stjernestøv Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Skrevet 29. mars 2016 24 minutter siden, Annkarin skrev: nei det tok 6 måneder fra hypomanien startet, til jeg ble psykotisk. jeg kunne søkt hjelp lenge før hadde jeg visst konsekvensen Men tror ikke de kunne vite det. Jeg er fjern i hodet og glemsk + alt det jeg kjenner i hodet osv. Det er jo mitt eget ansvar. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Skrevet 29. mars 2016 I morgen tror jeg jeg må holde meg hjemme. Var på dagsenteret i dag og til foreldrene mine, jeg har så vondt i kroppen og er så sliten og trøtt. Makter ikke dette mer snart, da holder jeg meg heller inne. Får holde meg inne til medisinene virker. Men jeg skalv ikke i dag, var lur og tok vival før jeg gikk ut. 0 Siter
slabbedask Skrevet 29. mars 2016 Skrevet 29. mars 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: I morgen tror jeg jeg må holde meg hjemme. Var på dagsenteret i dag og til foreldrene mine, jeg har så vondt i kroppen og er så sliten og trøtt. Makter ikke dette mer snart, da holder jeg meg heller inne. Får holde meg inne til medisinene virker. Men jeg skalv ikke i dag, var lur og tok vival før jeg gikk ut. Hvor lenge var du på dagsenteret da? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Skrevet 29. mars 2016 1 minutt siden, slabbedask skrev: Hvor lenge var du på dagsenteret da? To timer, og det var masse folk i dag...ergo masse energier og jeg er helt ødelagt 0 Siter
slabbedask Skrevet 29. mars 2016 Skrevet 29. mars 2016 4 minutter siden, stjernestøv skrev: To timer, og det var masse folk i dag...ergo masse energier og jeg er helt ødelagt Du kunne jo prøve å være der litt kortere, og dra rett hjem etterpå hvis det blir for mye. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Skrevet 29. mars 2016 Et øyeblikk siden, slabbedask skrev: Du kunne jo prøve å være der litt kortere, og dra rett hjem etterpå hvis det blir for mye. Ja kan jo prøve på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.