Gå til innhold

Altså..idiotdiskusjon om bukse..


laguna1

Anbefalte innlegg

Hmm - jeg registrerer at overskriften på denne tråden passer bedre og bedre ettersom tiden går og innleggene blir mer personlige.

Men det liver opp med en skikkelig kleskrangel her, selv om den ikke gjelder jul eller 17. mai ;-)

Ja, dette vakte (idiot) engasjement! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 540
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1

    91

  • bustebeisa

    57

  • Mrs D

    56

  • flisa

    39

Mest aktive i denne tråden

Jeg merker at jeg ikke trenger å være like "voksen" som deg hvertfall. Dy høres ut som du er født i omtrendt 1935.

Og akkurat HVA er det som får deg til å sitte å bedømme hvor vidt jeg (og mannen) min er det paradisiske og superlative begrepet "voksne" og "modne"?

Bortsett fra buksa hans, mener jeg?

Er man voksen når man har moderate, men riktige meninger om det meste? Mens man nikker snusfornuftig med naboen over en passe dyr kaffekopp? Når man ikke skiller seg ut, verken positivt eller negativt i noen sammenheng?

I såfall takker jeg nok en gang nei.

Heller eventuelt ung til sinns, enn ca 75 til sinns, småborgelig og snerpete. Når som helst, faktisk :)

''Og akkurat HVA er det som får deg til å sitte å bedømme hvor vidt jeg (og mannen) min er det paradisiske og superlative begrepet "voksne" og "modne"?''

Ethvert innlegg du skriver her på DOL, kanskje? Reaksjoner du stadig gir til folk som er uenige med deg? Karakteristikker du kommer med når noen er uenige? Noe annet har jeg ikke å forholde meg til hva deg angår.

Det er noe med å i alle fall vise at man selv ikke faller i samme felle som du tydeligvis mener andre gjør. Det har jeg enda til gode å se fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe automatikk i at man er klok og smart når man er gammel, like lite som det er det når man er ung. Det er indviduellt, og kommer an på det enkelte mennesket.

Jeg har det ikke med å respektere hele grupper for gruppetilhørighten alene, like lite som diskrediterer hele grupper for samme.

Noen gamle folk er hyggelige, noen ungdommer er det, noen nordmenn, og noen svensker. For eksempel.

Men jeg respekterer selvsagt ikke "de eldre", sånn pr se, og tror at de nødvendigvis, som gruppe er smartere og klokere enn 25åringer, like lite som jeg respekter idiotutalser som for eksempel " at det er typisk norsk å være god"

Nå er jeg målløs. For en arroganse du viser og for en snerpe du er. Du vil gjerne fremstå som frisinnet, men det er du så absolutt ikke.

Se å bli voksen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, "modent" som bare rakkern..;p

Føler du innimellom at alle på et eller annet tidspunkt seilte ifra deg, og du ble alene igjen på paradisøya? Og tenker du noen ganger på å bygge en flåte for å se om du finner dem igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du innimellom at alle på et eller annet tidspunkt seilte ifra deg, og du ble alene igjen på paradisøya? Og tenker du noen ganger på å bygge en flåte for å se om du finner dem igjen?

OMG - hehehe! Jeg hadde ikke sett at denne tråden fortsatte, i om enn, enda verre retning enn i går... *store øyne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

OMG - hehehe! Jeg hadde ikke sett at denne tråden fortsatte, i om enn, enda verre retning enn i går... *store øyne*

''OMG - hehehe! Jeg hadde ikke sett at denne tråden fortsatte, i om enn, enda verre retning enn i går... *store øyne*''

Omtrent takkurat det samme skulle jeg til å skrive *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke huske at jeg noen gang har vært i konfirmasjon eller bryllup hvor noen har hatt olabukser. Det synes ikke jeg er passende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG - hehehe! Jeg hadde ikke sett at denne tråden fortsatte, i om enn, enda verre retning enn i går... *store øyne*

Huff, jeg skal pakke meg ut av denne tråden. Jeg får litt for god kontakt med min indre hurpe av den, merker jeg. Det merker kanskje dere også.

Og alt bare på grunn av en bukse, hehe... Ikke bra. Det ble litt i overkant vemmelig. Unnskyld, laguna. Håper konfirmasjonen blir hyggelig og at den beste buksa vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske at jeg noen gang har vært i konfirmasjon eller bryllup hvor noen har hatt olabukser. Det synes ikke jeg er passende.

''Kan ikke huske at jeg noen gang har vært i konfirmasjon eller bryllup hvor noen har hatt olabukser. Det synes ikke jeg er passende.''

Jeg var en gang i en barnedåp der de fleste var kledd i svart. Det var mer som en begravelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Kan ikke huske at jeg noen gang har vært i konfirmasjon eller bryllup hvor noen har hatt olabukser. Det synes ikke jeg er passende.''

Jeg var en gang i en barnedåp der de fleste var kledd i svart. Det var mer som en begravelse.

Hehe, det finnes heldigvis andre farver enn sort på dresser også :-).Sort dongeri synes iallefall ikke jeg passer seg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske at jeg noen gang har vært i konfirmasjon eller bryllup hvor noen har hatt olabukser. Det synes ikke jeg er passende.

Jeg har vært i flere, både bryllup, dåp og konfirmasjoner.... og begravelser hvor både kvinner og menn har brukt dongeri. Og dette har vært alt fra dåp på Snarøya til bondebryllup langt ute på landet. Altså ikke bare innenfor min sære familie. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg målløs. For en arroganse du viser og for en snerpe du er. Du vil gjerne fremstå som frisinnet, men det er du så absolutt ikke.

Se å bli voksen!!!!!

Nei, takk! :D

Tror jeg før ville spist mark, enn å bli "voksen" i den fostand det ser ut til å bli definert av enkelte av dere. Virker ikke som noe særlig å trakte etter. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høstløvet

Nei, takk! :D

Tror jeg før ville spist mark, enn å bli "voksen" i den fostand det ser ut til å bli definert av enkelte av dere. Virker ikke som noe særlig å trakte etter. :P

Bra svar!

Synes tråden har flippet helt ut, jeg. Verbale personangrep er definitivt ikke akseptabel atferd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg skal pakke meg ut av denne tråden. Jeg får litt for god kontakt med min indre hurpe av den, merker jeg. Det merker kanskje dere også.

Og alt bare på grunn av en bukse, hehe... Ikke bra. Det ble litt i overkant vemmelig. Unnskyld, laguna. Håper konfirmasjonen blir hyggelig og at den beste buksa vinner!

*kveler et flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''OMG - hehehe! Jeg hadde ikke sett at denne tråden fortsatte, i om enn, enda verre retning enn i går... *store øyne*''

Omtrent takkurat det samme skulle jeg til å skrive *s*

*haha* Overraskelsenes tid er ikke forbi her på dol ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, takk! :D

Tror jeg før ville spist mark, enn å bli "voksen" i den fostand det ser ut til å bli definert av enkelte av dere. Virker ikke som noe særlig å trakte etter. :P

Jeg leste opp noen av innleggene for mann, og han hilser, og ber en del av dere, kanskje spesielt "fineline" og "mrs Doolitle" kysse seg i de voksne, og etter all sansynlighet, overvektige takt og tone -rævene deres!

verste han har lest, og nå skal han hvertfall gå i olabukser. Som passer hans, tilgjengjeld velformede stuss!

*lol*

Lurer på hvor mange som ber oss "vokse opp nå", men vi ler oss faktisk halvt ihjel av dere nå, det skal dere ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra svar!

Synes tråden har flippet helt ut, jeg. Verbale personangrep er definitivt ikke akseptabel atferd.

Takk! (Selvom jeg bedriver nøyaktig det samme akkurat nå da..Jeg ble faktisk ikke helt lite lattermild av enkelte av vinklingene her..og jeg klarer ikke lenger å ta denne tråden her heelt seriøst ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høstløvet

Takk! (Selvom jeg bedriver nøyaktig det samme akkurat nå da..Jeg ble faktisk ikke helt lite lattermild av enkelte av vinklingene her..og jeg klarer ikke lenger å ta denne tråden her heelt seriøst ;))

Du lager bra underholdning!

Hvilket drama, du kan stelle istand med svigermorinnleggene dine, de rammer åpenbart rett i hjerteroten hos enkelte dol-debattanter, de svinger seg i detattinnleggene som om det var de selv som var svigermor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste opp noen av innleggene for mann, og han hilser, og ber en del av dere, kanskje spesielt "fineline" og "mrs Doolitle" kysse seg i de voksne, og etter all sansynlighet, overvektige takt og tone -rævene deres!

verste han har lest, og nå skal han hvertfall gå i olabukser. Som passer hans, tilgjengjeld velformede stuss!

*lol*

Lurer på hvor mange som ber oss "vokse opp nå", men vi ler oss faktisk halvt ihjel av dere nå, det skal dere ha!

Nei nå, Laguna og Lagunamann, må dere skjerpe dere. :-) Snakk om å være barnslige. Og trassige. Kunne jo nesten tro det var snakk om fjortiser.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå, Laguna og Lagunamann, må dere skjerpe dere. :-) Snakk om å være barnslige. Og trassige. Kunne jo nesten tro det var snakk om fjortiser.... ;-)

Vi skal skjerpe oss...lol ;)

Måtte bare ;p Og han SA det! Orderett..nesten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...