Gå til innhold

Spesiell fetisj - tenning av klyster/tarmskylling

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er vel det bryderiet i etterkant som får meg til å tenke at det er dumt. Det holder jo ofte for meg å bare planlegge det men jeg må planlegge på ekte eller holde på for at det skal gi meg nytelse. Hvilket sett anbefalte du sa du og hva er prisen på norsk?

Anonymkode: 75299...a28

Jeg anbefaler «Black Rubber One Gallon Enema Bag Set» kombinert med «Inflatable XL Butt Plug Enema Nozzle Black Rubber«
på nettsiden Medicaltoys.com - Enema Equipment

Prisen er tilsammen 170 amerikanske dollar, omtrent lik 1550 kroner. I tillegg kommer forsendelsesutgifter.

Fortsetter under...

• 10 måneder senere...
  • 1 måned senere...
AnonymBruker

Hver sin lyst, men får man noe ut av dette så skader man jo ingen. Har hørt at bruk av klyster kan føre til at man ikke kan ha vanlig avføring. Men dette er kanskje for medisinske klystre og ikke bare vann. Ikke at jeg vet hva medisinske klystre inneholder. Jeg tar en dulcolax når jeg har forstoppelse, og kan ikke si jeg liker det.

Anonymkode: 9a066...dab

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hver sin lyst, men får man noe ut av dette så skader man jo ingen. Har hørt at bruk av klyster kan føre til at man ikke kan ha vanlig avføring. Men dette er kanskje for medisinske klystre og ikke bare vann. Ikke at jeg vet hva medisinske klystre inneholder. Jeg tar en dulcolax når jeg har forstoppelse, og kan ikke si jeg liker det.

Anonymkode: 9a066...dab

Det er annerledes i en erotisk setting.

stjernestøv
Melk1 skrev (10 timer siden):

Det er annerledes i en erotisk setting.

Jeg sliter med forstoppelse og tar dulcolax og i dag kjøpte jeg lactulose, får se om det hjelper. Det er et herk! Hadde jo aldri tatt det om jeg ikke måtte. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...