Gå til innhold

Hvor mange betrakter meg som norsk? FU


Gjest segunda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    10

  • hidi, the scorpion

    8

  • Mary Poppins

    7

  • mariaflyfly

    5

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Denne tråden utvikler seg til en mobbetråd og det burde dere holde dere for gode til.

HA,HA,HA;))))))))))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sånn - det mener nå jeg.

''Jeg betrakter deg ikke som norsk. Du er islending.

Jeg betrakter ikke meg selv som norsk. Jeg er færøying.''

Heldiggriser!!! Jeg har vært på Island to ganger og har veldig lyst til å ta med meg kjæresten dit en gang. Færøyene står også høyt oppe på "ønsker å dra til"-lista - det ser så spennende og herlig ut!

''Færøyene står også høyt oppe på "ønsker å dra til"-lista - det ser så spennende og herlig ut!''

It is!! :)))) Hjertelig velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Færøyene står også høyt oppe på "ønsker å dra til"-lista - det ser så spennende og herlig ut!''

It is!! :)))) Hjertelig velkommen!

Bor du der nå? Bare pass deg - plutselig en dag står en liten mus og banker på døra di! :o) Ser ut som det er en herlig og spennende natur der - dette kunne jeg tenke meg å se f.eks.:

http://www.norden.org/no/aktuelt/bilder/steder/faeroearna/fjell-paa-faeroeyene-1611/image_preview

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Færøyene og Shetland er min store drøm også. :-)

''Færøyene og Shetland er min store drøm også. :-)''

*Nikker* Shetland ja - og Orknøyene også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ute etter å krangle og jeg gidder ikke krangle mer med deg.

''Du er ute etter å krangle''

Snakker du med deg selv nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Javel. Nå gir du antydninger til noe som jeg ikke helt forstår.

''Nå gir du antydninger til noe som jeg ikke helt forstår''

Tro meg, det er ikke rakettforskning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

''Færøyene og Shetland er min store drøm også. :-)''

*Nikker* Shetland ja - og Orknøyene også!

Alle de små, forblåste øyene med skjønne hester og masse røff natur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Hvor mye har du drukket i dag?

Det går ikke an å oppføre seg slik i edru tilstand? I tilfelle synes jeg synd på deg.

Øy! Det der er MIN standardreplikk til trådstarter!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Nå gir du antydninger til noe som jeg ikke helt forstår''

Tro meg, det er ikke rakettforskning.

''Tro meg, det er ikke rakettforskning.''

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nordboer'n

Jeg er fra et annet nordisk land, men har bodd her i landet en stor del av mitt liv. Siden jeg ikke er norsk statsborger, har jeg ikke noe behov for å kalle meg norsk. Hvorfor skulle jeg det?

Mine barn har norsk far og de er norske - med mor fra et annet land og dermed røtter også der.

Min identitet er at jeg har tilhørighet i to land. Sånn er det bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Istapp

Barna mine er oppvokst mesteparten i Norge, men delvis på Island. De har islandsk far og har islandske navn. De "ser norske ut" og snakker norsk uten accent. Hehe skal de ikke være norske hvem er egentlig norsk? Den ene er født i Norge.

Ja det kan du si...

Tenker mest at vi er alle mennesker jeg,blir litt provosert av fremmedfrykt f.eks. Er mange afrikanere der jeg bor nå,og mange virker rasistiske,det er synd. Vi er jo alle mennesker av kjøtt og blod,med følelser og alt det andre ;-)

Men det er mye jeg ikke forstår da,merker at mange folk snakker stygt om hverandre også,sier det ikke direkte til hverandre,bare om hverandre. Har funnet ut at det egentlig er få "snille og gode" mennesker. Er ikke sikkert det er noe vondt i dem,men de er ofte falske. Forstår ikke vitsen med det. Er vel ikke lett å være menneske,men tror det hadde vært lettere om alle hadde vært gode med hverandre,sagt fine ting om hverandre osv. Alle har jo negative sider,men man burde heller legge vekt på det positive,alle har noe positivt å fare med :-)

Jaja,god natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest min mening her

Ja det kan du si...

Tenker mest at vi er alle mennesker jeg,blir litt provosert av fremmedfrykt f.eks. Er mange afrikanere der jeg bor nå,og mange virker rasistiske,det er synd. Vi er jo alle mennesker av kjøtt og blod,med følelser og alt det andre ;-)

Men det er mye jeg ikke forstår da,merker at mange folk snakker stygt om hverandre også,sier det ikke direkte til hverandre,bare om hverandre. Har funnet ut at det egentlig er få "snille og gode" mennesker. Er ikke sikkert det er noe vondt i dem,men de er ofte falske. Forstår ikke vitsen med det. Er vel ikke lett å være menneske,men tror det hadde vært lettere om alle hadde vært gode med hverandre,sagt fine ting om hverandre osv. Alle har jo negative sider,men man burde heller legge vekt på det positive,alle har noe positivt å fare med :-)

Jaja,god natt ;)

utlendinger er mennesker de å, men de ødelegger mye for seg selv, de kommer hit og får et bedre liv og hva er takken, det ser vi ofte på nyhetene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...