Gå til innhold

Tvinges til å være i besøk med foreldres kjærestes barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jeg vanskelig som nekter det? Det byr meg i mot og tilbringe tid folk jeg ikke kjenner eller har interesse av og være med. Har nektet alle gangene og nå er de sur på meg. 

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, synes det vitner om litt dårlige sosiale antenner og skills.

Anonymkode: 0ae2b...651

Nei jeg har bare ikke lyst. 

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei jeg har bare ikke lyst. 

Anonymkode: e28ed...347

Det er helt opp til deg hva du vil og ikke vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er jeg vanskelig som nekter det? Det byr meg i mot og tilbringe tid folk jeg ikke kjenner eller har interesse av og være med. Har nektet alle gangene og nå er de sur på meg. 

Anonymkode: e28ed...347

Det virker som om du er vanskelig. Men det er jo en av de mange tingene man kan velge å være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (2 minutter siden):

Det virker som om du er vanskelig. Men det er jo en av de mange tingene man kan velge å være. 

hvorfor? 

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frosken skrev (3 minutter siden):

Det virker som om du er vanskelig. Men det er jo en av de mange tingene man kan velge å være. 

syns du det er rettferdig at de blir sint fordi jeg ikke vil bli kjent med de? 

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

syns du det er rettferdig at de blir sint fordi jeg ikke vil bli kjent med de? 

Anonymkode: e28ed...347

Jeg synes det er en forståelig reaksjon. 

Anonymkode: 0ae2b...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

syns du det er rettferdig at de blir sint fordi jeg ikke vil bli kjent med de? 

Anonymkode: e28ed...347

Regner med at det var du som skrev om at du gjerne ville ha dine foreldres kjærester ut av huset og ikke ville forholde deg til dem overhodet? Det var på det grunnlaget jeg skrev at jeg skjønner at de oppfatter deg som vanskelig. En annen ting er at du jo selvfølgelig ikke trenger å si ja til alle forslag de måtte komme med, men så lenge du overhodet ikke ønsker å samarbeide, så kan du nok ikke vente at de skal mene du er grei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (16 minutter siden):

Regner med at det var du som skrev om at du gjerne ville ha dine foreldres kjærester ut av huset og ikke ville forholde deg til dem overhodet? Det var på det grunnlaget jeg skrev at jeg skjønner at de oppfatter deg som vanskelig. En annen ting er at du jo selvfølgelig ikke trenger å si ja til alle forslag de måtte komme med, men så lenge du overhodet ikke ønsker å samarbeide, så kan du nok ikke vente at de skal mene du er grei. 

vil ikke samarbeide nei. 

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (13 timer siden):

Regner med at det var du som skrev om at du gjerne ville ha dine foreldres kjærester ut av huset og ikke ville forholde deg til dem overhodet? Det var på det grunnlaget jeg skrev at jeg skjønner at de oppfatter deg som vanskelig. En annen ting er at du jo selvfølgelig ikke trenger å si ja til alle forslag de måtte komme med, men så lenge du overhodet ikke ønsker å samarbeide, så kan du nok ikke vente at de skal mene du er grei. 

Jeg har tenkt på det du sa og har godtatt … å møte de èn gang. Det må holde.

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har tenkt på det du sa og har godtatt … å møte de èn gang. Det må holde.

Anonymkode: e28ed...347

Jeg tror ikke du helt forstår hvordan menneskelige relasjoner fungerer. 

Hva er årsaken til at du ikke ønsker å bli kjent med dem?

Anonymkode: 0ae2b...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har tenkt på det du sa og har godtatt … å møte de èn gang. Det må holde.

Anonymkode: e28ed...347

Det synes jeg er et godt kompromiss 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke du helt forstår hvordan menneskelige relasjoner fungerer. 

Hva er årsaken til at du ikke ønsker å bli kjent med dem?

Anonymkode: 0ae2b...651

Jeg ikke forstår hvordan menneskelige relasjoner fungerer? Hva er det for et utsagn? I alle dager? 

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

vil ikke samarbeide nei. 

Anonymkode: e28ed...347

Du skjønner at du sårer foreldrene dine kraftig med denne oppførselen din? Men det spiller kanskje ingen rolle for deg så lenge du får gjøre akkurat som du vil... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg ikke forstår hvordan menneskelige relasjoner fungerer? Hva er det for et utsagn? I alle dager? 

Anonymkode: e28ed...347

Dine foreldres kjærestes barn er dine stesøsken. Det er naturlig og forståelig at din forelder derfor ønsker at du skal bli kjent med dem. Da blir det rart og si at "en gang får holde", da du burde forstå at det gjør det faktisk ikke fordi det å møte dem èn gang er ikke det dine foreldre ønsker og håper på.

Jeg stusser også på at du ikke ser ut til å ta innover deg overhodet din rolle i dette. At du faktisk er vanskelig og at du, som andre nevner, sårer dine foreldre. Det er derfor jeg lurer på om det ligger noe mer bak, hvorfor du ikke ønsker å bli kjent med dem. 

Anonymkode: 0ae2b...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Du skjønner at du sårer foreldrene dine kraftig med denne oppførselen din? Men det spiller kanskje ingen rolle for deg så lenge du får gjøre akkurat som du vil... 

stesøsken?????? Jeg har INGEN STESØSKEN!

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dine foreldres kjærestes barn er dine stesøsken. Det er naturlig og forståelig at din forelder derfor ønsker at du skal bli kjent med dem. Da blir det rart og si at "en gang får holde", da du burde forstå at det gjør det faktisk ikke fordi det å møte dem èn gang er ikke det dine foreldre ønsker og håper på.

Jeg stusser også på at du ikke ser ut til å ta innover deg overhodet din rolle i dette. At du faktisk er vanskelig og at du, som andre nevner, sårer dine foreldre. Det er derfor jeg lurer på om det ligger noe mer bak, hvorfor du ikke ønsker å bli kjent med dem. 

Anonymkode: 0ae2b...651

Er de vel ikke…. Jeg har IKKE STESØSKEN!!!! Og ikke vil jeg eller skal jeg ha det heller!!! At de velger hverandre skal ikke GÅ UTOVER MEG!!!!! 

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er de vel ikke…. Jeg har IKKE STESØSKEN!!!! Og ikke vil jeg eller skal jeg ha det heller!!! At de velger hverandre skal ikke GÅ UTOVER MEG!!!!! 

Anonymkode: e28ed...347

Det virker definitivt som om det ligger noe mer bak her, ja. 

Anonymkode: 0ae2b...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er de vel ikke…. Jeg har IKKE STESØSKEN!!!! Og ikke vil jeg eller skal jeg ha det heller!!! At de velger hverandre skal ikke GÅ UTOVER MEG!!!!! 

Anonymkode: e28ed...347

Hvor gammel er du?

Anonymkode: cf1bf...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...