Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et netto vekttap på 2 kg på en uke er jo uansett kjempebra! Lykke til med å komme tilbake på sporet igjen, dette klarer du!

Anonymkode: 38fa8...269

Jo takk for det :) Håper jeg igjen finner det rette sporet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Gikk ned 3, 3 kilo denne uken, men i går overspiste jeg og gikk opp 1, 3 kilo til i dag.

Ingen legger på seg 1,3 kg fett over natten, det er væske og mageinnhold. Det er ikke noe poeng å veie seg hver dag.

Ikke prøv å holde matinntaket så lavt at du er dømt til å sprekke. Spis noe ordentlig når du er sulten, ikke unyttige kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, laban skrev:

Ingen legger på seg 1,3 kg fett over natten, det er væske og mageinnhold. Det er ikke noe poeng å veie seg hver dag.

Ikke prøv å holde matinntaket så lavt at du er dømt til å sprekke. Spis noe ordentlig når du er sulten, ikke unyttige kalorier.

Ok. Begynner å skjerpe meg i morgen, har drukket cider i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Begynner å skjerpe meg i morgen, har drukket cider i dag. 

Har du prøvd Grevens solbærcider uten tilsatt sukker? Den er ikke direkte kalorifattig, men inneholder ikke "unødvendig" sukker. Jeg (som ikke liker øl) synes den er veldig god.

https://www.vektklubb.no/artikkel/vektklubb/7715073/id

Litt cider ødelegger uansett ikke dagen. (Det jeg mener, er at selv om du har drukket cider i dag, trenger du ikke vente til i morgen med å spise fornuftig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Har du prøvd Grevens solbærcider uten tilsatt sukker? Den er ikke direkte kalorifattig, men inneholder ikke "unødvendig" sukker. Jeg (som ikke liker øl) synes den er veldig god.

https://www.vektklubb.no/artikkel/vektklubb/7715073/id

Litt cider ødelegger uansett ikke dagen. (Det jeg mener, er at selv om du har drukket cider i dag, trenger du ikke vente til i morgen med å spise fornuftig.)

Ok. Den har de ikke her, drakk cider med skogsbær. Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Den har de ikke her, drakk cider med skogsbær. Takk :) 

Tror det er den jeg mener. Husket bare feil tittel / bærsort - det er Grevens uten tilsatt sukker, lilla boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Tror det er den jeg mener. Husket bare feil tittel / bærsort - det er Grevens uten tilsatt sukker, lilla boks.

Ja det var den jeg drakk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...