Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 time siden, stjernestøv skrev:

Jo sikker mange gode råd her. Men har sittet på senga og goflet chips nå 🙄

Du er som folk flest med andre ord :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, stjernestøv skrev:

Jo sikker mange gode råd her. Men har sittet på senga og goflet chips nå 🙄

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 timer siden, XbellaX skrev:

Du er som folk flest med andre ord :- )

Kanskje det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men hadde ikke gått opp siden i går, det var sånn poppa chips. Tok en kanelbolle til frokost, så får jeg spise sunt resten av dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Men hadde ikke gått opp siden i går, det var sånn poppa chips. Tok en kanelbolle til frokost, så får jeg spise sunt resten av dagen. 

Har du prøvd å sette opp en spise plan? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, RamonaK skrev:

Har du prøvd å sette opp en spise plan? 

Ble en til kanelbolle 😮 

Nei har ikke prøvd det. Kunne jo prøvd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ble en til kanelbolle 😮 

Nei har ikke prøvd det. Kunne jo prøvd. 

😂 Er godt med kanelbolle da. 

Sett opp en spise plan og prøv, trikset er jo selvfølgelig å holde seg til den da 😆

Jeg har spiseplan, men det er fordi jeg glemmer å spise da. Men det er også en god måte å ha oversikt over hva man har spist. 

Feks i dag er min plan.

Frokost: to egg

Snacks: en banan og et eple

Lunsj: yoghurt med muesli

Snacks: druer og noen grove kjeks med ost

Middag: fish curry

Snacks : litt popcorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, RamonaK skrev:

😂 Er godt med kanelbolle da. 

Sett opp en spise plan og prøv, trikset er jo selvfølgelig å holde seg til den da 😆

Jeg har spiseplan, men det er fordi jeg glemmer å spise da. Men det er også en god måte å ha oversikt over hva man har spist. 

Feks i dag er min plan.

Frokost: to egg

Snacks: en banan og et eple

Lunsj: yoghurt med muesli

Snacks: druer og noen grove kjeks med ost

Middag: fish curry

Snacks : litt popcorn

Kan jo prøve på det :) 

Hadde jo en bra liste du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kan jo prøve på det :) 

Hadde jo en bra liste du. 

Jeg synes det funker bra. Husk å planlegge snacks også da 😀 jeg er en person som kan bli veldig søtsugen og jeg har finne ut at ved å inkludere ting som er litt høyere i fruktsukker som snacks (eple og drue) holder søtsuge seg unna 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Jeg synes det funker bra. Husk å planlegge snacks også da 😀 jeg er en person som kan bli veldig søtsugen og jeg har finne ut at ved å inkludere ting som er litt høyere i fruktsukker som snacks (eple og drue) holder søtsuge seg unna 

Ok. Er ikke så glad i frukt jeg, men vannmelon liker jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Er ikke så glad i frukt jeg, men vannmelon liker jeg :) 

Vannmelon er godt 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Nå har jeg vært på isbilen også, går ikke veien dette her. 

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

😂😂😂

Jeg er bare helt håpløs :D Helt forbanna håpløs!! At det går an, kommer ikke over meg selv. Forstår ikke hva det er med meg :) Spis isbiter eller is uten sukker sa sykepleieren. Nå som jeg har sluttet på medisin kommer alle slags følelser og bilder opp i hodet, det er det jeg prøver å dempe. Håpløs :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg er bare helt håpløs :D Helt forbanna håpløs!! At det går an, kommer ikke over meg selv. Forstår ikke hva det er med meg :) Spis isbiter eller is uten sukker sa sykepleieren. Nå som jeg har sluttet på medisin kommer alle slags følelser og bilder opp i hodet, det er det jeg prøver å dempe. Håpløs :D 

I morgen er en ny dag😆 ja det er ikke greit det. Man da vet du jo ihvertfall hvorfor du spiser, må nok prøve å finne et annet utløp for følelsene da😀 har du prøvd å lage egen is? Da kan du lage mye sunnere enn det du kjøper 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, RamonaK skrev:

I morgen er en ny dag😆 ja det er ikke greit det. Man da vet du jo ihvertfall hvorfor du spiser, må nok prøve å finne et annet utløp for følelsene da😀 har du prøvd å lage egen is? Da kan du lage mye sunnere enn det du kjøper 

Har tenkt på å lage is av sukkerfri saft, må få tak i noe å ha det i. Kanskje de har på europris? 

Ja i går så jeg film av min mor i hodet, hun var helt desperat og gråt og gråt. Fikk angst av det jeg og tenkte "Er min far dø nå siden hun oppfører seg sånn". Eller kommer han til å dø snart? Eller var det en film fra fortiden? Men hun var jo som hun er i dag, så lurer på om det er nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Har tenkt på å lage is av sukkerfri saft, må få tak i noe å ha det i. Kanskje de har på europris? 

Ja i går så jeg film av min mor i hodet, hun var helt desperat og gråt og gråt. Fikk angst av det jeg og tenkte "Er min far dø nå siden hun oppfører seg sånn". Eller kommer han til å dø snart? Eller var det en film fra fortiden? Men hun var jo som hun er i dag, så lurer på om det er nå. 

Fun light er godt da..

Uff så ekkelt. Det hadde jeg fått angst av også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Fun light er godt da..

Uff så ekkelt. Det hadde jeg fått angst av også. 

Ja den og zero er god :) Har begge og vil gjerne lage is. 

Ja får alle slags filmer og bilder i hodet så jeg tar vival hver kveld, men fikk jo beskjed i dag om å ikke gjøre det. Får prøve uten da, da tar jeg heller akineton og håper det hjelper på noe. Våkner om natten etter voldelige mareritt og høg puls. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja den og zero er god :) Har begge og vil gjerne lage is. 

Ja får alle slags filmer og bilder i hodet så jeg tar vival hver kveld, men fikk jo beskjed i dag om å ikke gjøre det. Får prøve uten da, da tar jeg heller akineton og håper det hjelper på noe. Våkner om natten etter voldelige mareritt og høg puls. 

Ja, vær forsiktig med vivalen. Det er vondt å våkne da, man føler som om man nesten ikke har sovet. Tar du fortsatt seroquel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Ja, vær forsiktig med vivalen. Det er vondt å våkne da, man føler som om man nesten ikke har sovet. Tar du fortsatt seroquel?

Ja må ikke ta så mye vival, de er nok strengere i psykiatrien enn min gamle gode lege. Ja det er et styr noen ganger om nettene, tror og det har med ting som skjer i verden å gjøre. Tar 100 mg seroquel, tør ikke ta mer av det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...