Gå til innhold

Min sønn har bestillt tur til Amsterdam alene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Du får google Coffee shops i Amsterdam og lese hva som står. 

Han er myndig , men jeg ville gjort hva jeg kan for å stoppe han. 

Du, far og sønn får ta et lite møte, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker det samme. Han sier at han vil besøke noe som heter coffee shop og der kan han ikke ha meg med. Jeg er redd fordi jeg vet at min sønn er lite flink til å kontrollere seg med rusmidler. Jeg pratet med han om disse tingene isted. 

Dette med sex og Amsterdam er jeg også stresset av. Jeg har ingenting med mine barns voksne liv men jeg blir jo bekymret. 

Anonymkode: d1c59...b2e

I all verden. Det virker som om poenget er å ruse seg. Både bra og urovekkende at han sier der rett ut til deg. 

Jeg ville ikke godtatt det, men prøvd å stoppe ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gargamel skrev:

I all verden. Det virker som om poenget er å ruse seg. Både bra og urovekkende at han sier der rett ut til deg. 

Jeg ville ikke godtatt det, men prøvd å stoppe ham. 

Jeg forsøker å stoppe han. Han har ennå ikke bestillt og det er bra. Jeg kommer til å jobbe med å få stoppet han og til å få han på fornuftige tanker. Veldig vanskelig for meg nå når han bor hos faren, men jeg forsøker å påvirke han. Har sendt meldinger til faren om dette, men har ikke skrevet om coffee shop, men jeg skal nevne det og. Min sønn har en humor litt over det som er morsomt av og til. Så det med coffee shop kan være humor, men jeg tar det på alvor, for jeg vet at min sønn ikke er flink å begrense seg dersom han drikker foreks alkohol, eller dersom noen forsøker å påvirke han til å røyke osv... Men han er klok og fornuftig ellers, så jeg skal forsøke å ta grundige diskusjoner med han om dette. 

Anonymkode: d1c59...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, laban skrev:

Hvis han har et eldre søsken som kanskje har litt mer erfaring og kontroll, hadde det vært veldig gunstig om de dro sammen. De trenger jo ikke være sammen 24/7 for det. Mye bedre enn å dra med en perifer kamerat som ingen av dere kjenner særlig godt. Prøv å påvirke ham til å vente til det passer for broren / søsteren!

Har han jobb, skole / kurs eller noe annet fast nå?

Jeg regner med at du vet hva det er?!

Jeg tror ikke red light district er så attraktivt for 18-åringer fra så seksuelt "frigjorte" land som Norge. Men jeg kan ta feil. 

Enig med deg. Det er mulig at han får søsken med seg. Bedre det enn en slik alenetur. Jeg skal forsøke å lokke han med en annen interessant tur i fremtiden istedet sammen med familien. 

Anonymkode: d1c59...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsøker å stoppe han. Han har ennå ikke bestillt og det er bra. Jeg kommer til å jobbe med å få stoppet han og til å få han på fornuftige tanker. Veldig vanskelig for meg nå når han bor hos faren, men jeg forsøker å påvirke han. Har sendt meldinger til faren om dette, men har ikke skrevet om coffee shop, men jeg skal nevne det og. Min sønn har en humor litt over det som er morsomt av og til. Så det med coffee shop kan være humor, men jeg tar det på alvor, for jeg vet at min sønn ikke er flink å begrense seg dersom han drikker foreks alkohol, eller dersom noen forsøker å påvirke han til å røyke osv... Men han er klok og fornuftig ellers, så jeg skal forsøke å ta grundige diskusjoner med han om dette. 

Anonymkode: d1c59...b2e

Du må absolutt nevne det med Coffee shops til faren hvis han skal forstå bekymringen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gargamel skrev:

Du må absolutt nevne det med Coffee shops til faren hvis han skal forstå bekymringen din.

Det må jeg. 

Anonymkode: d1c59...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må jeg. 

Anonymkode: d1c59...b2e

En gutt på 18 som reiser alene og som sier at han skal på coffee shops? Når du er 18 så er vel det det siste du forteller at du skal..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, cilie skrev:

En gutt på 18 som reiser alene og som sier at han skal på coffee shops? Når du er 18 så er vel det det siste du forteller at du skal..? 

Lurer på om vi tenker det samme nå... ;) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, cilie skrev:

Absolutt😅

Hva da? 👧 Alle vet vel at coffee shops er steder man går for å kjøpe og/eller røyke hasj og pot.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Xtra skrev:

Hva da? 👧 Alle vet vel at coffee shops er steder man går for å kjøpe og/eller røyke hasj og pot.

Ja, det vet vi og er ikke det vi tenker på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...