Gå til innhold

Hvor mange betrakter meg som norsk? FU


Gjest segunda

Anbefalte innlegg

Du er dols islending. Så mye som du har fremhevet ditt islandske opphav, så har det vært nærliggende å se på deg som islending.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    10

  • hidi, the scorpion

    8

  • Mary Poppins

    7

  • mariaflyfly

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest segunda

''Hvor mange mener at jeg er norsk selvom jeg er født og oppvokst på Island og har mine røtter og min familie der?''

Du er islandsk, men bor i Norge og har muligens norsk statsborgerskap for alt jeg vet.

Om jeg nå, i voksen alder, hadde flyttet til Island og bodd der resten av livet hadde jeg uansett vært norsk.

Ja det var enkelt og greit, men det er i virkeligheten ikke så enkelt. Du kan lage hypoteser om at hvis du...............osv., men det hjelper ikke du har ikke prøvd å flytte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur i dag

Det er noe grenseløst over dette fenomenet...

Starter en FU og krangler med de som ikke er enige med henne, makan til selvopptatthet har jeg aldri møtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Du er dols islending. Så mye som du har fremhevet ditt islandske opphav, så har det vært nærliggende å se på deg som islending.

Javel. Nå gir du antydninger til noe som jeg ikke helt forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol*

Tror vi snart må lage en tråd om de særheter vi som dolere har vært vitne til opp gjennom historien...

Får lyst til å si som favn: *henter popcorn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får lyst til å si som favn: *henter popcorn*

Vi kan kanskje late som vi er på sirkus?

Jeg tror jeg må lage meg en ekstra kaffe latte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. Nå gir du antydninger til noe som jeg ikke helt forstår.

Nei, det kan virke som om du har litt kommunikasjonsproblemer i kveld.

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller som Lion(n): Javel.

Det kan jo ha vært Lionnnnn som sa det også, kan det ikke?

Merker jeg blir i mimrehumør av dette sirkuset:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Nei, det kan virke som om du har litt kommunikasjonsproblemer i kveld.

God påske!

Du har ingen grunn til å være spydig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thara

Ja det var enkelt og greit, men det er i virkeligheten ikke så enkelt. Du kan lage hypoteser om at hvis du...............osv., men det hjelper ikke du har ikke prøvd å flytte..

Hvis du er født og oppvokst på Island, er du islandsk i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Det kan jo ha vært Lionnnnn som sa det også, kan det ikke?

Merker jeg blir i mimrehumør av dette sirkuset:-)

Nå prøver du å være morsom på min bekostning, og jeg liker det ikke. Du har ingen grunn til å delta i disse morsomhetene som nedverdiger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøver du å være morsom på min bekostning, og jeg liker det ikke. Du har ingen grunn til å delta i disse morsomhetene som nedverdiger meg.

''Nå prøver du å være morsom på min bekostning, og jeg liker det ikke. Du har ingen grunn til å delta i disse morsomhetene som nedverdiger meg.'

I såfall synes jeg du skal holde deg for god til å svare folk på den måten du gjør i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur i dag

Nå prøver du å være morsom på min bekostning, og jeg liker det ikke. Du har ingen grunn til å delta i disse morsomhetene som nedverdiger meg.

Dette legger du opp til selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''Nå prøver du å være morsom på min bekostning, og jeg liker det ikke. Du har ingen grunn til å delta i disse morsomhetene som nedverdiger meg.'

I såfall synes jeg du skal holde deg for god til å svare folk på den måten du gjør i denne tråden.

Så du mener at fordi jeg svarer slik jeg gjør så er du i din fulle rett til å hoppe med på de andres latterliggjøring av meg. Håper du forstår til fulle hva du skriver her og finner deg for god til slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...