Gå til innhold

Hvor har det blitt av alle folka?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 196
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

27

• Kayia

17

• slabbedask

14

• TulleKoppen

14

. Kjekket meg og sa at jeg nå fikk mye fritid, men har for første gang opprettet bruker på et annet forum. Siden jeg ikke "kjenner" folk der har jeg egentlig to steder uten "kjente" nå hehe - like langt mao. Syns vi skal forflytte oss i flokk til et godt forum - har du tips om noen? Kvinneguiden var litt... vel barnslig kanskje, kjenner ikke adre jeg...

Hvilket forum har du opprettet bruker på (svar evt på PM)? Nysgjerrig på hva som finnes, men gidder ikke lete rundt :P.

Enig i at en epoke ble avsluttet med omleggingen. Kjekket meg og sa at jeg nå fikk mye fritid, men har for første gang opprettet bruker på et annet forum. Siden jeg ikke "kjenner" folk der har jeg egentlig to steder uten "kjente" nå hehe - like langt mao. Syns vi skal forflytte oss i flokk til et godt forum - har du tips om noen? Kvinneguiden var litt... vel barnslig kanskje, kjenner ikke adre jeg...

Kvinneguiden er i alle fall upersonlig!

Da skjer det sannelig ikke mye på Nye-innlegg-lista di vil jeg tro... ;) Dessuten er det ett og annet interessant innlegg på Psykiatri innimellom også - mange av psykiatribrukerne poster jo alt de skriver - også det som ikke er psykiatri - på psykiatri.

Tror egentlig jeg snart er på veg vekk herfra jeg - hvilke andre forum er dere dolere på? Har dere samme nick andre steder?

Håper du blir :) Leser mange interessante svar fra deg (og flere) her inne ;)

Jeg må si det selv. Jeg synes jeg jeg har gjort en ganske utmerket innsats for fellesskapet i dag! Det har vært ganske utmattende, men jeg tror det er håp for Åpen forum. Jeg må be om fri noen timer så jeg kan sove litt. Håper noen tar ansvar for nattskiftet! En drømmetråd kan kanskje passe? Så da vet dere i alle fall hvor jeg har blitt av. Et av folka gjort rede for. God natt!

Annonse

Jeg må si det selv. Jeg synes jeg jeg har gjort en ganske utmerket innsats for fellesskapet i dag! Det har vært ganske utmattende, men jeg tror det er håp for Åpen forum. Jeg må be om fri noen timer så jeg kan sove litt. Håper noen tar ansvar for nattskiftet! En drømmetråd kan kanskje passe? Så da vet dere i alle fall hvor jeg har blitt av. Et av folka gjort rede for. God natt!

Du har gjort en formidabel innsats :P permisjon i natt er innvilget med ønske om en vel fortjent god natt til deg og andre bidragsytere :)

Endret av hww

Syns vi skal forflytte oss i flokk til et godt forum - har du tips om noen? Kvinneguiden var litt... vel barnslig kanskje, kjenner ikke adre jeg...

Jeg kjenner heller ikke til andre. Vet ikke helt om jeg orker å flytte. Jeg ble ikke med på den flyttingen til "solsiden" eller hva nå det nye forumet het (for de som flyktet fra dol for noen år siden) - orket ikke det. Ser for min del at FB erstatter bittelitt av det behovet jeg fikk dekket med gamle dol (men ikke alt).

Jeg kjenner heller ikke til andre. Vet ikke helt om jeg orker å flytte. Jeg ble ikke med på den flyttingen til "solsiden" eller hva nå det nye forumet het (for de som flyktet fra dol for noen år siden) - orket ikke det. Ser for min del at FB erstatter bittelitt av det behovet jeg fikk dekket med gamle dol (men ikke alt).

Enig - vi bør heller få det til å fungere her. Her har vi dessuten stadig glede av gjensyn med "frafalne" som tar seg en tur innom.

Annonse

Det skrives generelt for lite om stua tyttebær her for tida, synes jeg.  -_-

Ja, det er jammen sant. Jeg fikk et glass av naboen her om dagen, men jeg er ikke sikker på om de er stua eller hva de er. Kanskje de er stappa? Uansett, de blir sikkert gode til kjøttkakene.

Wow damer, nesten 40 nye innlegg da jeg logget på i dag - ny rec for min del etter omleggingen, well done! :D

Er egentlig innstilt på å få nye dol til å funke jeg også, både fordi det vil ta tid å bli kjent på et annet, men også fordi jeg syns dere er mye artigere å henge med enn gjengen på det andre forumet jeg sporadisk har vært innom. Jepp, ta til dere komplimentet - dol-gjengen er en sabla bra gjeng - så om folk kommer tilbake OG - ikke minst - begynner å bruke nick kan det bli riktig så bra igjen :D 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...