Gå til innhold

Hvorfor feirer jeg ikke bare?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet

Har vært ute og gått mye for å få frisk luft. Men jeg synes det er vondt og ensomt. Det er noe jeg kunne ønsket meg, at han kom og hentet meg. Men slik skjer bare på eventyr, og i såfall ikke i mitt liv. Jeg er bare ei fitte i hans øyne. Men mine teite kvinnefølelser vil jo at han skal like meg og. Jeg var dum nok til å håpe. 

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• UtakknemligDiva

38

• Anonym_u

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må jo finne noen du har sjans på da.

Og du sliter ganske mye psykisk, så du må trekke fra for det.

Men et kjærlighetsforhold ville gjort deg godt.

Nå virker det som du går rundt deg selv.

Anonymkode: f7d22...ca4

Trekke fra???? Dette skjønte jeg ikke. 

UtakknemligDiva
Skrevet

Det er tortur å sitte her. Jeg er noen hundre meter unna der jeg skulle ønske, likevel for talentløs og sitter hjemme. 
Talentløst?!?! 

UtakknemligDiva
Skrevet

Hvor blir det av å føle seg levende? Hvirfor skal man bare gå rundt og være lei seg? Talentløse menneske! Og som noen skriver må jeg sikkert glemme han her OG. Virkeligheten er kjedelig hele tiden. Ubrukelige liv!!

Skrevet
90tallsbarn skrev (1 time siden):

Jeg liker en, men han er ikke interessert. Var bare det jævla hullet mitt har var ute etter. Dette super fantastisk spennende hullet mellom bena våre. Men da kan han egentlig dra og kjøpe seg hore. 

Hva er dine interesser?

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Send han en mld om spør om dere skal ta en øl.

Anonymkode: b6777...ee5

Føler meg så billig. Han ser meg som et lett hull. Hadde turt mens jeg ikke likte han. Og så blir jeg lei meg når han vil ha meg med hjem og jeg blir redd for at han vil den ene tingen. Alltid det kjedelige som stemmer. Vi har drukket sammen et par ganger og da ble jeg invitert til han etterpå og en mann inviterer ikke ei han virkelig liker?? Jeg hadde lyst men tenkte at da var det et svar i seg selv på at det er hullet mitt han fokuserer på.

UtakknemligDiva
Skrevet
Anonym_u skrev (7 minutter siden):

Hva er dine interesser?

Hva har det å si her? 
Jeg må fake litt interesser fordi jeg vil ha større nettverk.

Hunder, medisiner/rusmidler, mat, psykologi, reiser, merker, utseende

Skrevet
90tallsbarn skrev (2 minutter siden):

Hva har det å si her? 
Jeg må fake litt interesser fordi jeg vil ha større nettverk.

Hunder, medisiner/rusmidler, mat, psykologi, reiser, merker, utseende

Hadde han samme interesser som deg? Hadde dere gode samtaler, eller var det du som snakket mest?

UtakknemligDiva
Skrevet (endret)
Anonym_u skrev (31 minutter siden):

Hadde han samme interesser som deg? Hadde dere gode samtaler, eller var det du som snakket mest?

Han snakket vel mest? Men med våre aspergeres snevre interessefelt så blir jeg sint om det er dette som skal stå i veien! Det har ikke noe å si at vi ikke deler helt de samme interessene?! Samme interesse hjelper såfall ikke om jeg ikke føler tiltrekning.

Det er jeg som må tilpasse meg siden jeg vil passe inn der ting skjer. 
Må da gå an å øve seg på å få interesser. 

Endret av 90tallsbarn
Skrevet
90tallsbarn skrev (3 minutter siden):

Han snakket vel mest? Men med våres snevre interessefelt så blir jeg sint om det er dette som skal stå i veien! Det har ikke noe å si at vi ikke deler helt de samme interessene?! Samme interesse hjelper såfall ikke om jeg ikke føler tiltrekning.

Selvfølgelige må du føle tiltrekning og kjemi. Trodde kanskje bare det at siden du skriver så mye her, at han kanskje ikke slapp helt til i samtalen. Du får sende han en melding og ta det derifra.

UtakknemligDiva
Skrevet
Anonym_u skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelige må du føle tiltrekning og kjemi. Trodde kanskje bare det at siden du skriver så mye her, at han kanskje ikke slapp helt til i samtalen. Du får sende han en melding og ta det derifra.

Men jeg er et vrak ? Kan man date eller noe når man er det da? Er ikke dette farlig for meg? 
Jeg er lei meg fordi han tar kontakt så mye. Men jeg tror jeg ødela det fordi jeg ikke skrev det samme tilbake til han. 
Men jeg var redd han tullet med meg. 
og nå føler jeg meg som outsider :(

Skrevet
90tallsbarn skrev (3 minutter siden):

Men jeg er et vrak ? Kan man date eller noe når man er det da? Er ikke dette farlig for meg? 
Jeg er lei meg fordi han tar kontakt så mye. Men jeg tror jeg ødela det fordi jeg ikke skrev det samme tilbake til han. 
Men jeg var redd han tullet med meg. 
og nå føler jeg meg som outsider :(

Det kan ikke jeg svare på. Hvis du liker han så snakk med han. Lykke til!

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså..

Du kan ikke velge fra øverste hylle når du sliter så mye psykisk som du gjør.

Så du må finne en som likevel vil være sammen med deg.

En som vanligvis ikke hadde hatt sjans på en som ser ut som deg.

Du må trekke fra for psyken.

Anonymkode: f7d22...ca4

Hva er øverste hylle??? Jeg hadde 3 menn som skulle ha kontakt hele kvelden så helt uattraktiv kan jeg ikke være. 

Livet blir veldig kjedelig når man skal følge dine råd. Og dette er jo grunnen til selvmordstankene og. Jeg vet at de fleste ikke ville datet meg om de fikk vite om aspergeren. Eller, egentlig bryr jeg meg ikke hva de fleste ville, det viktige er hva han jeg liker ville. 
Men alt blir så kjedelig når jeg vet at det er det kjedelige som stemmer hele tiden. Så jeg har noen ganger lyst til å begynne å selge kroppen min for å være slem mot meg selv, å straffe meg for at jeg har diagnosen. Gå alene ut in Oslo, på en utested, sette meg alene og la menn forsyne seg. For å straffe meg selv for følelsene jeg har for denne mannen og for at jeg har Asperger. 

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det trenger man aldeles ikke!! Så lenge man er tiltrukket av hverandre og har kjemi har psyken ingenting å si.

Anonymkode: ff776...72a

Føler nesten ikke jeg har kjemi med noen jeg da. Og særlig ikke de jeg liker. Jeg beundrer dem for mye. 
Jeg slapper av med de jeg ikke er tiltrukket av. Så jeg hater meg selv for at det alltid blir ødelagte muligheter med de jeg liker. Men typisk at jeg er for talentløs til å ha bra psyke. Jeg ble slik kjedelig person som bare trenger hjelp og er sint på meg selv. Horen skal selges.

UtakknemligDiva
Skrevet

Våknet nettopp igjen. 
Jeg våkner av at jeg er trist. Jeg skammer meg over følelsene for han og føler jeg gjør noe straffbart. Forelskelse og slik er tilhører Satan. Er det noe man kan gjøre for å bli kurert? Jeg vet det er ritualer man kan gjøre for å oppsøke/få kontakt med Djevelen men jeg vet ikke hvordan. Om man kan få vite hva man gjorde galt, så jeg slipper forelskelser i fremtiden?

For forelskelse er noe av det mest straffbare vi kan gjøre. Jeg må finne en måte å skade meg selv for det på. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han eller slutte å beundre han. Jeg tror han ville hatet meg om han fikk vite det.

UtakknemligDiva
Skrevet

Jeg våkner hele tiden om nettene igjen! Jeg tror jeg er i kontakt med Djevelen. Hvis jeg ikke snart slutter å være forelsket så kommer jeg å havne i en bilulykke snart. Hvordan styre følelsene sine? Jeg tror dette er en del av sykdommen, å ikke klare å styre vekk disse forbudte følelsene. 

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Folk flest er bare kjedelige da. Hvorfor skal jeg høre på kjedelige talentløse folk?

UtakknemligDiva
Skrevet

Jeg får faen ikke sove igjen!!!! Hva feiler denne helvetes møkka kroppen her??? Folk som har vært på fest til og med sover før meg!!!! 
Jeg klarer bare ikke å være rolig inni meg selv. Jeg skal leve som feilvare hele livet. Og jeg kjefter så på meg selv for at jeg liker en mann. 

UtakknemligDiva
Skrevet

Får vente til pilla virker da kanskje litt roligere et par timer. Svetter dammer i senga hver natt nå. Er det antidep eller Aduvanz? Blanding av de? Jeg blir pilleslave og det har jeg vist siden jeg var ung.

UtakknemligDiva
Skrevet

Tenker også at jeg må bruke flere år enda på å bli bedre før jeg involverer meg med en mann, men dette gjør meg bare enda mer nedfor igjen. Blir sint på hjernen min for at den er så treig. At jeg ikke blir bedre og er for talentløs til å kunne ha det gøy med en mann jeg liker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...