Gå til innhold

Akebrett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hva om jeg, en mann, hadde begynt med eyeliner og foundation? Det hadde ikke vært "korrekt".

 

 

Hvis du hadde vært homse, hadde det nok vært OK?

 

Jeg ser ikke den praktiske nytten med sminke. Penere blir det i alle fall ikke.

 

 

Majoriteten sminker seg, noen selv når de skal trene!

 

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=600586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Captain Cheeseheart

...

 

Jeg syns sminke ser kunstig ut, og da virker det tåpelig på meg, men hver sin smak. Det er selvsagt ulike grader av "kunstighet", men jeg syns likevel alt virker kunstig. Det er nok mer påfallende enn mange vil ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  •  

     

    Forstår at du tenker som du gjør. Leit når en ser at et av barna ikke glir helt inn. Ett av mine barn (som er like gammel som ditt) har i mange år vært litt mer barnslig enn klassekameratene, hun har vært mer fysisk og leken og herjete, mens lillesøstera på mange områder har vært mer moden enn henne.

     

    Når du sier at hun har venner i fritidsaktivitetene, og kan herjeleke med guttene, så vil jeg tro at dette går greit - hun modnes trolig i et litt annet tempo enn tvillingssøstera og de andre jentene i klassen. Jeg for min del synes det er en "sunnere" fritidsaktivitet at jenta mi klatrer i trær, aker, lager snøhule og snekrer, enn at hun skal henge rundt på kjøpesentere, og bare vært opptatt av sminke og shopping.... Ser at hun det siste året har blitt jevnere med de andre, og at hun også er blitt litt mer opptatt av typisk jente-ting. Men hun elsker også herjeleker, aking, osv - og det er helt greit, synes jeg. Hun ønsker seg faktisk også et stort oppblåsbart akebrett til jul :-)

    Anonymous poster hash: f7c91...0fa

     

     

    Antagelig så blir det veldig synlig for meg fordi tvillingsøsteren er så ulik. Tvillingsøster er mer "a4".
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...