på mystisk vis å ødelegge. Enten knuses glasset, eller viserne spretter av. Nå til jul får han nok en klokke. Den ligger sammen med en godlukt i en toalettveske. Han ville blitt skuffet om den lå i en pakke alene, hehe. Han går i 6. klasse.

Dersom klokkene går i stykker for han, så må du kjøpe et dykkerur. Eller et som i hvert fall er vanntett til 100 meter. Kvaliteten på disse er utrolig mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Svigermor sovner ikke ordentlig før vi har lagt oss :-DDD I går kom hun tuslende halv to og lurte på om vi hadde sovnet i stua :-)''

*Haha* God natt :o)

He - he - hun snorket godt i går kveld da jeg gikk på badet - det var kanskje bare første kvelden :-D

Jeg sover som en stein her, og våkner ikke før mellom 9 og 10. Nå er ungene og jeg bare inne og koser oss - om en time skal vi ut og ake og på ski på gården :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...