Gå til innhold

Andre dimensjoner


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel

Dette ble litt av en tråd. Diskusjonen om dimensjoner blir bare rør siden noen snakker om fysikk og geometri mens andre snakker drømmer og fantasier. En drøm er i alle  fall ikke en reise til de samme ekstra dimensjonene strengteoretikere snakker om. Så mye er sikkert.

 

Jeg tror du, Stjernestøv, vet like godt som andre at ting ikke kommer av seg selv og at det ikke bare er å ønske seg noe, så kommer det.

 

Man må gjerne starte med en tanke og en visjon, men det må skje noe konkret etterpå. Ingen ting kommer av seg selv. Jeg kjenner ingen som har lykkes med å sitte passive og ønske seg ut av dårlig økonomi f.eks. Pengene må jo til syvende og sist komme fra et sted. De som vinner i Lotto er stort sett de som tipper mest, og ikke de som ønsker mest.

 

Hvis man klarer å visualisere at man skal bli mer aktiv og gjøre bra ting kan det være man lykkes.

 

Ellers er jeg enig i at man ganske langt på vei "får tilbake det man sender ut". Hvis man er sur og negativ vil verden rundt også bli sur og negativ. Det finnes nok unntak fra den regelen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 315
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    125

  • AnonymBruker

    71

  • Ghandi

    52

  • adhemar

    34

stjernestøv

Dette ble litt av en tråd. Diskusjonen om dimensjoner blir bare rør siden noen snakker om fysikk og geometri mens andre snakker drømmer og fantasier. En drøm er i alle  fall ikke en reise til de samme ekstra dimensjonene strengteoretikere snakker om. Så mye er sikkert.

 

Jeg tror du, Stjernestøv, vet like godt som andre at ting ikke kommer av seg selv og at det ikke bare er å ønske seg noe, så kommer det.

 

Man må gjerne starte med en tanke og en visjon, men det må skje noe konkret etterpå. Ingen ting kommer av seg selv. Jeg kjenner ingen som har lykkes med å sitte passive og ønske seg ut av dårlig økonomi f.eks. Pengene må jo til syvende og sist komme fra et sted. De som vinner i Lotto er stort sett de som tipper mest, og ikke de som ønsker mest.

 

Hvis man klarer å visualisere at man skal bli mer aktiv og gjøre bra ting kan det være man lykkes.

 

Ellers er jeg enig i at man ganske langt på vei "får tilbake det man sender ut". Hvis man er sur og negativ vil verden rundt også bli sur og negativ. Det finnes nok unntak fra den regelen også.

Ja man må gjøre noe selv, men det hjelper i visualisere og forandre tanker og følelser. Ikke det at jeg klarer det, og ja likt tiltrekker likt. Det er en universal lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja man må gjøre noe selv, men det hjelper i visualisere og forandre tanker og følelser. Ikke det at jeg klarer det, og ja likt tiltrekker likt. Det er en universal lov. 

 

Hvor kommer det fra?

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

 

Hvor kommer det fra?

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

 

Det kommer fra kloke folk som innehar masse kunnskap, det er gammel visdom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer fra kloke folk som innehar masse kunnskap, det er gammel visdom. 

 

Hvem er disse kloke?

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

 

Hvem er disse kloke?

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

 

De kloke som kanaliserer vise sjeler fra universet. Dessuten sier det seg selv at likt tiltrekker likt, vi får mer av det som opptar oss enten det er positivt eller negativt. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De kloke som kanaliserer vise sjeler fra universet.

 

Dette forstår jeg ingen ting av.

 

Dessuten sier det seg selv at likt tiltrekker likt, vi får mer av det som opptar oss enten det er positivt eller negativt. 

 

 

Sier det seg selv? Når det gjelder f.eks. magnetisme så vil ulike poler vil tiltrekke hverandre og like poler frastøte hverandre. 

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

 

Dette forstår jeg ingen ting av.

 

 

Sier det seg selv? Når det gjelder f.eks. magnetisme så vil ulike poler vil tiltrekke hverandre og like poler frastøte hverandre. 

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

 

Har du ikke merket det da at når du tenker mye og lenge på noe dukker det opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du ikke merket det da at når du tenker mye og lenge på noe dukker det opp?

 

Nei. Du mener hvis jeg er blakk og tenker veldig mye på penger så dukker de plustelig opp?

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

 

Nei. Du mener hvis jeg er blakk og tenker veldig mye på penger så dukker de plustelig opp?

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

 

Du må visualisere at du har mye penger, og oppføre deg som om du allerede har mye penger. Det må du gjøre ofte, du må ha gode følelser i forbindelse med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Har du ikke merket det da at når du tenker mye og lenge på noe dukker det opp?

 

Det har jeg absolutt lagt merke til. Da kona skulle ha barn så vi bilder av fostre og babyer over alt. Plutselig var det masse TV-program om barn og fødsler. Det var så påfallende at vi snakket en del om det husker jeg.

 

Årsaken er nok at man begynner å legge merke til ting man har oversett før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Det har jeg absolutt lagt merke til. Da kona skulle ha barn så vi bilder av fostre og babyer over alt. Plutselig var det masse TV-program om barn og fødsler. Det var så påfallende at vi snakket en del om det husker jeg.

 

Årsaken er nok at man begynner å legge merke til ting man har oversett før.

Akkurat! Der ser dere andre og, det samme sa sykepleieren som kommer her. Da hans kone var gravid så han gravide overalt, nå ser han omtrent ingen gravide. Samme med en bil han hadde og var opptatt av, da så han samme bil ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må visualisere at du har mye penger, og oppføre deg som om du allerede har mye penger. Det må du gjøre ofte, du må ha gode følelser i forbindelse med det.ee

Altså "leve over evne", som man også kan kalle det.

Den teorien der er avskyelig når det gjelder alvorlige ting som ulykker, sykdom og økonomiske kriser. Det er mye man kan rammes av som er uforskyldt og som man ikke kan tenke eller visualisere seg ut av, og det er opprørende at folk som har vært heldigere, antyder at det skyldes feil tankegang eller holdning.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Altså "leve over evne", som man også kan kalle det.

Den teorien der er avskyelig når det gjelder alvorlige ting som ulykker, sykdom og økonomiske kriser. Det er mye man kan rammes av som er uforskyldt og som man ikke kan tenke eller visualisere seg ut av, og det er opprørende at folk som har vært heldigere, antyder at det skyldes feil tankegang eller holdning.

Forstår det ikke helt selv, men det er sånn det er. For det meste skaper vi ubevisst, derfor er det viktig å bli bevisst på det for å skape noe bedre. Men som sagt, jeg forstår det ikke helt med all urettferdigheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Vi kan skape lignende opplevelser som da vi var barn også ved å tenke mye på minnene, man ser jo ofte at kvinner finner menn lik sin far f.eks. Og menn finner jo noen ganger kvinner lik sin mor. Best å leve i nuet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må visualisere at du har mye penger, og oppføre deg som om du allerede har mye penger. Det må du gjøre ofte, du må ha gode følelser i forbindelse med det.

Dette er bare så ufattelig dumt og sykt at jeg gidder diskutere det mer.

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er sånn universet fungerer, det sender tilbake det vi sender ut.

Lykke til.

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Dette er bare så ufattelig dumt og sykt at jeg gidder diskutere det mer.

Anonymous poster hash: 58d4b...a8c

Og derfor vil du ikke få mye penger heller, du tror ikke du skaper din virkelighet med det du tenker og føler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...