Gå til innhold

Kristne


skrevet

Anbefalte innlegg

Og du er imponerende dum :P

 

At artene utvikler seg er et faktum.

At universet utvider seg er et faktum.

At det finnes tyngdekraft er et faktum.

 

Lykke til med å motbevise det for å forsvare din mikroskopiske virkelighetsoppfatning. spointing_you_100-100.gif?w=71&h=59

Har jeg sagt ingenting har utviklet seg?

Jeg har ingen fast mening om dette tema, men jeg forstår synene til alle kanter. Jeg forstår også ditt syn samtidig som jeg forstår andres. Det er idiotisk le av andres meninger.

 

Takk :) du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 244
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Caylee

    51

  • Madelenemie

    39

  • skrevet

    35

  • Maglor

    29

Mest aktive i denne tråden

Fint forsøk på hersketeknikk. Du er også ateist når det gjelder 99,99% av all religion. spointing_you_100-100.gif?w=71&h=59

Jeg sier bare fakta. Om alle foreldrene som er religiøse skulle bli tatt fra barna sine, hadde det vært et problem hvor alle barna skulle bodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt ingenting har utviklet seg?

Jeg har ingen fast mening om dette tema, men jeg forstår synene til alle kanter. Jeg forstår også ditt syn samtidig som jeg forstår andres. Det er idiotisk le av andres meninger.

 

Takk :) du også!

 

Da bør du også forstå at noen ting ganske enkelt er feil. Som for eksempel at huleboere red på dinosaurer spointing_you_100-100.gif?w=71&h=59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare fakta. Om alle foreldrene som er religiøse skulle bli tatt fra barna sine, hadde det vært et problem hvor alle barna skulle bodd.

 

Det ville det også bli hvis alle mishandlede kvinner eller kjønnslemlestede jenter skulle plasserer i hjem. Gjør ikke saken noe bedre eller egnet til å le av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ville det også bli hvis alle mishandlede kvinner eller kjønnslemlestede jenter skulle plasserer i hjem. Gjør ikke saken noe bedre eller egnet til å le av.

Jeg har aldri ledd av det. Hvor har jeg det?

 

Men ok. Du har rett. Vitenskapen er helt rett, alt annet er idiotisk. Fornøyd nå? Nå er jeg ferdig diskutere iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å himle med øynene, gjør det samme neste gang noen tar selvmord på grunn av religiøst bullshit.

Det var frekt av meg å himle med øynene, men du har ikke akuratt vært så veldig hyggelig selv. Å mene jeg ler av selvmord er idiotisk. Dette gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri ledd av det. Hvor har jeg det?

 

Men ok. Du har rett. Vitenskapen er helt rett, alt annet er idiotisk. Fornøyd nå? Nå er jeg ferdig diskutere iallfall.

 

Fint jeg fikk omvent deg fra ikke-viten til viten.

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri ledd av det. Hvor har jeg det?

 

Men ok. Du har rett. Vitenskapen er helt rett, alt annet er idiotisk. 

 

Vitenskapen har ihvertfall mer rett en gammel overtro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva som er så trist med det.

De plager da ingen ateister med det. Det er helt frivillig å dra på slike museumer. Dere mener det er trist for barna. Vel, er det ikke like trist at barna skal bli vokst opp som ateist? Syns akuratt det er det samme. Når man er voksen kan velge selv uansett.

De fleste i johovas vitne tar imot blod nå, det var før det var så ekstremt

Det triste er at barna selv ikke får velge,

 

Og dette er ekstrem religiøs propaganda, ikke vitenskap.

 

Man bør få fakta og vitenskap, videre valg får de selv ta senere.

 

Det bør ikke være tillatt å tvinge barn med på politiske møter eller gudstjenester heller.

 

de bør oppmuntres til å ta egne valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitenskapen har ihvertfall mer rett en gammel overtro.

Godt poeng man bør huske på i diskusjoner om uvitenskap eller private oppfatninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill gjetning: Forfatterne av denne litteraturen er dypt personlig kristne?

 

Hva er problemet ditt? Tåler du ikke opponerende forestillinger til dine egne? All vitenskap trenger opponerende tanker for at sannhetssøk skal fungere best mulig. Blant annet derfor har man to opponenter når doktorgradsarbeid skal forsvares. På samme måte: I et demokrati trengs alle partier, selv om vi er uenige med de mange av dem. Hvis man skal luke bort opponenter fordi de har et livssyn man misliker, taper man mye av den gode effekten i sannhetssøk. Da burde det være likegyldig for deg at de vitenskapfolkene er kristne.

 

I det minste synes jeg du burde lese boken som jeg nettopp anbefalte deg, den til ateisten Terry Eagleton: "Fornuft, tro og revolusjon".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt poeng man bør huske på i diskusjoner om uvitenskap eller private oppfatninger.

 

Nettopp, det er ikke snakk om "forskjellige synspunkter" som man så PC prøver å fremstille det. Det er hvordan den virkelige verden fungerer mot inngrodd mystisisme og eventyr.

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, det er ikke snakk om "forskjellige synspunkter" som man så PC prøver å fremstille det. Det er hvordan den virkelige verden fungerer mot inngrodd mystisisme og eventyr.

Nettopp.

 

Jeg blir likevel trist, oppgitt, lei, over foreldre som indoktrinerer barna med sekteriske tanker...

langt fra vitenskap og beviser.

 

Får lyst til å gripe til forbud og tanker om barnevern, men så enkelt er det nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet ditt? Tåler du ikke opponerende forestillinger til dine egne?

 

Jeg gidder ikke bruke tid på pseudo-videnskap hvor "videnskapsfolkene" har konklusjonen klar på forhånd. Du derimot bør lese deg opp på de 99,9% som forlengst har motbevist tulleteoriene du tror på.

 

54200940.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke bruke tid på pseudo-videnskap hvor "videnskapsfolkene" har konklusjonen klar på forhånd. Du derimot bør lese deg opp på de 99,9% som forlengst har motbevist tulleteoriene du tror på.

 

54200940.jpg

Samme tenkte jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke bruke tid på pseudo-videnskap hvor "videnskapsfolkene" har konklusjonen klar på forhånd. Du derimot bør lese deg opp på de 99,9% som forlengst har motbevist tulleteoriene du tror på.

 

54200940.jpg

 

Jepp, de såkalte "opponerende forestillingene" er ikke annet en kuruker man greit stiger over og holder seg for nesa mot til lukten har dødd bort, så kan man le av det hele.

 

Noen derimot liker denne stanken og ruser seg på den spointing_you_100-100.gif?w=71&h=59

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, de såkalte "opponerende forestillingene" er ikke annet en kuruker man greit stiger over og holder seg for nesa mot til lukten har dødd bort, så kan man le av det hele.

 

Noen derimot liker denne stanken og ruser seg på den spointing_you_100-100.gif?w=71&h=59

 

Jeg synes ikke den smiley'en er passende. Man kan gjerne gjøre narr av ideer, men å indikere at personen som uttrykker ideene er latterlig er ikke respektfullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke den smiley'en er passende. Man kan gjerne gjøre narr av ideer, men å indikere at personen som uttrykker ideene er latterlig er ikke respektfullt.

 

Bring the ridicolous, I bring the ridicule. Håpen du gjør det samme for meg hvis jeg publiserer et verk på tusen sider som hevder at månen er en diger rund gaudaost. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...