Gå til innhold

Altså..idiotdiskusjon om bukse..


laguna1

Anbefalte innlegg

Jeg har oppfattet deg og din mann som et par i tredveårene. I den alderen har man sluttet å ta imot spanderinger fra foreldre og svigerforeldre utenom noe helt spesielt. Det er i studenttiden i tyveårene som slikt er vanlig.

Det er noe med disse økonomiske sammensurringene som jeg ikke forstår når jeg leser dine tråder.

Kjenner mange godt voksne som blir påspandert av sine foreldre. Være seg klær, middager eller reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 540
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1

    91

  • bustebeisa

    57

  • Mrs D

    56

  • flisa

    39

Mest aktive i denne tråden

Du lager bra underholdning!

Hvilket drama, du kan stelle istand med svigermorinnleggene dine, de rammer åpenbart rett i hjerteroten hos enkelte dol-debattanter, de svinger seg i detattinnleggene som om det var de selv som var svigermor.

Takk! :)

Og : :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bryllup er det vanlig med hvit brudekjole og dress, men det er da ofte mer avslappede holdninger til bekledningen hos gjestene.

Er en vanlig pent kledd, bør det da være greit.

Du er en klok dame, Høstløvet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke blitt særlig blid om samboeren min skulle ha på seg svart olabukse i konfirmasjon. Og hvertfall ikke i bryllup. Til disse anledningene pynter man seg, så heller en billig dressbukse fra Dressmann enn olabukse!

Trodde ikke voksne mennesker tenkte tanken engang jeg.

Jeg vil si motsatt, heller et kledelig antrekk, enn en billig dress med dårlig snitt eller den gamle dressen fra forrige årtusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bryllup er det vanlig med hvit brudekjole og dress, men det er da ofte mer avslappede holdninger til bekledningen hos gjestene.

Er en vanlig pent kledd, bør det da være greit.

Nemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste opp noen av innleggene for mann, og han hilser, og ber en del av dere, kanskje spesielt "fineline" og "mrs Doolitle" kysse seg i de voksne, og etter all sansynlighet, overvektige takt og tone -rævene deres!

verste han har lest, og nå skal han hvertfall gå i olabukser. Som passer hans, tilgjengjeld velformede stuss!

*lol*

Lurer på hvor mange som ber oss "vokse opp nå", men vi ler oss faktisk halvt ihjel av dere nå, det skal dere ha!

*skoggerler* :0D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste opp noen av innleggene for mann, og han hilser, og ber en del av dere, kanskje spesielt "fineline" og "mrs Doolitle" kysse seg i de voksne, og etter all sansynlighet, overvektige takt og tone -rævene deres!

verste han har lest, og nå skal han hvertfall gå i olabukser. Som passer hans, tilgjengjeld velformede stuss!

*lol*

Lurer på hvor mange som ber oss "vokse opp nå", men vi ler oss faktisk halvt ihjel av dere nå, det skal dere ha!

Hehe voksne er dere i hvert fall ikke;-). For min del kan dere gå nakne begge to i konfirmasjonen og vise deres "selvstendighet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå, Laguna og Lagunamann, må dere skjerpe dere. :-) Snakk om å være barnslige. Og trassige. Kunne jo nesten tro det var snakk om fjortiser.... ;-)

Når man er ung i sinn så oppfører man seg som en fjortis;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! (Selvom jeg bedriver nøyaktig det samme akkurat nå da..Jeg ble faktisk ikke helt lite lattermild av enkelte av vinklingene her..og jeg klarer ikke lenger å ta denne tråden her heelt seriøst ;))

Det er det neppe noen som gjør;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høstløvet

Når man er ung i sinn så oppfører man seg som en fjortis;-)

Det er ikke å oppføre seg som en fjortis å turde å ha egne meninger og å stå for de, det er voksent og selvstendig tenkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke å oppføre seg som en fjortis å turde å ha egne meninger og å stå for de, det er voksent og selvstendig tenkning.

Nååååå.........laguna viser ikke akkurat modenhet i sine svar i denne tråden;-). Når laguna og lagunamann skal i olabukser i konfirmasjonen fordi dolkjerringene synes det er galt så er det neppe å stå frem som moden og reflektert;-).

For en idiotisk tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høstløvet

Nååååå.........laguna viser ikke akkurat modenhet i sine svar i denne tråden;-). Når laguna og lagunamann skal i olabukser i konfirmasjonen fordi dolkjerringene synes det er galt så er det neppe å stå frem som moden og reflektert;-).

For en idiotisk tråd.

''Nååååå.........laguna viser ikke akkurat modenhet i sine svar i denne tråden;-). Når laguna og lagunamann skal i olabukser i konfirmasjonen fordi dolkjerringene synes det er galt så er det neppe å stå frem som moden og reflektert;-).''

Laguna og Mann hadde bestemt seg for antrekk før Laguna skrev første innlegg i denne tråden, det kan neppe tas til inntekt for "dolkjerringenes" motstand.

''For en idiotisk tråd.''

Du har bidratt til dette idioti!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nååååå.........laguna viser ikke akkurat modenhet i sine svar i denne tråden;-). Når laguna og lagunamann skal i olabukser i konfirmasjonen fordi dolkjerringene synes det er galt så er det neppe å stå frem som moden og reflektert;-).''

Laguna og Mann hadde bestemt seg for antrekk før Laguna skrev første innlegg i denne tråden, det kan neppe tas til inntekt for "dolkjerringenes" motstand.

''For en idiotisk tråd.''

Du har bidratt til dette idioti!

;-)

Å ja jeg storkoser meg med idoteriet;-)

Laguna skrev i svar til meg at mann skulle i hvert fall ha olabukser etter at hun hadde lest bl.a. mine svar for han.

Hehe og jeg som ikke synes det gjør noe om han går i olabukse i konfirmasjon;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Scarlet O'Hara

Jeg har oppfattet deg og din mann som et par i tredveårene. I den alderen har man sluttet å ta imot spanderinger fra foreldre og svigerforeldre utenom noe helt spesielt. Det er i studenttiden i tyveårene som slikt er vanlig.

Det er noe med disse økonomiske sammensurringene som jeg ikke forstår når jeg leser dine tråder.

Det er da normalt å bli påspandert ting av sine foreldre, men det er forhåpentligvis slutt på at man faktisk trenger og ber foreldrene om penger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet O'Hara

''Og akkurat HVA er det som får deg til å sitte å bedømme hvor vidt jeg (og mannen) min er det paradisiske og superlative begrepet "voksne" og "modne"?''

Ethvert innlegg du skriver her på DOL, kanskje? Reaksjoner du stadig gir til folk som er uenige med deg? Karakteristikker du kommer med når noen er uenige? Noe annet har jeg ikke å forholde meg til hva deg angår.

Det er noe med å i alle fall vise at man selv ikke faller i samme felle som du tydeligvis mener andre gjør. Det har jeg enda til gode å se fra deg.

Jeg er enig i alt du skriver her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da normalt å bli påspandert ting av sine foreldre, men det er forhåpentligvis slutt på at man faktisk trenger og ber foreldrene om penger:-)

Det er noe sært hvis en mor spanderer en alminnelig bukse på sin 40 årige sønn. At en mor kan gi klær til bursdag og jul er kanskje noe annet, men å spandere forbinder jeg ikke helt med gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe sært hvis en mor spanderer en alminnelig bukse på sin 40 årige sønn. At en mor kan gi klær til bursdag og jul er kanskje noe annet, men å spandere forbinder jeg ikke helt med gaver.

Så da skal noen dømmes både for å gå med dongeribukse i konfirmasjon og fordi de ikke ser seg råd til å kjøpe dressbukse selv.

Godt man kan sitte på sin høye hest og se ned på de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da skal noen dømmes både for å gå med dongeribukse i konfirmasjon og fordi de ikke ser seg råd til å kjøpe dressbukse selv.

Godt man kan sitte på sin høye hest og se ned på de andre.

Det jeg har skrevet i denne tråden er at jeg gir blaffen i dongeri eller ikke i konfirmasjon.

Jeg gidder ikke sjekke hva du egentlig tror du svarer på siden denne idiottråden har vokst som en flerhode orm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har skrevet i denne tråden er at jeg gir blaffen i dongeri eller ikke i konfirmasjon.

Jeg gidder ikke sjekke hva du egentlig tror du svarer på siden denne idiottråden har vokst som en flerhode orm.

En riktig artig tråd, men er litt som deg. Orker ikke finne frem i alle innlegg. :-) La merke til et par med din signatur, men har ikke lest alt. :-)

Men uansett. Alle er ikke like bra stilt. Ideelt sett burde kanskje noen på rundt 40 ha såpass god råd at de ikke trenger å bli påspandert verken klær, mat eller reiser. Men desverre... I det virkelige livet er ikke verden slik for alle. Og det trenger ikke komme av at de har gjort dårlige valg, er late eller ikke styr på ting og tang.

Jeg kjenner mange som har et flott liv, som kan kjøpe alt de har lyst på, og gjerne litt til. Men jeg kjenner også folk som må snu på krona hver måned, og må forkaste hobbyer, reiser eller spise knekkebrød og pasta. Alle like flotte på sin måte, og ikke noe unormale. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Var dette langt ute på bondelandet?''

Om det er noen forskjeller, så er nok folk ute på bondelandet mer opptatt av etikette i slike sammenhenger enn byfolk. Jeg tror dog ikke forskjellene på by og land er så store i våre dager.

Hehe, enig ;)

Jeg bodde i Oslo i hele ungdomstida og tidlig voksen alder, og ble mer enn en gang sjokka over hva endel byfolk trodde om "oss" fra landet.... Fikk meg mang en god latter :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...