Gå til innhold

Amnesty om diskriminering i Europa


Sør

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Amnesty diskriminerer ikke når det gjelder Kina eller Europa. Men diskrimineringen i Europa bortforklarer du, og jeg regner med at du derfor også bortforklarer overgrep i Kina?

Eller er det bare de som er slemme, og vi som er snille?

''Eller er det bare de som er slemme, og vi som er snille?''

Ja, det er slemt å diskriminere kvinner.

Heldigvis er jeg ganske sikker på at andre land kommer til å følge Frankrike når det gjelder dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 260
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    109

  • Dorthe

    14

  • MrNobody

    11

  • hidi, the scorpion

    5

Mest aktive i denne tråden

''Eller er det bare de som er slemme, og vi som er snille?''

Ja, det er slemt å diskriminere kvinner.

Heldigvis er jeg ganske sikker på at andre land kommer til å følge Frankrike når det gjelder dette.

Ja, og det er like slemt å diskriminere jøder og muslimer som det er å diskriminere kvinner.

Du diskriminerer kvinner, ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Jeg vil opprettholde ytringsfrihet, religionsfrihet og Menneskerettighetene.

Du er åpenbart mot dette, siden du forsvarer diskriminering.

Det er du som forsvarer diskriminering. Diskriminering av kvinnen. Du er desperat etter å opprettholde en slik diskriminering. Antall tråder tyder på det.

Men du kommer til å tape denne saken. Ihverfall når det gjelder Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har med argumentasjonen din å gjøre.

Nei, det har det ikke.

Det står intet i Menneskerettighetene om ikke å dusje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Ja, og det er like slemt å diskriminere jøder og muslimer som det er å diskriminere kvinner.

Du diskriminerer kvinner, ikke jeg.

Du er flink til å forsøke snu ting på hodet, men du lykkes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som forsvarer diskriminering. Diskriminering av kvinnen. Du er desperat etter å opprettholde en slik diskriminering. Antall tråder tyder på det.

Men du kommer til å tape denne saken. Ihverfall når det gjelder Europa.

Det er du, og ikke jeg, som diskriminerer kvinner.

Det er du, og ikke jeg, som vil kontrollere hvordan kvinner kler seg.

Det er du, og ikke jeg, som diskriminerer muslimske kvinner.

===

Men nei, du og dine vil ikke vinne. Verken i Europa eller andre steder. Dere vil kunne kontrollere kvinners kleskoder i land som Iran og Saudi Arabia en stund, men kvinner vil få bestemme selv hvordan de skal kle seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er flink til å forsøke snu ting på hodet, men du lykkes ikke.

''Du er flink til å forsøke snu ting på hodet, men du lykkes ikke.''

Du er flink til å forsvare diskriminering av muslimske kvinner, og så skylde på kvinnene selv for din diskriminasjon.

Det gjorde de også for 80 år siden - da var det selvsagt jødenes egen feil at de ble diskriminert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Det er flott det, da foreslår jeg som punkt 1 at man tilpasser seg skikken i landet man bosetter seg i. Man behandler kvinner med respekt, går ikke med tildekket ansikt, og bygger ikke kirker i andres land.''

Skikken i dette landet er religionsfrihet og ytringsfrihet. Hvis du ikke aksepterer dette så er det kanskje på tide at du flytter til Saudi Arabia, hvor din tankemåte vil være gjenkjennbar.

Det er vel få andre som har bygget så mange kirker i andre land som Norge, og Sjømannskirken.

'' Hvis du ikke aksepterer dette så er det kanskje på tide at du flytter til Saudi Arabia, hvor din tankemåte vil være gjenkjennbar''

Det er systemet i Saudi Arabia du ønsker deg her i Norge og Europa. Diskriminering av kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Hvis du ikke aksepterer dette så er det kanskje på tide at du flytter til Saudi Arabia, hvor din tankemåte vil være gjenkjennbar''

Det er systemet i Saudi Arabia du ønsker deg her i Norge og Europa. Diskriminering av kvinnen.

''

Det er systemet i Saudi Arabia du ønsker deg her i Norge og Europa. Diskriminering av kvinnen.''

Det er DU, og ikke jeg, som vil bestemme over hvordan kvinner skal få kle seg. Har du glemt det?

Jeg ønsker at kvinner skal få bestemme selv, men det faller deg åpenbart tungt for brystet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Det er du, og ikke jeg, som diskriminerer kvinner.

Det er du, og ikke jeg, som vil kontrollere hvordan kvinner kler seg.

Det er du, og ikke jeg, som diskriminerer muslimske kvinner.

===

Men nei, du og dine vil ikke vinne. Verken i Europa eller andre steder. Dere vil kunne kontrollere kvinners kleskoder i land som Iran og Saudi Arabia en stund, men kvinner vil få bestemme selv hvordan de skal kle seg.

Jada prøv og hjernevask så mye du kan. Du klarer ikke å hjernevaske meg.

Resten Europa vil etterhvert føle seg tvunget til å følge Frankrike, så der tror jeg du tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Du er flink til å forsøke snu ting på hodet, men du lykkes ikke.''

Du er flink til å forsvare diskriminering av muslimske kvinner, og så skylde på kvinnene selv for din diskriminasjon.

Det gjorde de også for 80 år siden - da var det selvsagt jødenes egen feil at de ble diskriminert.

Du fortsetter bare å snu ting på hodet og slik har du holdt på i årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''

Det er systemet i Saudi Arabia du ønsker deg her i Norge og Europa. Diskriminering av kvinnen.''

Det er DU, og ikke jeg, som vil bestemme over hvordan kvinner skal få kle seg. Har du glemt det?

Jeg ønsker at kvinner skal få bestemme selv, men det faller deg åpenbart tungt for brystet.

''Jeg ønsker at kvinner skal få bestemme selv, men det faller deg åpenbart tungt for brystet''

Me det resultat at de ikke får bestemme selv. Det er resultatet som teller og det vet du godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada prøv og hjernevask så mye du kan. Du klarer ikke å hjernevaske meg.

Resten Europa vil etterhvert føle seg tvunget til å følge Frankrike, så der tror jeg du tar feil.

Du kan bortforklare og unnskylde diskriminering, og dine "gode grunner" til at du vil bestemme over disse kvinnene, men du finner nok ikke mange som anser deg som deres påkledningssjef.

La nå andre får bestemme SELV hva de skal ha på hodet. Du kommer med den ene unnskyldningen etter den andre for at jøder med kippa, og muslimer med skaut skal diskrimineres.

Og du legger skylden på DEM for din hang til å vite hva som er best for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Forøvrig er islam den eneste religionen som sliter sånn som dette.

''

Neida, jøder utsettes fremdeles for det, for eksempel.

Dine "begrunnelser" for å diskriminere muslimer er identiske med andres begrunnelser for å diskrimineres jøder. Det er alltid "jødenes feil".

Jeg diskriminerer ikke muslimer. MEN, jeg ønsker at DE kan bidra til å forandre mitt, og store deler av verden sit syn på den religionen som de forfekter.

Hele verden skal liksom forstå de,mg deres religion.

Vi andre,menten du er gudetro, eller ateist sør, så er du for en vanntro å regne.

Det må være lov å ha et annet syn enn deg på saker og ting, uten at du skal skylde debattanten for å være diskriminerende, innvandrerfiendtlig eller lignende ord.

Din holdning til dette, er det som er med å fortier en debatt.

Folk tør ikke komme med ain mening om dette.

Tilomed Sharif - han dekk mannen, sa at nordmenn er dritredde for å støte en muslim.

Så snart et annet syn enn deres eget syn på dette, så flyr dere i strupen på vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg ønsker at kvinner skal få bestemme selv, men det faller deg åpenbart tungt for brystet''

Me det resultat at de ikke får bestemme selv. Det er resultatet som teller og det vet du godt.

''Me det resultat at de ikke får bestemme selv. Det er resultatet som teller og det vet du godt.''

Du vil bestemme over dem like mye som "mullahene".

La dem få bestemme selv. Slutt med begrunnelsene dine for at du skal bestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Du kan bortforklare og unnskylde diskriminering, og dine "gode grunner" til at du vil bestemme over disse kvinnene, men du finner nok ikke mange som anser deg som deres påkledningssjef.

La nå andre får bestemme SELV hva de skal ha på hodet. Du kommer med den ene unnskyldningen etter den andre for at jøder med kippa, og muslimer med skaut skal diskrimineres.

Og du legger skylden på DEM for din hang til å vite hva som er best for dem.

Som sagt du kommer til å tape dette uansett og da må du flytte til Saudia Arabia. Der forndrer det seg ikke med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder

Jada prøv og hjernevask så mye du kan. Du klarer ikke å hjernevaske meg.

Resten Europa vil etterhvert føle seg tvunget til å følge Frankrike, så der tror jeg du tar feil.

Resten av Europa hvis uten tvil følge Frankrike. Hvis sør tror at kvinner velger å gå i telt helt frivillig, tar hun skammelig feil. Dette er kvinneundertrykking som faktisk støttes av venstresiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg diskriminerer ikke muslimer. MEN, jeg ønsker at DE kan bidra til å forandre mitt, og store deler av verden sit syn på den religionen som de forfekter.

Hele verden skal liksom forstå de,mg deres religion.

Vi andre,menten du er gudetro, eller ateist sør, så er du for en vanntro å regne.

Det må være lov å ha et annet syn enn deg på saker og ting, uten at du skal skylde debattanten for å være diskriminerende, innvandrerfiendtlig eller lignende ord.

Din holdning til dette, er det som er med å fortier en debatt.

Folk tør ikke komme med ain mening om dette.

Tilomed Sharif - han dekk mannen, sa at nordmenn er dritredde for å støte en muslim.

Så snart et annet syn enn deres eget syn på dette, så flyr dere i strupen på vedkommende.

''MEN, jeg ønsker at DE kan bidra til å forandre mitt, og store deler av verden sit syn på den religionen som de forfekter. ''

Det synet er DU selv ansvarlig for.

Hvis jeg har fordommer mot venezuelanere eller folk fra Kina eller Russland, hvem sitt ansvar er det? 1,2 billioner mennesker i Kina, eller meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Me det resultat at de ikke får bestemme selv. Det er resultatet som teller og det vet du godt.''

Du vil bestemme over dem like mye som "mullahene".

La dem få bestemme selv. Slutt med begrunnelsene dine for at du skal bestemme.

Jeg vil ha en lov enkelt og greit og kommer til å stemme på det første partiet som har dette som en politisk sak. Jeg anser dette som en svært viktig sak for kvinnene, for likestillingssamfunnet vi lever i og fortsatt vil ha i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resten av Europa hvis uten tvil følge Frankrike. Hvis sør tror at kvinner velger å gå i telt helt frivillig, tar hun skammelig feil. Dette er kvinneundertrykking som faktisk støttes av venstresiden.

''Resten av Europa hvis uten tvil følge Frankrike. Hvis sør tror at kvinner velger å gå i telt helt frivillig, tar hun skammelig feil. Dette er kvinneundertrykking som faktisk støttes av venstresiden.''

Det er alltid "morsomt" når folk tror de skal "redde" kvinner (eller andre) ved å overta livene dere, og bestemme hva som er best for dem.

La kvinner få bestemme selv. Hverken "mullaher" eller du har noe med å bestemme over dem. Dere er like ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...