Dorthe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1291878908' post='4489717] Jeg hadde garantert fått hjertebank! I Egypt var det 4 (?) sikkerhetskontroller vi måtte igjennom, men siden jeg satt i rullestol, slapp jeg unna med en. De bare kjørte meg forbi alle. Akkurat det var jo greitt, for det var milevis med kø. ;o) Fikk nesten flynekt da, men det var pga en misforståelse, mannen vi snakket med skjønte lite engelsk og trodde jeg var skikkelig dårlig. Utover det så har flyplassopplevelsene mine vært greie, men nå har jeg ikke vært i USA og Asia da. Det er bare på Gardermoen man ikke går forbi køene, men siste gangen da jeg dro til Svalbard kom jeg først i køen til sikkerhetskontrollen faktisk og jeg slapp tollen i Tromsø. Men do kunne jeg ikke bruke selv om jeg hadde bestilt stol for å komme på do. Jeg har klaget og fått svar fra likestillingsombudet men ikke fått svar fra Avinor og likestillingsombudet ville se svaret derfra før de tok for seg Avinor. Og så kjenner jeg at jeg blir forbannet fordi jeg ikke får reise alene med Norwegian og at jeg unner sjefen i Norwegian å brekke nakken så reglene hadde blitt tatt bort. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357311-redd-for-kroppsvisitering-ved-flyreise/page/11/#findComment-3078453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er bare på Gardermoen man ikke går forbi køene, men siste gangen da jeg dro til Svalbard kom jeg først i køen til sikkerhetskontrollen faktisk og jeg slapp tollen i Tromsø. Men do kunne jeg ikke bruke selv om jeg hadde bestilt stol for å komme på do. Jeg har klaget og fått svar fra likestillingsombudet men ikke fått svar fra Avinor og likestillingsombudet ville se svaret derfra før de tok for seg Avinor. Og så kjenner jeg at jeg blir forbannet fordi jeg ikke får reise alene med Norwegian og at jeg unner sjefen i Norwegian å brekke nakken så reglene hadde blitt tatt bort. Jeg får da gå forbi køen på Gardemoen, egen inngang for sikkerhetskontrollen, står vakt der som slipper deg og følget igjennom. Blir spennende å høre hvordan det går med saken, det er liksom litt viktig å få gå på do, det er jo en ting jeg er ekstremt opptatt av da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357311-redd-for-kroppsvisitering-ved-flyreise/page/11/#findComment-3078488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1291912753' post='4490000] Jeg får da gå forbi køen på Gardemoen, egen inngang for sikkerhetskontrollen, står vakt der som slipper deg og følget igjennom. Blir spennende å høre hvordan det går med saken, det er liksom litt viktig å få gå på do, det er jo en ting jeg er ekstremt opptatt av da. Ja, den dosaken er jeg spent på. Hvis ikke det blir noen løsning så begynner jeg å tisse på gulvet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357311-redd-for-kroppsvisitering-ved-flyreise/page/11/#findComment-3078498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pegaso98 Skrevet 17. august 2021 Del Skrevet 17. august 2021 Er du her inne enda @Gjest livredd for dette? Dette var som å lese om meg selv. Angsten for å kle av meg. Redsel for å bli syk og havne på sykehus, i tilfelle jeg blir avkledd. Redsel for å fly, fordi jeg risikerer å bli avkledd ved flyplassen. Angst for GU, og følelsen av at det kommer til å bli enda verre etterpå. Tankene om å heller dø eller ta selvmord. Mer angst for undersøkelsen enn kreft. Reaksjoner i etterkant av noe sånt - selv om jeg aldri har tatt GU. Skam. Jeg har fått diagnosen gymnofobi. Har du sjekket ut det selv? Hvis du er her inne enda trådstarter så vil jeg gjerne snakke med deg. Jeg har også overgrepserfaringer, PTSD og angst for å kle av meg. Livredd for å havne i en situasjon hvor jeg må. Umulig å gjennomføre GU. Vil heller dø. Katastrofetanker. Ta gjerne kontakt med meg om du enda er her! Har lett etter likesinnede over lang tid og følt meg veldig alene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357311-redd-for-kroppsvisitering-ved-flyreise/page/11/#findComment-4053304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.