Gå til innhold

Klarte det endelig

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, RamonaK skrev:

Pluss at nå skal de jo begynne i barnehagen og skolen. Sønnen gikk 60% i tre måneder, men før det har jeg vært med de 24/7, og det er en ganske stor og slitsom jobb. Bare at de begynner skole og barnehage kommer til å utgjøre en kjempe forskjell for meg. 

Ja det vil nok hjelpe veldig å få det pusterommet. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, RamonaK skrev:

Klarte endelig etter mange dager ta mot til meg å ringe politiet for å anmelde mannen. Men de hadde ikke kapasitet til å ta imot anmeldelse, så de skal ringe meg i morgen. Så det ble litt nedtur...

Selvfølgelig må du ta dette på dagtid.. 

Anonymkode: c4750...d3a

Annonse

Da tror jeg jammen at det er i ferd med å ordne seg. Faren min hjelper meg med billetten og han kjører mannen til flyplassen for å passe på at han tar flyet. Jeg er så glad at jeg kunne gråte... Håper bare alt går etter planen. Mest sannsynligvis reiser han lørdag. 

1 time siden, RamonaK skrev:

Da tror jeg jammen at det er i ferd med å ordne seg. Faren min hjelper meg med billetten og han kjører mannen til flyplassen for å passe på at han tar flyet. Jeg er så glad at jeg kunne gråte... Håper bare alt går etter planen. Mest sannsynligvis reiser han lørdag. 

Dette tror jeg er den klart beste løsningen:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...